All inclusive Kos

08-02-2015 13:00 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft ervaring met de kwaliteit van All Inclusive op Kos.

De afgelopen jaren heb ik in Nederland gekampeerd met mijn dochter, wat ik super leuk vind. Als alleenstaande moeder heb ik het gevoel toch wat kwetsbaarder te zijn in het buitenland. Nu ben ik zelf al eens naar Kos geweest en zag op internet een mooi uitziende accommodatie 'Aegean View Aqua Resort' All Inclusive Hotel op Kos. Ik las dat dit via Corendon is met Nederlandse animatie. Daar zullen dus meer Nederlanders zijn. Aangezien ik zelf al een keer naar Kos ben geweest en daardoor al het een en ander heb gezien daar, lijkt me dit een leuke manier om te ervaren hoe het is om alleen met mijn dochter een vliegvakantie te gaan doen. All Inclusive lijkt me, voor een keer, heerlijk, maar zie regelmatig berichten dat de kwaliteit van het eten niet goed is.

Wie heeft wel eens een All Inclusive vakantie gedaan op Kos (via Corendon) en kan me hier wat over vertellen?

Of.... wie heeft deze accommodatie toevallig ook op het oog?
Ja, dat is toekomst muziek... Dat is mooi om naar te luisteren..
Trixie, ik heb een pb terug geschreven
Trixie

Vasia Resort ben ik 6'jaar geleden geweest.

Is groot resort met veel zwembaden. Allemaal verschillende gebouwen. Sissi is een gezellig havendorpje.

Eten was goed, niet speciaal. Nadeel vond ik dat er niet echt een strand is. Wel paar kilometer verderop.

Maar toch goede vakantie gehad daar.
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg
Ik weet het Marcellav....we zijn er 3 jaar geleden al een keer geweest :-) Het eten vonden wij erg lekker en het dorpje is klein, maar gezellig. Dat er kleine strandjes zijn vind ik persoonlijk niet erg, genoeg te doen op het resort zelf :-)
En hoe reageerde je dochter toen je het leuke geheimpje verklapte?
Hey IBI, Ik liet mijn dochter een foto zien van de accommodatie. Ik vroeg aan haar; "waar zou dit zijn?" In Nederland of ver weg. Er ontstond een glimlach van oor tot oor. Ze had duidelijk iets door, maar twijfelde welk antwoord ze zou gaan geven op mijn vraag. Dus toen ik het hard op zei, bleven haar mondhoeken zowat aan haar oren vastzitten, hahaha. Ze is heel blij! Ze vindt het geweldig!
Wat leuk!

Ik heb dit weekend aan mijn neefje verteld dat we naar Parijs gaan. Parijs? Daar wilde ik altijd al heen! Gaan we naar de Eiffeltoren? Gaan we vliegen? OMG dat heb ik nog nooit gedaan.

Leuk he dit soort verrassingen vertellen aan kinderen?
Ja super hé Vraag me soms af wie het leuker vindt, ha ha. Kan zelf dan vaak ook niet wachten om het te vertellen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven