Op welke pijler kom jij nooit en waarom niet?

08-08-2008 18:04 126 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk nooit op de gezondheispijler. Ik heb 'm zelfs laten afschermen, zodat de gezondheids-topics niet in het overzicht van nieuwe topics verschijnen.

Het forummen is voor mij een vorm van ontspanning. Aangezien ik licht hypochondrisch ben aangelegd , werkt het lezen over allerlei kwalen nou niet bepaald ontspannend voot mij. Uit zelfbescherming kijk ik hier dus ook maar niet naar. Ik vraag me af of er meer forummers zijn die bewust een of meerdere pijler(s) mijden en waarom dat zo is
The time is now
Haha, nee hoor, Sprokkelientje. Maar ik vind die afslanktopics nou eenmaal boring. En waarom niet samen in 1 of 2 topics? dat snap ik dan weer niet. Nee, er staan er wel 10 van dezelfde strekking...

Verder kom ik heel soms maar meestal niet op: Sex, Digi, Kinderen, en Relaties.
quote:Star schreef op 08 augustus 2008 @ 20:53:

[...]

Ik dacht dat wij het leuk hadden samen

Wat mij betreft hebben wij dat nog steeds

Maar graag wat specifieker...je bedoelt mij rel-actie op het Momzilla topic wat ik heb geopend??

Herinner mij dat jij op een ander topic op de kinderpijlert even hard mee hebt gereld of denk ik nu de verkeerde kant op?
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Trouwens Star effe off topic en ja ik heb al een wijntje of 2 in mijn mik maar ik breek al weken mijn hoofd over jouw avater...kan er met de beste wil van de wereld geen chocola van maken
Nee ik bedoel dat je schrijft dat alle schrijfsters op kinderenpijlert humor en zelfspot missen

Wijn, goed plan trouwens.

Avatar geel shirtje, blauw rokje, been, hand tilt rokje op.
quote:Star schreef op 08 augustus 2008 @ 21:12:

Nee ik bedoel dat je schrijft dat alle schrijfsters op kinderenpijlert humor en zelfspot missen

Wijn, goed plan trouwens.

Avatar geel shirtje, blauw rokje, been, hand tilt rokje op.

- M.u.v. STAR....bijna alle schrijfster op de kinderpijlert missen humor en zelfspot....behalve jij!!!!! Leest het voort!!!

- Ja ik drink een heerlijke witte Zuidafrikaanse

- Hmm...knijp mijn ogen tot spleetjes maarre....moet wel heeeeeeel goed kijken hoor
Zo mag ik het horen

Ik had laatst Griekse wijn, leek net siroop, niet te zuipen.

Nu de allergoedkoopste liebfraumilch uit pak maar drinkt wel lekker weg
Nou gaan wij daar lekker over verder praten op de etenpijlert!!

Enne....ik spreek jou morgenochtend nog wel als je tong aanvoelt als een zemenlap en je keel om versch helder water krijst...

P.S. sprokkelman wil mij zeker dronken voeren...hij blijft maar wijntjes aanslepen hihihi
en het zal door de wijn komen Star maar ineens zie ik jouw avater als hoe ik hem zou moeten zien....
quote:sprokkelientje schreef op 08 augustus 2008 @ 21:59:

en het zal door de wijn komen Star maar ineens zie ik jouw avater als hoe ik hem zou moeten zien....Nou, zonder wijn en met uitleg zie ik het nu ook eindelijk!

en het zal door de wijn komen Star maar ineens zie ik jouw avater als hoe ik hem zou moeten zien....Dan moet ik nog even flink doorplempen. Wat jammer
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:korenwolf schreef op 08 augustus 2008 @ 18:19:

Ik moest even opzoeken wat ik heb uitgezet, het zijn: Kinderen, Digi, Entertainment en Reizen.

Kinderen heb ik uitgezet omdat ik niet elke dag die oerdomme vragen en "we gaan ervoor"-titels in beeld wil krijgen. Uitgezet? Hoe doe je dat? En kan je ook bepaalde forummers uitzetten? (lijstje is heel kort, hoor)
Oh wat heerlijk dat je een pijler uit kunt zetten... dat had ik nog niet gezien.

Weg met dat kinderen-topic!!! Ik ben dan wel juf, maar ik hoef echt niet constant te zien... "We gaan ervoor", "Maart-baby's uitgerekend" en nog meer van die BS!!!!

Bedankt voor de uitleg van het uitzetten!!!
Lijf en lijn kom ik nooit. Ik heb geen lijf en geen lijn.
quote:sprokkelientje schreef op 08 augustus 2008 @ 21:58:

Nou gaan wij daar lekker over verder praten op de etenpijlert!!

Enne....ik spreek jou morgenochtend nog wel als je tong aanvoelt als een zemenlap en je keel om versch helder water krijst...

P.S. sprokkelman wil mij zeker dronken voeren...hij blijft maar wijntjes aanslepen hihihi

Vent hier ook. Die wil dat ik dat rokje aantrek zekers

*schenkt nog bel in voor VC*

en het zal door de wijn komen Star maar ineens zie ik jouw avater als hoe ik hem zou moeten zien....Dacht eerst altijd dat de benen armen waren en de mouwen van het gele shirtje twee blonde vlechten van een meiske die intens verdrietig naar beneden keek.
quote:Triviality schreef op 08 augustus 2008 @ 22:04:

Oh wat heerlijk dat je een pijler uit kunt zetten... dat had ik nog niet gezien.

Weg met dat kinderen-topic!!! Ik ben dan wel juf, maar ik hoef echt niet constant te zien... "We gaan ervoor", "Maart-baby's uitgerekend" en nog meer van die BS!!!!

Bedankt voor de uitleg van het uitzetten!!!Er zijn ook leuke rellen soms hoor
quote:sprokkelientje schreef op 08 augustus 2008 @ 22:07:

[...]

Dacht eerst altijd dat de benen armen waren en de mouwen van het gele shirtje twee blonde vlechten van een meiske die intens verdrietig naar beneden keek. Jij hebt teveel EO kinderseries gekeken vroeger. Nathalee enzo.
quote:Triviality schreef op 08 augustus 2008 @ 22:04:

Bedankt voor de uitleg van het uitzetten!!!

Ja die titels daar zijn echt om te krijsen m.u.v. de topics over overleden kinderen, zieke kinderen etc...maar daar heb ik het uiteraard niet over.

De ergste die ik ooit veelvuldig voorbij heb zien komen daar is " dreumesjes hollen, grote Daan laat er een baby uitrollen" ben nogal visueel ingesteld vandaar.
Joh, tilt dat handje 'em OP, ik dacht dat er wat wind was en dat het handje het rokje omlaag hield. Ben ik toch zediger dan ik zelf had ingeschat.
Oh ja, van rellen houd ik wel...

Maar domme ouders, die maak ik al mee op mijn werk, hoeft niet ook nog es thuis!
quote:Star schreef op 08 augustus 2008 @ 22:08:

[...]

Er zijn ook leuke rellen soms hoor Nou....ik wil alle Momzilla's daar wel weer eens over de kling jagen hoor....zullen we Star gnagna
quote:DorothyGale schreef op 08 augustus 2008 @ 22:10:

Joh, tilt dat handje 'em OP, ik dacht dat er wat wind was en dat het handje het rokje omlaag hield. Ben ik toch zediger dan ik zelf had ingeschat.Hand aan de achterkant
quote:sprokkelientje schreef op 08 augustus 2008 @ 22:11:

[...]

Nou....ik wil alle Momzilla's daar wel weer eens over de kling jagen hoor....zullen we Star gnagna

Mijn kind kijkt met mij naar Poltergeist, ben ik nu ontaard?

Zoiets?
Ik word eigenlijk nog veel flauwer van die wijven (mag je dat zeggen?!) die moeten vermelden dat ze zwanger willen worden, en dat ze dan van die enge tabelletjes gaan bijhouden...

*braak braak*
Moet je voor de grap eens op www.babybrabbel.nl gaan kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven