Onbenullige ergernissen

06-04-2014 19:31 3137 berichten
Aan welke dingen, die eigenlijk helemaal niet zo erg zijn, kan jij je heel erg ergeren?

Ik aan mensen die 'Disney' zeggen voor Disneyland Parijs, en mensen die 'broodje' zeggen als ze een gewone boterham bedoelen.
Alle reacties Link kopieren
quote:clemance schreef op 21 februari 2015 @ 09:19:

[...]

Of 'HB' (happy birthday) Oh ja ook vreselijk!
Ook op FB: van die tienermeiden die dan een selfie hebben geplaatst. Op zich prima, maar dan zijn er vriendinnen die er dan op reageren dat ze knap is enzo en dan elke keer "zelf!!". Dus:

Truusje: Knappppp!!

Toosje: Zelf!

Grietje: Lekker ding!

Toosje: Zelf!

Pffff ...

Nog 1 op FB:

Iemand die altijd op FB schrijft dat ze "toetie kapoetie" is:

"Pfff zo druk geweest vandaag, ben toetie kapoetie"

En de laatste van vandaag:

Op FB mensen die dan een status update hebben en op elke reactie reageren. Bijvoorbeeld iemand die jarig is, die achter elke reactie "bedankt" schrijft, in plaats van gewoon een algemeen berichtje van "bedankt allemaal voor de felicitaties". Of dat ze dan 's middags al schrijven "bedankt allemaal" en dat er dan nog 50 reacties bijkomen door de loop van de dag, en dan krijg je weer 20 berichtjes "bedankt allemaal". Grrrrrrrrrrrr!!!

Of iemand die een nieuwe foto plaatst en achter elke reactie "dankje" schrijft. Pffff
Oh ja dat passief-agressieve gesteun en gezucht op FB. Al jaren geen last meer van omdat ik iedere aansteller er af heb gegooid.
Aan Windows8 op een gewone laptop. Om de gebruiker hoge bloeddruk te geven.
Aan al die mensen die steeds nieuwsberichten delen op Facebook. Meestal om aan te tonen hoe verrot de wereld of hoe slecht de Nederlandse regering is en vooral dat bepaalde bevolkingsgroepen in en in slecht zijn.

Ik lees de krant, bedankt.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Ergernis na een paar uurtjes shoppen: de vreselijk vuile kleedhokjes, en dan vooral in de H&M.

Pakken stof, plukken haren en andere smerigheid. Vooral leuk als er dan ook amper plek is om iets op te hangen, en je dus alles op de grond moet zetten. En ik was nog niet eens laat in de H&M, veel mensen kunnen er nog niet geweest zijn. Echt degoutant.
ik erger me het lazarus aan het volgende..

het is drie maandEN... niet drie maand.

zal ongetwijfeld dialect zijn... maar kom op hee..... het is geen ABN.

en ja... die puntjes tussendoor is ook heel irritant... ik weet het... maar ook dat is dialect.

ik spreek namelijk ARN.
Ik zeg 3 maand

Puntjes vind ik bloedirritant en het woord degoutant gebruiken ook.
quote:Bieb2.0 schreef op 21 februari 2015 @ 16:38:

Ik zeg 3 maand

Puntjes vind ik bloedirritant en het woord degoutant gebruiken ook.even goeie vrienden.... haha.... met puntjes en al.
Degoutant is leuk. Wordt in Nederland niet gebruikt, maar klinkt wel chic.
quote:parbleumondieu schreef op 21 februari 2015 @ 16:43:

Degoutant is leuk. Wordt in Nederland niet gebruikt, maar klinkt wel chic.Nee jij vindt het leuk.

Een mening als een absolute waarheid verkondigen kan ik ook niet zo goed tegen.
quote:mrsdoubtfire schreef op 21 februari 2015 @ 16:33:

ik erger me het lazarus aan het volgende..

het is drie maandEN... niet drie maand.

zal ongetwijfeld dialect zijn... maar kom op hee..... het is geen ABN.

en ja... die puntjes tussendoor is ook heel irritant... ik weet het... maar ook dat is dialect.

ik spreek namelijk ARN.
quote:parbleumondieu schreef op 21 februari 2015 @ 09:25:

Aan Windows8 op een gewone laptop. Om de gebruiker hoge bloeddruk te geven.

Herkenbaar!!

Ik heb Start Menu 8 gedownload. Krijg je gewoon het menu en bureaublad van de normale windows.

Je moet wel ff uitzoeken hoe het werkt
Oke, weer mislukt met quoten.

Maar wat is ARN ? Algemeen Ruimdenkend Nederlands ?
Ik gebruik alleen puntjes aan het einde van een zin, vind je mij nog wel aardig dan Bieb.....
quote:paper-clip schreef op 21 februari 2015 @ 16:46:

Oke, weer mislukt met quoten.

Maar wat is ARN ? Algemeen Ruimdenkend Nederlands ?Associaal Randstedelijk Nederlands.
Voor jou maak ik een uitzondering Paper-clip Een paar puntjes, als ze functioneel zijn vind ik ook prima maar dat...tussen..ieder..woord..

Slaan!!
quote:paper-clip schreef op 21 februari 2015 @ 16:47:

Ik gebruik alleen puntjes aan het einde van een zin, vind je mij nog wel aardig dan Bieb.....;-)ik vind je schattig in ieder geval... en die avatar kat vind ik letterlijk om te zoenen.
Ben wel benieuwd hoe dat klinkt
quote:pommiaan schreef op 21 februari 2015 @ 16:45:

[...]

Herkenbaar!!

Ik heb Start Menu 8 gedownload. Krijg je gewoon het menu en bureaublad van de normale windows.

Je moet wel ff uitzoeken hoe het werkt Verdwijnen dan de programma's niet meer als je per ongeluk de touch pad aanraakt? En kun je dan wel scrollen in een lijstje? En verdwijnt IE dan ook niet meer als je tussen programma's wisselt? (hoopvol)
Ik moet er van blozen Mrs. jammergenoeg kan ik geen blozende smiley plakken want ik weet de symbolencombinatie daarvan niet uit mijn hoofd en als ik nou eens avatars kon zien dan wist ik hoe hij eruit zag hahaha !
quote:Bieb2.0 schreef op 21 februari 2015 @ 16:49:

Voor jou maak ik een uitzondering Paper-clip Een paar puntjes, als ze functioneel zijn vind ik ook prima maar dat...tussen..ieder..woord..

Slaan!!

haha...... dan zit ik nog aan de goeie kant.... ik gebruik de puntjes maar om de paar woorden....

vraag me niet waarom ik het doe. het is gewoonte en ja het is a sociaal... net als het niet gebruiken van hoofdletters en gewone punten aan het einde van de zin.

in het echte leven ben ik wel heel secuur met mijn interpunctie hoor. dan gaat er geen verslag of rapport de deur uit zonder uitentreure gecontroleerd te zijn op onregelmatigheden.

maar echt..... het zetten van puntjes..... is haast orgastisch.
Ik gebruik ze ook alleen maar hier Bieb

Hoest met poezebeest trouwens ? Van Purrrrsie en Chippie zijn de hele dag al achter koolmeesjes aan het aanrennen maar nog steeds denken ze dat ze er 1 kunnen vangen. Ze worden nog net niet vanuit de boom uitgelachen
Dat brengt me op een andere ergernis, die grote vieze duiven die iedere keer alles opvreten van de voedertafel zodat er voor de lieve kleine vogeltjes niets meer overblijft. En ze schijten mijn hele tuinpad onder die vliegende ratten
quote:parbleumondieu schreef op 21 februari 2015 @ 16:52:

[...]

Verdwijnen dan de programma's niet meer als je per ongeluk de touch pad aanraakt? En kun je dan wel scrollen in een lijstje? En verdwijnt IE dan ook niet meer als je tussen programma's wisselt? (hoopvol)

Nee je hebt dan gewoon weer een taakbalk en een bureaublad zoals vanouds, scrollen in een lijstje..? bedoel je gewoon in het startmenu?

Want een startmenu heb je dan ook weer ja . Verdwijnen doet 'ie geloof ik ook niet, het is gewoon weer precies hetzelfde als de oude.

Alleen waar je wel last van blijft houden is dat als je bijvoorbeeld naar rechts swipet op de touchpad, dat je dan toch rechts in het scherm een zwarte balk met programma's krijgt (instellingen pc etc.). Maar die is met 1 klik weer weg.

Oja, als je naar foto's of camera oid gaat, kom je wel terug bij het oude menu. Maar dat komt omdat die programma's oorspronkelijk dus in het windows 8 thema staan. Verder ben ik er echt blij mee

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven