Napraattopic 25
zondag 22 februari 2015 om 00:18
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 22 februari 2015 om 19:05
zondag 22 februari 2015 om 19:07
zondag 22 februari 2015 om 19:07
quote:Nouschi schreef op 22 februari 2015 @ 19:05:
[...]
Precies. Verbeter de wereld begin bij jezelf
Dat doe ik dan maar even ergens anders dan hier, dat slalommen om de sneren heen is niet mijn favoriete bezigheid. Gelukkig heeft Amerika weer een aflevering van mijn favoriete serie uitgezonden, ik ga ervoor.
Succes allemaal!
[...]
Precies. Verbeter de wereld begin bij jezelf
Dat doe ik dan maar even ergens anders dan hier, dat slalommen om de sneren heen is niet mijn favoriete bezigheid. Gelukkig heeft Amerika weer een aflevering van mijn favoriete serie uitgezonden, ik ga ervoor.
Succes allemaal!
•
zondag 22 februari 2015 om 19:09
zondag 22 februari 2015 om 19:11
zondag 22 februari 2015 om 19:11
zondag 22 februari 2015 om 19:12
quote:O.L.L.A schreef op 22 februari 2015 @ 19:11:
[...]
Ik hoor hem
Ben zelf ook niet zo van het knuffelen maar virtueel durf ik hem dan nog wel aan hahaJa, virtueel deel ik ook redelijk makkelijk knuffels uit. Maar ontvangen is lastiger.
[...]
Ik hoor hem
Ben zelf ook niet zo van het knuffelen maar virtueel durf ik hem dan nog wel aan hahaJa, virtueel deel ik ook redelijk makkelijk knuffels uit. Maar ontvangen is lastiger.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 22 februari 2015 om 19:15
quote:ThunderassMan schreef op 22 februari 2015 @ 19:12:
Goh, wat maakt Hats toch weer stiekeme kutopmerkingen.
Zo beter BGB?
Blijft evengoed lullig, dat je Hats er bij haalt. Maakt het niet uit welk woord je gebruikt.
Maar goed,.... Ik ben hier kennelijk ook al weer drie seconden te lang. Kut lekker verder zou ik zeggen. Geen zin om elke keer dat ik hier mijn neus laat zien in dat soort ongein te belanden.
Goh, wat maakt Hats toch weer stiekeme kutopmerkingen.
Zo beter BGB?
Blijft evengoed lullig, dat je Hats er bij haalt. Maakt het niet uit welk woord je gebruikt.
Maar goed,.... Ik ben hier kennelijk ook al weer drie seconden te lang. Kut lekker verder zou ik zeggen. Geen zin om elke keer dat ik hier mijn neus laat zien in dat soort ongein te belanden.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 22 februari 2015 om 19:16
zondag 22 februari 2015 om 19:25
quote:blijfgewoonbianca schreef op 22 februari 2015 @ 19:15:
[...]
Maar goed,.... Ik ben hier kennelijk ook al weer drie seconden te lang. Kut lekker verder zou ik zeggen. Geen zin om elke keer dat ik hier mijn neus laat zien in dat soort ongein te belanden.Het rare is dan ook dat je toevallig elke keer komt áls en uitsluitend áls er hatseflats stront aan de knikker is.
Overigens vind ik stiekeme kutopmerkingleverworst niet heel lekker bekken.
[...]
Maar goed,.... Ik ben hier kennelijk ook al weer drie seconden te lang. Kut lekker verder zou ik zeggen. Geen zin om elke keer dat ik hier mijn neus laat zien in dat soort ongein te belanden.Het rare is dan ook dat je toevallig elke keer komt áls en uitsluitend áls er hatseflats stront aan de knikker is.
Overigens vind ik stiekeme kutopmerkingleverworst niet heel lekker bekken.
zondag 22 februari 2015 om 19:30
quote:blijfgewoonbianca schreef op 22 februari 2015 @ 19:15:
[...]
Maar goed,.... Ik ben hier kennelijk ook al weer drie seconden te lang. Kut lekker verder zou ik zeggen. Geen zin om elke keer dat ik hier mijn neus laat zien in dat soort ongein te belanden.Ja ik zou me ook niet voor zo'n karretje laten spannen elke keer, gewoon niet meer reageren op de HRS oproep.
[...]
Maar goed,.... Ik ben hier kennelijk ook al weer drie seconden te lang. Kut lekker verder zou ik zeggen. Geen zin om elke keer dat ik hier mijn neus laat zien in dat soort ongein te belanden.Ja ik zou me ook niet voor zo'n karretje laten spannen elke keer, gewoon niet meer reageren op de HRS oproep.