nog dronken en al op je werk zijn

07-08-2008 12:11 172 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oh mijn god! Gisteravond laat gemaakt...veel gedronken en vanochtend me verslapen. Anderhalf uur te laat op me werk!!!En nu nog proberen zo nuchter mogelijk over te komen....ben nog steeds dronken/aangeschoten..

Heeft iemand een tip om zsm normaal te worden...
Ik denk dat de beste man gewoon heel duidelijk zijn behoeftes kan verwoorden.
quote:Marielle29 schreef op 09 augustus 2008 @ 00:19:

Er is wel een heel groot verschil tussen elke dag met een kater en nog half dronken op je werk komen of een incidentele keer. Daar zie ik de humor wel van in. Als het mij zou gebeuren zou ik het al direct bij binnenkomst melden en mensen aanraden me die dag maar een beetje met rust te laten.

Heb het zelf nog nooit meegemaakt omdat ik al zo'n muts ben die voldoende slaap nodig heeft om mijn werkdag goed door te komen. Mijn werkdag met een kater zou echt zooo lang duren en ik zou me zo beroerd voelen.

Maar vind idd het moraalriddergehalte hier wel erg hoog. Daarnaast is dat ook niet het advies waar TO om vraagt, ze vraagt niet of wij dit goed of fout vinden maar vraagt hoe de dag door te komen.

Maar @ TO, wonen we niet toevallig in dezelfde woonplaats waar ze nu een paar hele leuke dagen op de donderdag hebben??donderdag meppeldag????
quote:Bronny schreef op 09 augustus 2008 @ 22:46:

[...]

Dronken op tv geweest? Pffff. Ik ben een keer dronken van de tv afgevallen, ik dacht, was ik maar op TV
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:minny schreef op 09 augustus 2008 @ 22:52:

Ik ben een keer nuchter op mijn werk verschenen, ik dacht, was ik maar dronken Dat zeg ik. Ik weet zelfs zeker dat alcohol speciaal om die reden is uitgevonden, om het op je werk een beetje uit te kunnen houden.
stel je voor dat het een moraalridder een keer overkomt....
Viva naar de knoppen.
Hahaha wat slèècht.. is me vroeger ook wel gebeurd hoor. Maar toen ik wat belangrijker werk ging doen trok ik dat niet meer.
quote:Arthemis schreef op 09 augustus 2008 @ 12:40:

Ja wat een dramatische reactie weer he.

Kennelijk wordt ze er nogal woest van :PHahahhahaaa, nou woest joh. Kon me niet meer beheersen en ging compleet los op mijn toetsenbord. Heb nog uren lopen koken.

Blijkbaar kwam mijn cynische ondertoon niet op je over.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 09 augustus 2008 @ 23:09:

[...]

Meneer G. de la Tourette ?
quote:minny schreef op 09 augustus 2008 @ 23:21:

Ik denk dat de beste man gewoon heel duidelijk zijn behoeftes kan verwoorden.Had hij wel de juiste buurt, maar niet het juiste nummer gevonden.
quote:Very Cherry schreef op 09 augustus 2008 @ 13:03:

Dronken op het werk is erg? Pffff. Ik ben een keer dronken op TV geweest, da's pas erg. Ik weet nog dat ik dacht; zat ik maar op het werk

Ehhh, Bonny?

1) Dat was niet één keer. En: 2) Dat wás je werk.
Bonnie????

Volgens mij is VC Viola.........H
En ik wilde jou nog wel quoten met de mededeling dat...

Wacht eens even?

*ploink*

Sorry, Bonny, dat ik VC/H per ongeluk met jou verwarde.
quote:mormeltje schreef op 09 augustus 2008 @ 00:07:

Kwam vroeger regelmatig nog half dronken op mijn werk,nou had ik een functie dat ik mensen moest entertainen,nou,dat lukte bijzonder goed zal ik je vertellen met nog wat alcohol in mijn bloed;) Zie je: geen twijfel mogelijk.
quote:qwertu schreef op 10 augustus 2008 @ 23:30:

[...]

Ehhh, Bonny?

1) Dat was niet één keer. En: 2) Dat wás je werk. Fout geraden Q Het was Carnaval, 1998, het vroor dat het kraakte, en wie liep daar als een droogkloot tussen de lallende Lampegatters met een camera het weerbericht op te zeggen? Jawel, Piet Paulusma Ik wrong mezelf naar voren, al brullend; Pe-TJUH, Pie-TJUH, en klampte me als een dronken wanhopige nymfomane om zijn nek, met die camera op mijn lip dus. Piet was niet bepaald gecharmeerd van me, en mepte me zo tegen de grond met zijn SBS 6 paraplu Heb nog jarenlang een honend "Pie-tjuh, Pie-tjuh" moeten aanhoren van mijn zogenaamd grappige vrienden.
Shit.................betrapt....................ja ik ben V.H van /emmenes jaaaaaaaaaaaa................

En Piet is een lul dat wist ik al jaren............
Oh, dát is dan wel weer een mooi verhaal, Verry Cherry!

Hoi Viool.
Jaha,het glas is altijd halfvol he Q?
Als je vaak genoeg bij blijft schenken wel ja.
quote:Very Cherry schreef op 11 augustus 2008 @ 00:13:

[...]

Fout geraden Q Het was Carnaval, 1998, het vroor dat het kraakte, en wie liep daar als een droogkloot tussen de lallende Lampegatters met een camera het weerbericht op te zeggen? Jawel, Piet Paulusma Ik wrong mezelf naar voren, al brullend; Pe-TJUH, Pie-TJUH, en klampte me als een dronken wanhopige nymfomane om zijn nek, met die camera op mijn lip dus. Piet was niet bepaald gecharmeerd van me, en mepte me zo tegen de grond met zijn SBS 6 paraplu Heb nog jarenlang een honend "Pie-tjuh, Pie-tjuh" moeten aanhoren van mijn zogenaamd grappige vrienden.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:qwertu schreef op 10 augustus 2008 @ 23:30:

[...]

Ehhh, Bonny?

1) Dat was niet één keer. En: 2) Dat wás je werk. Ehhh, Quertu? Het is Bronny, niet Bonny, er zit een R in de maand....je bent in de war met Bonny St Claire, dat wandelend wijnvat!
quote:lolotte schreef op 10 augustus 2008 @ 23:17:

[...]

Had hij wel de juiste buurt, maar niet het juiste nummer gevonden.
quote:Bronny schreef op 11 augustus 2008 @ 12:29:

[...]

Ehhh, Quertu? Het is Bronny, niet Bonny, er zit een R in de maand....je bent in de war met Bonny St Claire, dat wandelend wijnvat! , nou er is ook een (echte, nuchtere) Bonny op het forum. Ik heb jullie een keer door elkaar gehaald en toen zei ze, bij die andere zit een R in hoor hahahah. Nee ik had niet eens gedronken, had het gewoon niet gezien (toen hadden we ook geen avatars).
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven