ervaring lucardi (online)
vrijdag 27 februari 2015 om 23:17
quote:Amaqanda schreef op 27 februari 2015 @ 22:25:
Als je even zoekt op lucardi review dan word je niet zo vrolijk denk ik.
Ik heb 1x iets besteld van een nepsite en sindsdien Google ik altijd voordat ik iets bestel bij een voor mij onbekend bedrijf.
Dit doe ik ook altijd bij onbekende bedrijven, is echt handig hoor! Gelukkig nog nooit iets gekocht wat niet binnen kwam .
To idd even naar de winkel gaan, maar ik denk niet dat ze echt iets voor je kunnen doen daar.
Voor zover ik weet worden producten altijd uit 1 of meerdere magazijnen geleverd, niet vanuit de lokale winkel.
Ik heb 1x iets besteld van een nepsite en sindsdien Google ik altijd voordat ik iets bestel bij een voor mij onbekend bedrijf.
Dit doe ik ook altijd bij onbekende bedrijven, is echt handig hoor! Gelukkig nog nooit iets gekocht wat niet binnen kwam .
To idd even naar de winkel gaan, maar ik denk niet dat ze echt iets voor je kunnen doen daar.
Voor zover ik weet worden producten altijd uit 1 of meerdere magazijnen geleverd, niet vanuit de lokale winkel.
zaterdag 28 februari 2015 om 08:48
quote:Amaqanda schreef op 27 februari 2015 @ 22:25:
Maar Lucardi is toch geen nepbedrijf ofzo?
TO, ben je misschien vergeten het vinkje aan te zetten voor de bevestigingsmail van ideal? Op wat voor mail zit je te wachten? Van je hele bestelling, bevestiging van lucardi dus? Of van ideal?
Maar Lucardi is toch geen nepbedrijf ofzo?
TO, ben je misschien vergeten het vinkje aan te zetten voor de bevestigingsmail van ideal? Op wat voor mail zit je te wachten? Van je hele bestelling, bevestiging van lucardi dus? Of van ideal?
zaterdag 28 februari 2015 om 09:25
zaterdag 28 februari 2015 om 17:24
Ik heb een maandje geleden nog wat besteld, was prima geregeld en binnen een dag in huis. Mijn vader had ook 2 dagen voor valentijn nog wat besteld en dat was er ook binnen een dag.
“Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”