Ook nog wakker? Klets hier mee in Cafe WAKKER

01-02-2015 02:43 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ook nog wakker of weer wakker en niet in slaap kunnen komen?

Wat het ook is, kom gezellig kletsen hier in Cafe WAKKER.

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Volgens mij heb jij stapels puzzels inmiddels. Ben je er nu ook met één bezig?
Praadje dat heeft tijd nodig. Het was niet niks> die ene foto staat nog op mijn netvlies schat
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Moos jij bent het ook waard hoor. Ik heb vanmiddag al warm gegeten toen jongste hier was. Ik ben een erge zorgmoeder, teveel volgens jongste, Alles voor de kinderen is mijn credo. Maar Moos, echt ik ben zo blij voor je. Geniet meis.

Ik krijg er een per post opgestuurd, of eigenlijk twee, maar die tweede komt goed. En dan is er die maffe gekke Eindje, die heeft twee puzzels voor mij, maar heeft er nog een paar bij de kringloop gekocht voor mij. Echt te gek, dat mens. Als ik het goed heb krijg ik nog een puzzel van Door (die wil ik heel erg graag omdat het een puzzel met een herinnering is. (de andere zijn me niets minder waard hoor), ik krijg een puzzel van Ranonkel en nog een paar van Heksie.

Ik ben er zo blij en als ik ze klaar heb zorg ik dat ze weer een goede (gratis) bestemming krijgen.
quote:MocyMoos schreef op 04 maart 2015 @ 23:38:

Volgens mij heb jij stapels puzzels inmiddels. Ben je er nu ook met één bezig?Oh die foto. Kan geen plaatjes plakken, maar die heeft op zoveel mensen indruk gemaakt. Misschien maar goed dat ik die niet meer kan bekijken,wow, dat brengt een moeder tot een wanhoopsdaad. Die was echt erg. Arm klein kereltje.
Ben je er nu met één bezig? En als je ze af hebt, moet je er wel een foto van maken. Tenminste dat zou ik doen.
Ohh lekker Moos, geniet er van en morgen weer een nieuwe dag. Nieuwe ronden, nieuwe kansen. x
quote:prada schreef op 04 maart 2015 @ 23:53:

[...]

Oh die foto. Kan geen plaatjes plakken, maar die heeft op zoveel mensen indruk gemaakt. Misschien maar goed dat ik die niet meer kan bekijken,wow, dat brengt een moeder tot een wanhoopsdaad. Die was echt erg. Arm klein kereltje.

Meis, quoten doe je bij de " boven de dikke streep

Ja ik kan die foto niet wissen uit mijn gedachten, weet zelfs nog alle details end. En nee ik heb toen die foto niet opgeslagen. Ja was heel erg, ben daar heel erg van geschrokken.
dames.

Fijn Prada en Moos, lachen met jullie kinderen. Mooi

Ik heb ook een nog een puzzel Prada.
Oh Lime, mag ik die, wil er best een vergoeding voor geven.

MV. ja dat is een portret dat je nooit meer vergeet.
He Lime!
Moos ik maak er zeker een foto van, beloofd
Nee je mag hem hebben Prada. Laat maar weten wanneer Eindje je kant op gaat. Als je hem wel eerder wil dan stuur ik hem op.
Oh shit, waarom kijk ik toch naar een jankfilm?
quote:Mylene_Valerie schreef op 05 maart 2015 @ 00:06:

Oh shit, waarom kijk ik toch naar een jankfilm?Welke?
En ik ontdekte iets, bitterder dan de dood: de vrouw, die een valstrik is en wier hart een net is en wier handen boeien zijn.
quote:harry13 schreef op 05 maart 2015 @ 00:07:

[...]

Welke?Geen idee, op rtl5 iig, is er nu nog.
Ohh Lime, nu weet ik het weer, nee Eindje haalt hem bij je op. Wat ben je toch een schatje.

MV, gewoon omdat het kan en omdat je dat even nodig had misschien. Gewoon even lekker janken.
Hoi Lime en Harry.

Prada, neem nou niet te veel puzzels, denk aan de coach, haha.
Waarschijnlijk is dit er eentje met een happy end vermoed ik.
Volgens de gids is dit "Save the Last Dance".
En ik ontdekte iets, bitterder dan de dood: de vrouw, die een valstrik is en wier hart een net is en wier handen boeien zijn.
quote:MocyMoos schreef op 05 maart 2015 @ 00:11:

Hoi Lime en Harry.

Prada, neem nou niet te veel puzzels, denk aan de coach, haha.Niet zeggen Moos. Ik moet er vanaf
Hoi, wat een gezellige drukte hier. Ik schuif nog heel even aan voor een wijntje.
Beetje een moderne film zoals laatst met Patrick. Net iets anders.
quote:harry13 schreef op 05 maart 2015 @ 00:13:

Volgens de gids is dit "Save the Last Dance".Wat ik net zei, beetje moderne versie van Dirty Dancing hahahaha
quote:Mylene_Valerie schreef op 05 maart 2015 @ 00:16:

Beetje een moderne film zoals laatst met Patrick. Net iets anders.Deze is uit 2001. Modern?
quote:Mylene_Valerie schreef op 05 maart 2015 @ 00:17:

[...]

Wat ik net zei, beetje moderne versie van Dirty Dancing hahahahaJa ten opzichte daarvan wel ja.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven