Mode & Beauty alle pijlers

Op zoek naar...

17-03-2015 19:17 116 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb eind april een trouwerij.. In het buitenland (warm , tropisch).. Voor 1 deel van de dag draag ik traditionele kleding (aangeleverd door bruidspaar) en andere deel vraagt bruid feestelijk.. Oke.. Maar wat ?

Ik ben tegen die tijd ruim 25 kilo afgevallen.. en zal dan tussen de maat 42-44 zitten (ik heb grote borsten.. die worden helaas niet kleiner).. en ik ben 1.80 lang.. Ik ben geen jurken mens, maar een iets wat lekker zit is het overwegen waard..

Waar moet ik zoeken.. Ik heb hier al eerder tips gehad voor een leuke jurk (en dat was weer heel wat anders).. Maar dit is voor een bruiloft en in een heel warm land en ik wil er niet de hoofdprijs voor uitgeven.. Ik zoek dus iets wat draagbaar is op een dag als deze, maar straks ook nog lekker in de zomer dragen en beetje vlot.. Ik hou van luchtige stofjes en ik heb slanke benen maar ben op zich geen poppetje .. Weeg dan rond de 83 kilo denk ik..

Wie helpt mee zoeken ? Het mag online te koop zijn maar in een winkel (mits in een grote stad ) is ook prima..
Als jij zegt geen jurk wel bruiloft denk ik aan een jumpsuit. Een zomerse jumpsuit is vaak van luchtige stof en erg casual.

Let bij aankoop wel op de lengte.
Niet echt tips want dan kom ik waarschijnlijk met kokerjurken aan enzo ..

Maar wilde wel even zeggen dat je er vast fantastisch uit ziet in je toekomstige jurk . 25kg is flink veel!
jumpsuit.. mmmm.. daar was ik nou niet opgekomen... Ben ik daar niet te oud voor (40+ )
quote:poldervrouw schreef op 17 maart 2015 @ 19:22:

jumpsuit.. mmmm.. daar was ik nou niet opgekomen... Ben ik daar niet te oud voor (40+ ) Lastig en warm.......
dank je voor het lieve compliment ephina

jumpsuit.. mmmm.. daar was ik nou niet opgekomen... Ben ik daar niet te oud voor (40+ ) Nee hoor. Vandaag liep een collega (62) in een jumpsuit. Het was een mooi soepelvallende jumpsuit met een valse overslag (waterhalseffect, heel gunstig voor de rondborstigen onder ons). Zoiets staat of valt met accessoires die je wellicht al in huis hebt. Mooie ketting (niet te lang), bijpassende armband of cocktailring, oorbellen, dat werk. Collega droeg de jumpsuit met een smalle riem in dezelfde kleur als haar pumps. Ik vond het heel mooi staan, echt niet te jong of geforceerd hip.

jumpsuit.. mmmm.. daar was ik nou niet opgekomen... Ben ik daar niet te oud voor (40+ ) Ik denk dat leeftijd niet zegt of je iets aan kunt of niet. Ik denk dat een nette jumpsuit helemaal niet verkeerd moet zijn. Ik ken vrouwen van rond de 40 (maar ook ouder) die dat heel mooi dragen. Maar ik geloof ook dat er genoeg vrouwen van 40 zijn die vinden dat die tijd voorbij is. Dat moet je aanzien of aanvoelen hoe dat bij jou is.
Zijn die wikkeljurken van bijv. King Louie geschikt voor zo'n gelegenheid ? Ze zien er zo comfortabel uit.. Geen idee of dat in mijn maat is..
Lemoos, maar wat ik vind is allemaal met lange broek eronder zeg maar.. Het is daar echt warm warm.. +35C graden.. Is dat dan niet te warm ? Of is dat lelijk kort ? Dat watervalhals effect is idd heeel gunstig..
blauwe jumpsuit
die is leuk jeetjemina.. Wel met lange broek.. maar alles wat kort is, ziet er lelijk uit ..
Het is zo moeilijk piesen, zo'n jumpsuit.
Een luchtige lange broek is vaak heel erg lekker als het super warm is. Moet hij wel lekker los en heel dun zijn.
http://www.promiss.nl/rok-print-wit/nl/product/22238/ dit vind ik ook wel leuk.. Met leuke blouse erop.. Of is dat niet geschikt ?
ha ha.. dubbeltje.. ja dat is idd wel wat onhandig.. alles moet dan uit .. Wel iets om rekening mee te houden
quote:poldervrouw schreef op 17 maart 2015 @ 19:53:

ha ha.. dubbeltje.. ja dat is idd wel wat onhandig.. alles moet dan uit .. Wel iets om rekening mee te houdenWarm tropisch land, hurk w.c. en een jumpsuit.
En zoiets en dan er een dunne blouse overheen als jasje ?

http://www.wehkamp.nl/Zoe ... rpp=96&Blocks=0&View=Grid

Dit zijn strandjurkjes
quote:dubbeltje4 schreef op 17 maart 2015 @ 20:05:

[...]

Warm tropisch land, hurk w.c. en een jumpsuit.Geen idee wat voor een soort toiletten ze daar hebben.. maar warm wel..
quote:poldervrouw schreef op 17 maart 2015 @ 20:06:

En zoiets en dan er een dunne blouse overheen als jasje ?

http://www.wehkamp.nl/Zoe ... rpp=96&Blocks=0&View=Grid

Dit zijn strandjurkjes

Beetje te simpel voor een bruiloft.

Waarom geen mooie tuniek en daaronder een bijpassende, luchtige broek?
o mijn figuur is overigens een 8 denk ik.. breed van boven, volle borsten, redelijk slanke taille, geen dikke kont en slanke benen.. wel een buikje
Ik heb kleren besteld bij topvintage. en ben weg van de goede service en kwaliteit van de kleren.

Met jouw figuur gehuld in deze jurken zul je er waarschijnlijk ravissant uitzien.

Maar wil je dat ook?
Tuniek kan ook.. is ook altijd prettig dragen.. Ik ben alleen zo slecht in googlen..

Topvintage ken ik niet.. ga even kijken
Mooie maxi jurk?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:poldervrouw schreef op 17 maart 2015 @ 19:53:

http://www.promiss.nl/rok-print-wit/nl/product/22238/ dit vind ik ook wel leuk.. Met leuke blouse erop.. Of is dat niet geschikt ?

Ik vind het een mooie rok maar misschien niet zo geschikt voor een warme strandbruiloft.

Ik zou kijken naar een luchtige jurk. Als je niet te duur wilt, zit hier misschien iets bij?

http://www.bonprix.nl/cat ... urken-zomerjurken/?page=2

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven