Gezondheid alle pijlers

ben ik beschermd?

24-03-2015 18:15 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Op een vrijdagochtend heb ik de laatste pil van mijn pilstrip ingenomen en die avond heb ik onbeschermde seks gehad met mijn vriend. Die dag erna heb ik voor de zekerheid de morning after gehaald. Op de bijsluiter hiervan stond dat MAP de menstruatie iets kan uistellen. Weet iemand hoeland dit meestal volhoud? Ben namelijk nog niet ongesteld geworden maar heb wel kleine bloeddruppels in mijn plas. De kans op zwangerschap is klein omdat ik weet dat ik de pil goed heb geslikt, maar ik begin nu twijfels te krijgen doordat ik nog niet ongesteld ben geworden.

Mvg!
Je pil beschermt je ook gewoon in de stopweek hoor....
Huh maar de pil heeft toch sowieso een stopweek? Hoezo was je dan onbeschermd op de avond van je "eerste stop dag"?

Wanneer had je ongesteld moeten worden?
De pil beschermt je ook in de stopweek. Je had geen map hoeven halen en bent absoluut niet zwanger, 300% zeker. Zou even de ha bellen over wanneer je nu weer met de pil moet beginnen.

Dat je nog niet ongesteld bent geworden komt door de map, die haalt alles overhoop.
echt hoor.
Je weet hoe de pil werkt?

Mijn god.
Ik zou me meer zorgen maken om de 'bloeddruppels in m'n plas'
Had de apotheek je wel voorlichting gegeven? Ook in de stopweek ben je beschermd. (Mits je niet braakt of diarree hebt gehad).

Je bent in ieder geval goed beschermt tegen zwangerschap! Beschermt tegen soa's natuurlijk niet.

Je cyclus is nu helemaal in de war. Overleg even met je huisarts of apotheek wanneer je het beste de pil weer kunt slikken.
Je moet de AC pil alleen slikken als je seks hebt gehad, duh
Mensen die niet weten HOE een anticonceptie werkt zouden geen seks moeten hebben

Mijn hemel, de domheid ten top

TO, ooit de moeite genomen om dat papiertje te lezen wat je bij je pil krijgt

Ze noemen het ook wel bijsluiter

Daar staat precies in hoe het een en ander werkt
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 24 maart 2015 @ 18:45:

TO, ooit de moeite genomen om dat papiertje te lezen wat je bij je pil krijgt

Ze noemen het ook wel bijsluiter

Daar staat precies in hoe het een en ander werktBen je gek joh, ik wil neuken dus ik neem de pil, voor de rest weet ik het ook niet.
Waarom slik je de pil als je toch na een wip de map haalt?
Hoe lang slik je de pil al?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Misschien voortaan condooms gaan slikken?
Waarom lees je wel de bijsluiter van de MAP, maar niet die van de ACpil?

Als je de pil gewoon goed slikt dan ben je in je stopweek ook gewoon beschermt.

Het slikken van de MAP kan je cyclus heel erg ontregelen, dus er is niks van te zeggen wanneer je nu weer ongesteld gaat worden.

Daarnaast; kleine bloeddruppels in je plas? Ik hoop dat je bedoelt dat je bij het afvegen bloed aan het toiletpapiertje hebt zitten, aangezien er geen bloed in je urine hoort te zitten, ook niet als je ongesteld bent. Je urinebuis (waar je plas uitkomt) en je vagina (waar je bloed uit verliest bij menstruatie) staan niet met elkaar in verbinding.
Tsjongejongejonge.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
[quote]lilalinda schreef op 24 maart 2015 @ 19:16:

Misschien voortaan condooms gaan slikken
Lach!
quote:hagesje schreef op 24 maart 2015 @ 19:58:

Ging iets mis...

Lach!
quote:hagesje schreef op 24 maart 2015 @ 19:58:

Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:lilalinda schreef op 24 maart 2015 @ 19:16:

Misschien voortaan condooms gaan slikken?Hahahaha, nou inderdaad
quote:Mrs_Big schreef op 24 maart 2015 @ 18:45:

Je moet de AC pil alleen slikken als je seks hebt gehad, duh Pas maar op wat je zegt anders komt er nog een topic: ''HUH!?! zwanger terwijl ik de AC pil slik na seks''.
Man man man..... is dit nou het 3.987.563e topic hierover of het 3.987.564e? I lost count.

Geen seks de komende vijf jaar TO!
F.U.
Een MAP hoeft je menstruatie helemaal niet uit te stellen, maar het kan wel.

Op naar de huisarts voor bloed in je urine (als dat echt zo is en het niet 'gewoon' uit je vagina komt) en om duidelijk te krijgen hoe de pil werkt. Als je de rest van de strip goed geslikt hebt, had je helemaal geen MAP hoeven nemen.
Echt, sommige mensen

De pil beschermt je ook nog in de stopweek. Je kan dus gewoon veilig batsen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven