handvaardigheid examen
donderdag 2 april 2015 om 15:17
Ik moet voor handvaardigheid examen iets maken wat ''anders'' is.
Dit is bijvoorbeeld een klomp bekleden met bond in plaats van hout. of een optocht maken van fruit dat rijd.
Sommigen hebben ook een pistool bekleed met bloemen of een tank waar muziek uitkomt.
Nu heb ik echt werkelijk geen idee wat ik moet maken? Misschien kunnen jullie mij op ideeën brengen.
xxx
Dit is bijvoorbeeld een klomp bekleden met bond in plaats van hout. of een optocht maken van fruit dat rijd.
Sommigen hebben ook een pistool bekleed met bloemen of een tank waar muziek uitkomt.
Nu heb ik echt werkelijk geen idee wat ik moet maken? Misschien kunnen jullie mij op ideeën brengen.
xxx
donderdag 2 april 2015 om 19:38
donderdag 2 april 2015 om 19:51
quote:korenwolf schreef op 02 april 2015 @ 19:41:
zachte hamburger
[afbeelding]
Zitzak ?
Da's inderdaad ook een manier van denken ; iets wat er hard uitziet ( kiezels / rots / stenen muur ) gebruiken als iets wat zacht is ( dekbed, kussen ) .
Maak je een paar kussens voor op de bank, of een poef, of een knuffel die eruit ziet als een vulkaan oid.
Of je draait het om: iets wat er zacht uitziet gebruiken als iets hards : maak je dumbells ( gewichten voor in de sportschool ) die zwaar wegen maar die er " zacht " uitzien, zoals twee duiven, of lammetjes.
zachte hamburger
[afbeelding]
Zitzak ?
Da's inderdaad ook een manier van denken ; iets wat er hard uitziet ( kiezels / rots / stenen muur ) gebruiken als iets wat zacht is ( dekbed, kussen ) .
Maak je een paar kussens voor op de bank, of een poef, of een knuffel die eruit ziet als een vulkaan oid.
Of je draait het om: iets wat er zacht uitziet gebruiken als iets hards : maak je dumbells ( gewichten voor in de sportschool ) die zwaar wegen maar die er " zacht " uitzien, zoals twee duiven, of lammetjes.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 2 april 2015 om 22:30
Een gasfornuis gemaakt van batterijen
Een windmolen gemaakt van veertjes
Een kussen gemaakt van bakstenen
Een kat gemaakt van muizen
Een zomerjas van ijs
Een auto van fietsonderdelen
Een boekenkast van e-readers
Een Jas, tas, broek van oude fietsbanden
Een spaarpot van oude bankpasjes
Een wijnfles van kurk met een glazen stopje
Een muziekinstrument van cd's
Een windmolen gemaakt van veertjes
Een kussen gemaakt van bakstenen
Een kat gemaakt van muizen
Een zomerjas van ijs
Een auto van fietsonderdelen
Een boekenkast van e-readers
Een Jas, tas, broek van oude fietsbanden
Een spaarpot van oude bankpasjes
Een wijnfles van kurk met een glazen stopje
Een muziekinstrument van cd's
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.