Napraattopic 27

29-03-2015 22:17 3046 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:hatsetats schreef op 06 april 2015 @ 10:57:

[...]

Joh, ik ben de hele avond niet op het forum geweest. Had ik het eerder gelezen had ik er eerder wat van gezegd. Geloof jij toch niet, want over pot en ketel gesproken: ik kan niks posten of jij, TAM, Feeks, Bieb en nog wat anderen roepen dat ik een achterliggende reden om iets te posten. Als ik zeg dat het lekker weer is roep jij bij wijze van dat ik expres mensen met een zonneallergie te kakken zet.

Jij kunt niet invullen wat ik wel of niet geloof

En als mensen op een bepaalde manier over je denken, dan komt dat door je posthistorie.

Weer een boter op je hoofd momentje, want er zijn momenten genoeg dat jij heus wel zaken post met een achterliggende reden.

En ga dat niet ontkennen, want dat zou je heilig maken en dat is niemand hier tenslotte.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:fluim schreef op 06 april 2015 @ 11:00:

over 15 minuten zit mijn uur er weer op, dus als er nog vragen zijn snel snel graag Watskeburt tussen jou en de matties? Je krijgt nl wel heel snel the usual suspect op je dak. Of ik zie het verkeerd hoor en is er niks aan de hand. Kan ook. Nieuwsgierig dus.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:ThunderassMan schreef op 06 april 2015 @ 10:54:

Ik snap het pilletjes-drama niet zo goed,geloof ik... Ik ook niet.
quote:Miss.Innuendo schreef op 06 april 2015 @ 11:02:

[...]

Jij kunt niet invullen wat ik wel of niet geloof

En als mensen op een bepaalde manier over je denken, dan komt dat door je posthistorie.

Weer een boter op je hoofd momentje, want er zijn momenten genoeg dat jij heus wel zaken post met een achterliggende reden.

En ga dat niet ontkennen, want dat zou je heilig maken en dat is niemand hier tenslotte.Ik hoef niks in te vullen. Je zegt het zelf elke keer als reactie op willekeurig welke post van mij. Nu ook weer.
Ik heb last van uitstelgedrag.
quote:fluim schreef op 06 april 2015 @ 11:01:

nou het was niet mijn intentie om bieb af te vallen, maar wel een mooie aangreep om het er eens over te hebben hier op np

Ja, het is inmiddels wel duidelijk dat je een probleem hebt met opmerkingen die gaan over psychische zaken of medicatie daaromtrent.

Ergo: er mag hier wel worden gesproken over psychische zaken zolang ze maar serieus zijn. Maak er vooral geen grapje over.

Maar zo heeft iedereen wel iets dat gevoelig ligt. Daar kan toch niet de hele wereld rekening mee houden? Zeker niet omdat niet iedereen er open over is. Moeten we helderziend zijn?

Ik snap het pilletjes-drama niet zo goed,geloof ik...

Ik ook niet.

Ik weer verder lezen op het forum. En mijn croissantjes met chocopasta eten. Misschien vind ik nog een topic om echt over na te praten.
Ik vind het zo'n vies idee, boter op je hoofd, maar al googelend bleek het ook minder vettig te kunnen:

Your opinion matters. Just not that much.
Week 40 van de Extremely Demotivational Calendar
Wat een ouderwetse gezelligheid hier. Fijn te lezen dat Napraat na tig deeltjes lekker zichzelf blijft. Had paar delen gemist maar het staat nu weer bij m'n actieve topics
quote:hatsetats schreef op 06 april 2015 @ 11:04:

[...]

Ik hoef niks in te vullen. Je zegt het zelf elke keer als reactie op willekeurig welke post van mij. Nu ook weer.

Je weet mijn posting weer heel knap te lezen en uit te leggen zoals het jou uitkomt.

Ik zeg nergens dat ik je niet geloof, maar jij maakt er van van wel.

Prima, zo hou je zelf je reputatie in stand
quote:Solomio schreef op 06 april 2015 @ 11:06:

Ik vind het zo'n vies idee, boter op je hoofd, maar al googelend bleek het ook minder vettig te kunnen:

[afbeelding]Dus vet = vies? Dát is pas kwetsend
foute conclusie missie. ik moet me al heel de tijd inhouden om jou bijv geen bordie te noemen en hats een autist
quote:Feeksje1977 schreef op 06 april 2015 @ 11:05:

[...]

Ik ook niet.

Ik weer verder lezen op het forum. En mijn croissantjes met chocopasta eten. Misschien vind ik nog een topic om echt over na te praten.'Leuke ouders' met een dansend drankorgel als moeder is wel vermakelijk.
quote:Miss.Innuendo schreef op 06 april 2015 @ 11:07:

[...]

Je weet mijn posting weer heel knap te lezen en uit te leggen zoals het jou uitkomt.

Ik zeg nergens dat ik je niet geloof, maar jij maakt er van van wel.

Prima, zo hou je zelf je reputatie in stand Je doet het knap hoor, echt.
quote:vivamila schreef op 06 april 2015 @ 11:06:

Wat een ouderwetse gezelligheid hier. Fijn te lezen dat Napraat na tig deeltjes lekker zichzelf blijft. Had paar delen gemist maar het staat nu weer bij m'n actieve topics

Ach, we hebben een discussie. Heel raar op een forum

Het gevolg is wel dat jij hier weer post, dat was al lang geleden
quote:fluim schreef op 06 april 2015 @ 11:08:

foute conclusie missie. ik moet me al heel de tijd inhouden om jou bijv geen bordie te noemen en hats een autist Zie mijn onderschrift. Ik draag het maar als geuzennaam
quote:Solomio schreef op 06 april 2015 @ 11:06:

[afbeelding]Ook moeilijk uit je haar te wassen, heb er al meerder topics over gezien door de jaren heen hier op Viva
quote:yasmijn schreef op 06 april 2015 @ 10:40:

[...]

Simpel. Dit is in den beginne best leuk begonnen als een echte 'napraat'.

Nu is het letterlijk 'naarpraat'.

Zelfs ik raak geirriteerd door het vreselijke gezuig hier en de onder de gordel postings.

Helemaal mee eens.

En het erge is dat ik mezelf af en toe ook tot dat niveau verlaag. Bah!

Daar heb ik helemaal geen zin in.

Jammer dat dit topic zo vakkundig kapot wordt gemaakt.
quote:fluim schreef op 06 april 2015 @ 11:08:

foute conclusie missie. ik moet me al heel de tijd inhouden om jou bijv geen bordie te noemen en hats een autist

Je mag mij een bordie noemen hoor, daar kan ik alleen maar heel hard om lachen namelijk. Serieus.

Dat staat héél ver bij mij vandaan namelijk

De werkelijkheid achter sommige van mijn reacties is dat ik een emotioneel gedreven mens ben die heel slecht tegen onrecht kan.

Psychisch ben ik volledig stabiel. De enige pillen die ik slik zijn vitaminepillen
oja beter over het werk praten en hoe het met de gezondheid is.
quote:vivamila schreef op 06 april 2015 @ 11:08:

[...]

'Leuke ouders' met een dansend drankorgel als moeder is wel vermakelijk.Dank, ik ga daar eens lezen, tot zo!
nou ja dat je iig weet dat je er compleet naast zat missi
quote:hatsetats schreef op 06 april 2015 @ 10:57:

[...]

Joh, ik ben de hele avond niet op het forum geweest. Had ik het eerder gelezen had ik er eerder wat van gezegd. Geloof jij toch niet, want over pot en ketel gesproken: ik kan niks posten of jij, TAM, Feeks, Bieb en nog wat anderen roepen dat ik een achterliggende reden om iets te posten. Als ik zeg dat het lekker weer is roep jij bij wijze van dat ik expres mensen met een zonneallergie te kakken zet.Zie je soms spoken? Ben je wellicht een beetje paranoia (Geen diagnose!!). Zit het je hoog of ben je je pilletjes vergeten?

Ik probeer me doorgaans absoluut niet te verlagen tot het reageren op jouw posts. Ik geef eerlijk toe dat dat niet altijd lukt, maar geloof me; als ik wel altijd zou reageren, zoals je aangeeft, had je allang een maandban te pakken.
quote:vivamila schreef op 06 april 2015 @ 11:08:

[...]

'Leuke ouders' met een dansend drankorgel als moeder is wel vermakelijk.Mag je hier ook niet neerzetten geloof ik want dan gaan er ineens weer allemaal mensen van hier op zo'n topic posten en dat is niet liehief..

Ik snap het pilletjes-drama niet zo goed,geloof ik... Ik ook niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven