Hoe heet het en waar te koop?
maandag 18 augustus 2008 om 20:54
Tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik op een website een soort beha-verwijder gezien, maar dan voor je broeken. Dus iets dat er voor zorgt dat je knoop een stuk wijder dichtgaat, omdat er een stuk tussen zit. Dus een extra stuk stof met knoop en knoopsgat. Om je broek wijder te maken.
Natuurlijk heb ik het toen niet gekocht, maar voor nu lijkt het me erg handig. Ik heb me al redelijk suf gegoogeld, maar omdat ik geen idee heb hoe het heet (knoopverwijder doet-ie niet ) lukt dat niet zo aardig.
Heeft iemand hier een idee waar ik zo'n ding zou kunnen vinden??
Natuurlijk heb ik het toen niet gekocht, maar voor nu lijkt het me erg handig. Ik heb me al redelijk suf gegoogeld, maar omdat ik geen idee heb hoe het heet (knoopverwijder doet-ie niet ) lukt dat niet zo aardig.
Heeft iemand hier een idee waar ik zo'n ding zou kunnen vinden??
maandag 18 augustus 2008 om 21:05
maandag 18 augustus 2008 om 21:08
@ Fachat
Nee, dat bedoel ik niet. Het is een dingetje (jaja) met een knoop en een knoopsgat erop zodat je je eigen broek wijder maakt.
@ Zomerkind
Zo'n haarelastiekje blijft bij mij altijd zo slecht zitten!
(Ik voel me wel een beetje een muts , ik zou het natuurlijk met knoopsgatenelastiek en een knoop ook gemakkelijk zelf kunnen maken. Maarja, lui hè. En ik wil nu eigenlijk ook wel weten wat dat nou voor 'n ding is!!!)
Nee, dat bedoel ik niet. Het is een dingetje (jaja) met een knoop en een knoopsgat erop zodat je je eigen broek wijder maakt.
@ Zomerkind
Zo'n haarelastiekje blijft bij mij altijd zo slecht zitten!
(Ik voel me wel een beetje een muts , ik zou het natuurlijk met knoopsgatenelastiek en een knoop ook gemakkelijk zelf kunnen maken. Maarja, lui hè. En ik wil nu eigenlijk ook wel weten wat dat nou voor 'n ding is!!!)
maandag 18 augustus 2008 om 21:08
maandag 18 augustus 2008 om 21:09
quote:Amy27 schreef op 18 augustus 2008 @ 21:08:
ik weet wat je bedoelt en heb me al suf zitten googlen maar vind het niet.
Wat ik zelf deed was een stuk elastiek kopen en daar een knoop inslaan en een gat intornen, dan is je broek wijder, maar mis je dat stukje stof achter de rits (wat jij bedoelt).
IK zoek nog ff voor je verder....Zie je wel! Het bestaat! Ik zoek met je mee!
Wat ik zelf deed was een stuk elastiek kopen en daar een knoop inslaan en een gat intornen, dan is je broek wijder, maar mis je dat stukje stof achter de rits (wat jij bedoelt).
IK zoek nog ff voor je verder....Zie je wel! Het bestaat! Ik zoek met je mee!
maandag 18 augustus 2008 om 21:10
maandag 18 augustus 2008 om 21:15
quote:sjees schreef op 18 augustus 2008 @ 21:10:
volgens mij bedoel je de 'expander belt'. Ik heb hem ooit op prettymum.nl besteld maar ik heb net ff gekeken en zag hem niet meer staan... Misschien ff verder googlen op expander belt?
Het leek mij trouwens ook ideaal maar het bleek geen succes. Het zat voor geen meter en liet steeds los...Hmmm, dus dan kan ik net zo goed een elastiekje gebruiken! Ik ga toch even kijken of ik het ergens kan vinden...
volgens mij bedoel je de 'expander belt'. Ik heb hem ooit op prettymum.nl besteld maar ik heb net ff gekeken en zag hem niet meer staan... Misschien ff verder googlen op expander belt?
Het leek mij trouwens ook ideaal maar het bleek geen succes. Het zat voor geen meter en liet steeds los...Hmmm, dus dan kan ik net zo goed een elastiekje gebruiken! Ik ga toch even kijken of ik het ergens kan vinden...
maandag 18 augustus 2008 om 21:20
quote:Amy27 schreef op 18 augustus 2008 @ 21:08:
IK zoek nog ff voor je verder....Maar dat is met een zwart hemdje ook wel te verhelpen, natuurlijk. Had je hele post nog niet gelezen, ahum.
IK zoek nog ff voor je verder....Maar dat is met een zwart hemdje ook wel te verhelpen, natuurlijk. Had je hele post nog niet gelezen, ahum.
maandag 18 augustus 2008 om 22:47
Inderdaad belachelijk duur voor een stukje elastiek!
NL-versie:
http://www.pixmania.nl/nl...belly-belt-combo-kit.html
Voor de body:
http://www.zwangerschapsl...=1&subcatid=48&gosubcat=1
NL-versie:
http://www.pixmania.nl/nl...belly-belt-combo-kit.html
Voor de body:
http://www.zwangerschapsl...=1&subcatid=48&gosubcat=1