ervaringen medisch centrum leiderdorp?

13-04-2015 20:10 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Poe..het is zover...over 10 dagen intake bij medisch centrum kinderwens leiderdorp. We hebben al het vooronderzoek in amsterdam gehad in het streekziekenhuis en eileideronderzoek in veldhoven, maar nu we klaar zijn voor de volgende stap hebben we toch gekozen voor leiderdorp. De ervaringen die er te lezen zijn waren positief, maar wel al verouderd (laatste berichten rond 2011). Dus was benieuwd of er wat recentere ervaringen zijn met deze plek. We zouden nu toe zijn aan iui....toch wel spannend hoor en ook eng, maar de tijd tikt door en fijn dat er iig mogelijkheden zijn.

Ben erg benieuwd naar jullie verhalen.
Geen ervaring met Leiderdorp maar wil jullie gewoon veel succes wensen. Het is een vreselijk stressvolle situatie waarin jullie je bevinden. Ik hoop dat jullie dromen snel uitkomen!
Hier ervaring met MCK, 2011, 2012. Vond het een zeer prettige kliniek, fijne artsen & verpleegkundigen, iedereen was eigenlijk zeer vriendelijk en warm.
Hoi Sassie

Ik ben daar behandeld en vond het ontzettend prettig. Alle artsen, verpleegkundigen, gynaecologen en secretaresses waar we mee te maken hebben gehad waren geweldig. Veel persoonlijke aandacht, begrip en nooit het gevoel dat je 'teveel' bent. Heb echt niets dan lof voor deze kliniek.

Zegt niks over jou, dat snap ik, maar ik was na jaren onvervulde kinderwens bij de tweede IUI zwanger. Veel succes!

P.s. Misschien niks voor jou, maar ik heb tot ik zwanger werd meegeschreven op het 'wij proberen door' topic. Inmiddels zijn zij bij deel II. Schrijven allemaal lieve meiden bij wie zwanger worden op zich laat wachten. Sommige proberen nog zelf, anderen IUI, IVF of ICSI. Ik heb er veel aan gehad.

Liefs Millen
Twee vriendinnen zijn er mede door heen zwanger geraakt en zijn erg tevreden!
Mijn schoonzus is zeer tevreden (en dat is ze echt niet snel). Ze is een paar weken geleden bevallen van een kersverse zoon.

Ze zei dat ze altijd mochten bellen, langskomen en hadden er een heel fijn gevoel bij.
Wij hebben daar ook onze behandeling gehad en nu zijn wij de trotse ouders van een icsi wondertje van 10 maanden! Over 2 maanden gaan we weer contact opnemen met het mck want de wens voor een tweede is er!

Wat er al eerder geschreven is, ze zijn erg vriendelijk, echt iedereen. Ik voelde me erg op mijn gemak.
Toevoeging: mijn ervaring is van 2014

Groet!

Millen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven