Lidl, Kebap.

23-04-2015 18:16 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand dit toevallig gekocht? Er zit zo vreselijk veel zout in dat je bijna een acute nieraandoening krijgt. Ik heb de hele meuk zojuist in de container gemikt, kan niet worden gegeten.
verba volant, scripta manent.
Ik vond het héél vies en de diepvries meurde er nog weken van
Ik heb het bange vermoeden dat ik die gare troep ook eens uitgeprobeerd heb.

Als het dezelfde was, dan brrrrrrrr.
Bedankt voor de waarschuwing:)
Echt, ik had geen idee, het zag het leuk uit en ik dacht "even lekker makkelijk bij een bak rauwkost". Gelukkig heb ik nog iets anders in huis.
Nog nooit gegeten. Ik neem altijd wat anders in de snackbar.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Toevallig stond ik er van de week voor bij Lidl en stond ik te twijfelen om het mee te nemen voor man.

Die vind het lekker en het enige restaurant hier in dorp die het maakte is al een tijdje failliet.

Maar nu weet ik dat ik het dus niet hoef mee te nemen voor hem.
Het was een impuls aankoop. Eens in de zoveel tijd gaan we even naar de Lidl, de koffiebonen zijn niet verkeerd, ik koop er wat tafelzuur, wasmiddel, wasverzachter, tiramisu, Griekse yoghurt, keukenrollen en pure chocolade met een zachte vulling die echt ontzettend lekker is maar bijna altijd uitverkocht. Deze keer niet dus ik heb een voorraad. Ik vind het echt jammer maar ik koop eigenlijk nooit gekruid vlees dus misschien ben ik gewoon zo dom geweest dit nu een keer wel te doen. Ik heb inmiddels al een halve fles Spa rood naar binnen gegoten.
İk vind ze lekker van de bbq:)
quote:fener schreef op 23 april 2015 @ 19:14:

İk vind ze lekker van de bbq:)Maar die enorme hoeveelheid zout dan?
quote:fener schreef op 23 april 2015 @ 19:14:

İk vind ze lekker van de bbq:)kebab op de bbq? hoe doe je dat dan. Kebab zijn die kleine stukjes, in plakjes gesneden smurrie. Of ben je in de war met wat anders? Ik heb zo'n vermoeden dat je de cevapcicci bedoelt.
Ik denk dat ze kebab spiezen bedoelen.
Kebab kan naar meerdere vormen vlees verwijzen; in NL bedoelen we met kebab vaak döner maar het kunnen net zo goed spiezen of rollen zijn. Maar deze Lidl variant klinkt vies.
Ik at hem wel Goed bruin gebakken, in een pitabroodje met een hele zooi komkommer en sla. Maar ik ben snel tevreden. Het is ook alweer een poosje geleden dat ik het gegeten heb, want ik doe nu heel verantwoord met keurmerkvlees enzo.
Vies goor afval vlees met een bak gore kruiden er over.

Ooit wel eens geprobeerd maar ik denk wel bijna het goorste wat je kunt kopen bij lidl.
Is dat die in die bruine doos? Ik heb 'm wel eens voor mijn zoon en die slikt het goed weg, maar misschien is dat meer de doelgroep
Het waren ovale platte schijfjes, ik dacht "lekker makkelijk", vanavond VvE vergadering dus ff snel bij een bak rauwkost. Ik koop er eigenlijk nooit vlees maar het zag er aardig uit. Foutje.
quote:JoniJoni schreef op 23 april 2015 @ 22:04:

Is dat die in die bruine doos? Ik heb 'm wel eens voor mijn zoon en die slikt het goed weg, maar misschien is dat meer de doelgroep Nee, plastic schaaltje uit de koeling.
Ik heb bij onze Lidl nog nooit kebab in de koeling gezien.

Wel af en toe shoarmavlees. En dat is juist erg lekker en mooi vlees. Lekkerder dan dat van Appie.

En de knoflooksaus in zo'n rond bakje is ook heerlijk.
Uit de koeling ken ik het ook niet, wij hebben dus die diepvriesvariant. Verder wel eens speklapjes van de lidl, gehakt en kip en dat is allemaal wel prima.
Vlees haal ik normaal gesproken bij een keurslager en een poelier, ik denk dat dit gewoon een vergissing was die ik niet nog een keer ga maken. Misschien vinden andere mensen het wel lekker maar ik vind veel zout gewoon heel erg vies, zout is een smaakversterker, geen smaakmaker.
Kebab uit de koeling? Heb ik ook nog nooit gezien bij Lidl. Vlees van de Keurslager is trouwens kwalitatief niet beter dan dat van de grote supermarkten, tenzij je het biologische vlees van de slager vergelijkt met het gewone vlees van de supermarkt.
Ik heb het ook nooit eerder gezien maar mijn oog viel er toevallig op toen ik langs een koeling liep, het zag er leuk uit, kebab is het niet want het is gehakt, ik ging ook niet af op de naam maar op het uiterlijk, van die dunne plakken die in vijf minuten klaar zijn, gemaksvoer dus.
Ik heb ook een keer kebap van de Lidl gegeten. Op een bbq bij vrienden. Ik vond het smerig, maar de rest van het gezelschap vond het heerlijk. Laatst in een haastige bui shoarma-vlees gekocht. Ook bij de LIdl. Ik had verwacht dat het rundvlees zou zijn. Bleek het varkensvlees te zijn. Dat mag ik niet vanwege een allergie. Toch maar wat geprobeerd. Vond ik ook niet te nassen. Overigens koop ik vaak bij de Lidl. Ik moet alleen uitkijken wat ik neem.
Vind normaal al niet zo lekker, idd afvalvlees en dan al helemaal niet van de Aldi of Lidl.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven