Terug van weggeweest: het ging mis ;-(

23-04-2015 21:03 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allen,

Vandaag besloot ik terug te keren op het viva forum na een pauze van een aantal maanden.

Reden: ik was in verwachting van mijn eerste kindje en het is mis gegaan: bij de verloskundige bleek dat ik een missed abortion had, de embryo is met 6 weken gestopt met groeien.

Ik ben inmiddels gecurreteerd en een paar weken verder, vanmiddag groen licht gekregen van de gynaecoloog dat alles er prima uitziet. Dus besloot ik weer even een kijkje te nemen hier, toch even mijn verhaal te doen en weer met frisse moed mee te gaan schrijven omdat ik weer heel graag een kindje in mijn buik wil. En waar doe je dat anders dan op Viva?

Weten jullie misschien hoe je oude topics waaraan je hebt deelgenomen kunt verwijderen?

(Ik schreef een paar keer in het topic: "uitgerekend van 15 tot en met 30 sep" maar zou dit graag van mijn lijstje hebben. )

liefs,

Missisilly
The best is yet to come
Missisilly, en welkom terug.
Fijn dat je er weer voor kan gaan ben ook benieuwd hoe je dat kan verwijderen. Bij mij staat het uitgerekend in.. topic ook nog steeds boven aan, omdat het erg actief is. Ben daar wel klaar mee
Haha, ik zou dat ook wel willen weten!

Verder inderdaad fijn dat je er weer voor kunt gaan. Hopelijk is jullie snel een mooi kindje gegund!
Het zou toch moeten kunnen?

Heb ook destijds bewust het forum ontweken omdat ik mijn afgebroken zwangerschap wilde afsluiten, en niet iedere keer weer wilde worden geconfronteerd met het topic.

Dank voor alle goede wensen
The best is yet to come
quote:NYC schreef op 23 april 2015 @ 21:05:

Missisilly, en welkom terug.Dank NYC!
The best is yet to come
Je kan dat niet zelf verwijderen, maar met een mailtje met uitleg kunnen de mods wel wat voor je doen.

O, en en welkom terug
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Wat rot dat je dat hebt moeten meemaken.
.
heftig.

Hopelijk ben je snel weer zwanger en ga je een gezond kindje op de wereld zetten, er zijn verschillende topics actief nu waar je in mee kunt schrijven.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
De makkelijkste oplossing is een nieuwe nick nemen.

Succes met zwanger raken!
quote:feow schreef op 23 april 2015 @ 21:26:

Je kan dat niet zelf verwijderen, maar met een mailtje met uitleg kunnen de mods wel wat voor je doen.

O, en en welkom terugZie het CM topic, daar is vandaag nog gemeld dat ook de mods het niet kunnen wijzigen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 23 april 2015 @ 22:05:

[...]

Zie het CM topic, daar is vandaag nog gemeld dat ook de mods het niet kunnen wijzigen.

O, jammer. Ik dacht dat ze dat een keer eerder in een soortgelijke situatie wel gedaan hadden. Misschien vergis ik me.

Dan kun je idd beter een nieuw account maken. Met 2.0 erachter ben je dan wel herkenbaar maar heb je toch een schone lijst.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:feow schreef op 23 april 2015 @ 22:10:

[...]

O, jammer. Ik dacht dat ze dat een keer eerder in een soortgelijke situatie wel gedaan hadden. Misschien vergis ik me.

Dan kun je idd beter een nieuw account maken. Met 2.0 erachter ben je dan wel herkenbaar maar heb je toch een schone lijst.Dat klopt wel hoor. Van iemand die iets soortgelijks had, ook met een miskraam en uitgerekend in ..... Topic. Daar hebben ze een uitzondering voor gemaakt en alle Posts uit dat topic verwijderd.
quote:feow schreef op 23 april 2015 @ 22:10:

[...]

Nee hoor, dat klopt, dat was voor mij.

Ik kreeg ook een miskraam en werd elke keer geconfronteerd met het 'Uitgerekend in'-topic waar ik steeds in meegeschreven had. Dat was niet leuk (zacht uitgedrukt). Omdat ik het topic niet zelf kon verwijderen, heeft een van de mods al mijn posts uit het topic verwijderd, zodat het uit mijn lijst verdween. Dat deden ze normaal niet, aldus de mod, maar in mijn geval zag ze ook wel hoe pijnlijk het was om steeds dat topic weer boven aan in je lijst te zien. Heel lief.

Dus TO, vraag het gewoon. Je weet maar nooit. En anders een nieuw account aanmaken. Oh, en heel veel sterkte natuurlijk!
To, succes!! Ik weet hoe je je voelt, na een mk. Inmiddels blij met uiteindelijk 2 prachtige meisjes. Ik hoop dat je snel weer zwanger mag worden!
Computer says nooooo
Dank voor alle lieve reacties!

Het topic waar ik in schrijf bleek vol, er is nu een deel 2 actief, dus gelukkig zakt het naar onderen.

Heb maar besloten het zo te laten, heb het nu ook echt wel afgesloten.

En, zoals de vorige keer heel succesvol bleek (de bevruchting dan ) ga ik er heel relaxed in.

Geen temperatuur, NOD, ovulatietests voor mij.
The best is yet to come
Wat naar dat je dat hebt meegemaakt missisilly!

En... Goed te horen dat je er weer bovenop bent en het weer samen met je man/ vriend gaat proberen!

Veel succes! ( enne... ons topic om zwanger te worden is nog niet vol, dus je kunt je altijd bij ons aansluiten: zwanger januari 2015)
Ik wil komen en weer gaan. Ik wil leven, niet bestaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven