tweedehands fiets verkopen

25-04-2015 17:13 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een tweedehands fiets op marktplaats staan.Ik heb twee biedingen die 5 euro van elkaar af liggen.

In principe ga ik alleen de hoogste bieder mailen.

Ik heb dit vanmiddag gedaan via mail en gevraagd wanneer de bieder de fiets op wil komen halen met tijden waarop ik thuis ben.

Gaat de bieder niet op mijn vraag in wanneer hij langs wil komen, maar steeds maar via mailvragen stellen.

Zoals gaan de vlekjes van het zadel er nog af en zijn er ook papieren bij.

Merk dat ik mijn geduld een beetje begin te verliezen.Het is een fiets voor 225 euro!

Dus heb nu ook de tweede bieder gemaild dat ik akkoord ga.

Hoe doen jullie dit bij verkoop op marktplaats?
quote:winterteen schreef op 25 april 2015 @ 20:40:

[...]

Maar ik blijf er wel bij dat vragen stellen gewoon mag, ook als je ineens achteraf nog een vraag hebt en dat je zoiets ook netjes af hoort te handelen. Zomaar switchen naar een andere koper zonder aankondiging vind ik dus vreemd.

Je mag altijd vragen stellen, en DAARNA bieden.

Maar wat dus veel voorkomt op MP: hoogste bieder gaat na 'winnen' vragen stellen, en zijn bod heroverwegen. Suf
Bij zulke bedragen doe ik een bod onder voorbehoud. Als ik daar kom en het blijkt niet aan mijn verwachtingen te voldoen dat kets ik het af.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:Tickel schreef op 25 april 2015 @ 22:40:

Bij zulke bedragen doe ik een bod onder voorbehoud. Hoe doe jij op Marktplaats een bod onder voorbehoud? Hoe vermeld je het voorbehoud?
quote:evaq schreef op 26 april 2015 @ 08:15:

[...]

Hoe doe jij op Marktplaats een bod onder voorbehoud? Hoe vermeld je het voorbehoud?Ik neem aan onder voorbehoud voor jezelf.
quote:Tickel schreef op 25 april 2015 @ 22:40:

Bij zulke bedragen doe ik een bod onder voorbehoud. Als ik daar kom en het blijkt niet aan mijn verwachtingen te voldoen dat kets ik het af.

Dat lijkt mij logisch.

Heb zelf gehad dat ik ergens kwam en toen bleek dat er een scheur in het spatbord zat (niet te zien op de foto's) Toen hoefde ik de betreffende fiets ook niet meer.
quote:evaq schreef op 26 april 2015 @ 08:15:

[...]

Hoe doe jij op Marktplaats een bod onder voorbehoud? Hoe vermeld je het voorbehoud?Als je een bod uitbrengt krijg je gelijk de optie om de verkoper een bericht te sturen.
“Don’t look back – you’re not going that way.”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven