Napraattopic 28
zondag 26 april 2015 om 12:48
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 1 mei 2015 om 22:07
quote:blijfgewoonbianca schreef op 01 mei 2015 @ 21:59:
Heel fijn, Yas, jouw rel alarm....niets, noppes, nada. Of moet het nog beginnen?Moet nog beginnen denk ik, zit al steeds te F5en, sinds het alarm af ging, maar helaas. Ik ben echt zo'n reltoerist. Doe niet graag mee, maar kom wel graag even kijken. Nu eerst maar even douchen, dan nog maar eens kijken of ik popcorn moet gaan maken!
Heel fijn, Yas, jouw rel alarm....niets, noppes, nada. Of moet het nog beginnen?Moet nog beginnen denk ik, zit al steeds te F5en, sinds het alarm af ging, maar helaas. Ik ben echt zo'n reltoerist. Doe niet graag mee, maar kom wel graag even kijken. Nu eerst maar even douchen, dan nog maar eens kijken of ik popcorn moet gaan maken!
vrijdag 1 mei 2015 om 22:09
quote:sandt2.0 schreef op 01 mei 2015 @ 22:07:
[...]
Moet nog beginnen denk ik, zit al steeds te F5en, sinds het alarm af ging, maar helaas. Ik ben echt zo'n reltoerist. Doe niet graag mee, maar kom wel graag even kijken. Nu eerst maar even douchen, dan nog maar eens kijken of ik popcorn moet gaan maken!
Je kunt beter wat olie op het vuur gooien.
Zo wordt het natuurlijk nooit iets.
[...]
Moet nog beginnen denk ik, zit al steeds te F5en, sinds het alarm af ging, maar helaas. Ik ben echt zo'n reltoerist. Doe niet graag mee, maar kom wel graag even kijken. Nu eerst maar even douchen, dan nog maar eens kijken of ik popcorn moet gaan maken!
Je kunt beter wat olie op het vuur gooien.
Zo wordt het natuurlijk nooit iets.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 1 mei 2015 om 22:10
quote:sandt2.0 schreef op 01 mei 2015 @ 22:07:
[...]
Moet nog beginnen denk ik, zit al steeds te F5en, sinds het alarm af ging, maar helaas. Ik ben echt zo'n reltoerist. Doe niet graag mee, maar kom wel graag even kijken. Nu eerst maar even douchen, dan nog maar eens kijken of ik popcorn moet gaan maken!Mijn magnetron is voor je bezig ( echt waar, ik zit zoute popcorn te magnetronnen) maar het is alweer voorbij.
[...]
Moet nog beginnen denk ik, zit al steeds te F5en, sinds het alarm af ging, maar helaas. Ik ben echt zo'n reltoerist. Doe niet graag mee, maar kom wel graag even kijken. Nu eerst maar even douchen, dan nog maar eens kijken of ik popcorn moet gaan maken!Mijn magnetron is voor je bezig ( echt waar, ik zit zoute popcorn te magnetronnen) maar het is alweer voorbij.
vrijdag 1 mei 2015 om 22:10
quote:yasmijn schreef op 01 mei 2015 @ 22:09:
BGB, het ging over de schoolvakanties van kinderen. Dat moeders daarvan balen en blij zijn dat ze weer naar school gaan. Dat soort dingen
O.
En bij wie moet ik me aansluiten? Wat vond jij? Dan vind ik dat natuurlijk ook.
BGB, het ging over de schoolvakanties van kinderen. Dat moeders daarvan balen en blij zijn dat ze weer naar school gaan. Dat soort dingen
O.
En bij wie moet ik me aansluiten? Wat vond jij? Dan vind ik dat natuurlijk ook.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 1 mei 2015 om 22:12
vrijdag 1 mei 2015 om 22:13
quote:blijfgewoonbianca schreef op 01 mei 2015 @ 22:12:
Dan ga ik in de tussentijd nog maar eens even zeggen wat ik van moeders vind die ouders in hokjes stoppen op basis van wel of geen cartoonfiguur op hun t-shirt. Tot zo.
Of hun kinderen in een spidermanpak of prinsessenjurk de supermarkt durven in te nemen, de horror.
Dan ga ik in de tussentijd nog maar eens even zeggen wat ik van moeders vind die ouders in hokjes stoppen op basis van wel of geen cartoonfiguur op hun t-shirt. Tot zo.
Of hun kinderen in een spidermanpak of prinsessenjurk de supermarkt durven in te nemen, de horror.
vrijdag 1 mei 2015 om 22:15
vrijdag 1 mei 2015 om 22:16
vrijdag 1 mei 2015 om 22:17
quote:Amaqanda schreef op 01 mei 2015 @ 22:15:
[...]
Wat dacht je van een zwarte veeg op het gezicht? Of, helemaal uit den boze, een zwart randje onder de nageltjes!
Zwarte vegen in het gezicht? Hoe krijgt je kind zwarte vegen in het gezicht?
Moet meteen weer aan dat kinderspelletje denken met de verbrande kurk.
[...]
Wat dacht je van een zwarte veeg op het gezicht? Of, helemaal uit den boze, een zwart randje onder de nageltjes!
Zwarte vegen in het gezicht? Hoe krijgt je kind zwarte vegen in het gezicht?
Moet meteen weer aan dat kinderspelletje denken met de verbrande kurk.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.