vanaf wanneer positieve test
zaterdag 2 mei 2015 om 22:25
zaterdag 2 mei 2015 om 22:44
zaterdag 2 mei 2015 om 22:57
quote:Renate1988 schreef op 02 mei 2015 @ 22:44:
Ja het zou 1 dag moeten zijn maar had al vaker gehoord dat als je weinig hcg aanmaakt dat het dan echt dagen later pas merkt. Wilde weten of anderen hier daar ook ervaring mer hadden. Ik heb elke dag last van ochtendmisselijkheid en heb ook buikpijn en pijnlijke borsten.Ik heb er geen ervaring mee, bij mij was het gelijk positief. Maar probeer morgen nog een keer dan? En als je dan nog niet zeker bent, wacht een paar dagen. Het komt over alsof je het erg graag wil. Ik hoop dat het zo mag zijn!
Ja het zou 1 dag moeten zijn maar had al vaker gehoord dat als je weinig hcg aanmaakt dat het dan echt dagen later pas merkt. Wilde weten of anderen hier daar ook ervaring mer hadden. Ik heb elke dag last van ochtendmisselijkheid en heb ook buikpijn en pijnlijke borsten.Ik heb er geen ervaring mee, bij mij was het gelijk positief. Maar probeer morgen nog een keer dan? En als je dan nog niet zeker bent, wacht een paar dagen. Het komt over alsof je het erg graag wil. Ik hoop dat het zo mag zijn!
zondag 3 mei 2015 om 02:20
zondag 3 mei 2015 om 05:21
Ik testte ook voor ik over tijd was al positief. Het kan dan je later pas positief test maar als je zo weinig hcg aanmaakt dat je niet positief test lijkt het me sterk je al wel symptomen hebt. Zou er daardoor dus niet vanuit gaan dat je zwanger bent. Gewoon over een paar dagen nog een keer testen in elk geval.
zondag 3 mei 2015 om 06:45
zondag 3 mei 2015 om 07:05