honden vlooien drupjes
maandag 4 mei 2015 om 22:24
maandag 4 mei 2015 om 22:35
Ik heb vlooien en teken spul van de dierenarts
Vorige maand al mee begonnen en dan om de 6 weken een nieuwe dosis
Mijn hond is allergisch voor vlooienbeten en teken vind ik zelf om te griezelen dus liever eens in de 6 weken een paar druppels dan enge beestjes op de hond en ik het huis
Vorige maand al mee begonnen en dan om de 6 weken een nieuwe dosis
Mijn hond is allergisch voor vlooienbeten en teken vind ik zelf om te griezelen dus liever eens in de 6 weken een paar druppels dan enge beestjes op de hond en ik het huis
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
dinsdag 5 mei 2015 om 06:40
dinsdag 5 mei 2015 om 14:26
ik gebruik stronghold van de dierenarts, omdat volgens de dierenarts de vlooien resistent zijn voor de middelen van de dierenwinkel
bovenstaand geloof ik niet zo in, volgens mij wil de dierenarts gewoon zelf graag middeltjes verkopen, de middelen in de dierenwinkel hebben vaak alleen een andere naam, maar dezelfde werkzame stoffen. Ik haal het dus niet speciaal bij de dierenarts.
bovenstaand geloof ik niet zo in, volgens mij wil de dierenarts gewoon zelf graag middeltjes verkopen, de middelen in de dierenwinkel hebben vaak alleen een andere naam, maar dezelfde werkzame stoffen. Ik haal het dus niet speciaal bij de dierenarts.
dinsdag 5 mei 2015 om 14:28
quote:jojo017 schreef op 05 mei 2015 @ 14:26:
Ik wel hoor
Frontline druppelen heeft bij mijn hond net zo veel zin als water druppelen
Met dat spul van de DA (waarvan ik even de naam kwijt ben) zie ik geen teek, geen vlo en geen zandvlooien
Ik wel hoor
Frontline druppelen heeft bij mijn hond net zo veel zin als water druppelen
Met dat spul van de DA (waarvan ik even de naam kwijt ben) zie ik geen teek, geen vlo en geen zandvlooien
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!