Centraal Moderatortopic I|
vrijdag 7 november 2014 om 17:25
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier is het reactie/bugstopic deel 2 terug te vinden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.
Hier kan je hoofdletters aanvragen.
Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.
Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up
Hier vind je het bantopic
Hier vind je de mogelijkheid om napraten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier is het reactie/bugstopic deel 2 terug te vinden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.
Hier kan je hoofdletters aanvragen.
Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.
Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up
Hier vind je het bantopic
Hier vind je de mogelijkheid om napraten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
maandag 4 mei 2015 om 10:19
maandag 4 mei 2015 om 11:57
quote:Sri schreef op 04 mei 2015 @ 11:44:
Is er intussen al wat besloten over de stijlloze 'lees meer'-rommel die nog steeds onder aan de pagina bungelt? Velen van ons zijn het nu echt spuugzat dit steeds per ongeluk in beeld te krijgen.
Zodra we meer weten plaatsen we het hier!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Is er intussen al wat besloten over de stijlloze 'lees meer'-rommel die nog steeds onder aan de pagina bungelt? Velen van ons zijn het nu echt spuugzat dit steeds per ongeluk in beeld te krijgen.
Zodra we meer weten plaatsen we het hier!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 4 mei 2015 om 11:59
maandag 4 mei 2015 om 16:34
maandag 4 mei 2015 om 18:35
Beste forummers,
Laat ik beginnen om te zeggen dat ik jullie kritiek rondom de nieuwe aanjaagposities onderaan het forum deel. De uitrol hiervan is een Sanoma brede keuze geweest, en moest daarom ook op het VIVA forum worden geïntegreerd. Ik had deze liever ook anders gezien.
Vandaag heb ik het volgende verzoek ingediend bij de makers van deze tool: Het uitsluiten van content die seks gerelateerd is, het aantal posties van 8 naar 4 terugbrengen en kijken naar het terugbrengen van het dataverbruik op mobiel. Zodra ik meer kan vertellen over de beslissingen zal ik dit doen. Wanneer dit zal zijn kan ik nu niet zeggen, omdat dit niet duidelijk is.
met vriendelijke groet,
Communitymanager Viva
Laat ik beginnen om te zeggen dat ik jullie kritiek rondom de nieuwe aanjaagposities onderaan het forum deel. De uitrol hiervan is een Sanoma brede keuze geweest, en moest daarom ook op het VIVA forum worden geïntegreerd. Ik had deze liever ook anders gezien.
Vandaag heb ik het volgende verzoek ingediend bij de makers van deze tool: Het uitsluiten van content die seks gerelateerd is, het aantal posties van 8 naar 4 terugbrengen en kijken naar het terugbrengen van het dataverbruik op mobiel. Zodra ik meer kan vertellen over de beslissingen zal ik dit doen. Wanneer dit zal zijn kan ik nu niet zeggen, omdat dit niet duidelijk is.
met vriendelijke groet,
Communitymanager Viva
maandag 4 mei 2015 om 20:59
quote:CommunityManagerViva schreef op 04 mei 2015 @ 18:35:
Beste forummers,
met vriendelijke groet,
Communitymanager Viva
Er wordt al een half jaar, sinds de introductie van het nieuwe forum, geklaagd over het hoge data- en batterijverbruik. Daar was de TD druk mee bezig. En Sanoma plaatst met droge ogen nog meer 'content en posties' (?) op het forum.
En je weet niet wanneer het beslist/opgelost wordt, het kan zomaar wéér een half jaar duren? Worden acties niet SMART gemaakt bij Sanoma/viva?
Beste forummers,
met vriendelijke groet,
Communitymanager Viva
Er wordt al een half jaar, sinds de introductie van het nieuwe forum, geklaagd over het hoge data- en batterijverbruik. Daar was de TD druk mee bezig. En Sanoma plaatst met droge ogen nog meer 'content en posties' (?) op het forum.
En je weet niet wanneer het beslist/opgelost wordt, het kan zomaar wéér een half jaar duren? Worden acties niet SMART gemaakt bij Sanoma/viva?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
maandag 4 mei 2015 om 21:22
quote:himalaya schreef op 04 mei 2015 @ 20:59:
[...]
Zoals gezegd is een en ander doorgegeven aan de technische dienst en hopen wij snel antwoord te krijgen op vragen. Voor nu hebben wij helaas nog geen antwoord, maar we komen er op terug zodra er meer duidelijkheid is.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
[...]
Zoals gezegd is een en ander doorgegeven aan de technische dienst en hopen wij snel antwoord te krijgen op vragen. Voor nu hebben wij helaas nog geen antwoord, maar we komen er op terug zodra er meer duidelijkheid is.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
dinsdag 5 mei 2015 om 01:57
quote:CommunityManagerViva schreef op 04 mei 2015 @ 18:35:
Beste forummers,
met vriendelijke groet,
Communitymanager Viva
Dank CM, ik waardeer dit zeer. Ik besef ook echt wel dat er over jullie hoofden heen beslissingen genomen worden waar ook jullie niet blij mee zijn.
Ik ga ervan uit dat wij (zoals in CM, mods en forummers) in dergelijke gevallen gezamenlijk bezwaar kunnen blijven aantekenen tegen dergelijke commerciële bagger. Voor nu: ik blijf kijken wanneer de 'Lees meer' in deze vorm verdwenen is.
Is deze rommel niet op korte termijn verdwenen, dan kom ik hierop terug, en dan verwacht ik ook geen reactie in de trant van: wij doen geen mededelingen over het beleid en stuur maar een mailtje. Maar dat hadden jullie al wel gesnapt .
Beste forummers,
met vriendelijke groet,
Communitymanager Viva
Dank CM, ik waardeer dit zeer. Ik besef ook echt wel dat er over jullie hoofden heen beslissingen genomen worden waar ook jullie niet blij mee zijn.
Ik ga ervan uit dat wij (zoals in CM, mods en forummers) in dergelijke gevallen gezamenlijk bezwaar kunnen blijven aantekenen tegen dergelijke commerciële bagger. Voor nu: ik blijf kijken wanneer de 'Lees meer' in deze vorm verdwenen is.
Is deze rommel niet op korte termijn verdwenen, dan kom ik hierop terug, en dan verwacht ik ook geen reactie in de trant van: wij doen geen mededelingen over het beleid en stuur maar een mailtje. Maar dat hadden jullie al wel gesnapt .
dinsdag 5 mei 2015 om 09:26
Het topic 'Weten hoe over 10 jaar de keukentafel is verandert?8' is verwijderd ivm spam.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
dinsdag 5 mei 2015 om 14:20
dinsdag 5 mei 2015 om 15:45
quote:Bromelia schreef op 05 mei 2015 @ 14:28:
Waar zijn de allochtonen tijdens de dodenherdenking?
graag ook hier mee lezen!
Bedankt voor het melden. We houden de boel daar scherp in de gaten.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Waar zijn de allochtonen tijdens de dodenherdenking?
graag ook hier mee lezen!
Bedankt voor het melden. We houden de boel daar scherp in de gaten.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum