Napraattopic 28

26-04-2015 12:48 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Nouschi schreef op 09 mei 2015 @ 23:20:

[...]

Ze past goed bij onze nieuwe poster van gisteravond.Ja, zouden bijna zusjes kunnen zijn.
quote:impala schreef op 09 mei 2015 @ 23:22:

[...]

Of je leest ze niet goed ? Zie mijn eerdere post over zetmeel, fructose en maltodextrine enzo.

Precies die ingrediënten.

Net als die potten met Candarel en Stevia poeder. Die zitten barstensvol maltodextrine, waar je gewoon dik van wordt.

Maar goed, er zijn blijkbaar een heleboel mensen die dat niet weten
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Miss.Innuendo schreef op 09 mei 2015 @ 23:22:

[...]

Jij weet NIETS, maar dan ook niets van mijn karakter.

Dat is wel gebleken.

Anderzijds, ik heb heel wat dingen gelezen waardoor ik inzicht heb gekregen in hoe sommigen wél zijn.

En dat inzicht had ik liever niet gehad. Maar goed, dat wordt hier vanavond ook weer keurig ten toon gespreid.Wij weten NIETS van jouw karakter maar jij wel van ons? Kind je hebt je hier nu al zo vaak volstrekt belachelijk gemaakt, een heel vervelende kant van jezelf laten zien, domme opmerkingen gemaakt etc etc . Ik heb in ieder geval een prima beeld van jou. En ik ben vast niet enige.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Fijn Micchan dat het allemaal goed gaat! Hier ook alles goed hoor! Ik ga nu verder breien hoor
quote:Nouschi schreef op 09 mei 2015 @ 23:20:

[...]

Ze past goed bij onze nieuwe poster van gisteravond.En dit is niet persoonlijk of een nare opmerking?
quote:impala schreef op 09 mei 2015 @ 23:22:

[...]

Of je leest ze niet goed ? Zie mijn eerdere post over zetmeel, fructose en maltodextrine enzo.

Maar als je het niet wil geloven, dan doe je dat toch lekker niet?

Calorieën, die staan apart vermeld op ieder product. En die bekijk ik.

Of die calorieen dan van vet of suiker of tomaten komen maakt me niet zoveel uit.
Your opinion matters. Just not that much.
Week 40 van de Extremely Demotivational Calendar
Wat val je ineens door de mand MissI, jammer.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
quote:Wompie schreef op 09 mei 2015 @ 23:25:

Fijn Micchan dat het allemaal goed gaat! Hier ook alles goed hoor! Ik ga nu verder breien hoor [img]http://emoticoner.com/files/emoticons/s ... smiley.gif[/img]Gelukkig lieverd. Veel plezier met breien.
Kunnen jullie dit even afronden, ik moet echt heel nodig plassen.

[...]

Dat is wel gebleken.

Anderzijds, ik heb heel wat dingen gelezen waardoor ik inzicht heb gekregen in hoe sommigen wél zijn.

En dat inzicht had ik liever niet gehad. Maar goed, dat wordt hier vanavond ook weer keurig ten toon gespreid.Voelt dit nou prettig? Sinds je van dat forum, wat je alleen maar vol stumperds en zeikerds vond zitten, af bent gezet zin je op wraak. In meerdere toics heb je dingetjes laten doorsijpelen. Is dit je ultieme wraak? geeft dit een goed gevoel? Wat is de reden dat je dit doet?
we houden even een korte pauze.
Rechtsgedraaide zurevisgleuven yoghurt, dat is pas ongezond!
Napraat wordt even 2 minuten opgeschort.
quote:Nouschi schreef op 09 mei 2015 @ 23:25:

[...]

Wij weten NIETS van jouw karakter maar jij wel van ons? Kind je hebt je hier nu al zo vaak volstrekt belachelijk gemaakt, een heel vervelende kant van jezelf laten zien, domme opmerkingen gemaakt etc etc . Ik heb in ieder geval een prima beeld van jou. En ik ben vast niet enige.Het ligt altijd aan een ander! Dat weet je zo ondertussen toch wel?
quote:Elsa schreef op 09 mei 2015 @ 23:26:

we houden even een korte pauze.

Plaspauze voor Wompie.

Kunnen de rokers ff gauw roken.

Ik neem nog maar een chocoladeletter denk ik.

Of liggen die nog niet in de winkels?
Your opinion matters. Just not that much.
Week 40 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:O.L.L.A schreef op 09 mei 2015 @ 23:26:

Rechtsgedraaide zurevisgleuven yoghurt, dat is pas ongezond!Linksgedraaid is het prima te doen overigens.
quote:Wompie schreef op 09 mei 2015 @ 23:27:

Napraat wordt even 2 minuten opgeschort.Ik kan het testbeeld niet aanzetten, moment!
quote:Amaqanda schreef op 09 mei 2015 @ 23:28:

[...]

Linksgedraaid is het prima te doen overigens.Klopt, die gaat wel, vooral met aardbeien is hij wel te zuurpruimen.

[...]

Dat is wel gebleken.

En dat inzicht had ik liever niet gehad. Maar goed, dat wordt hier vanavond ook weer keurig ten toon gespreid.

Nou, ik weet genoeg van jouw gedrag en dat spreekt vandaag alweer een keer voor zich.

Laag bij de grond, vals en oh oh oh, wat een ongelofelijke hypocrisie dat jij je nu constant bij Hats aan het inlikken bent. Juist jij. Een hele emmer facepalms volstaat niet om uit te drukken hoe belachelijk dat is.
quote:Solomio schreef op 09 mei 2015 @ 23:28:

[...]

Plaspauze voor Wompie.

Kunnen de rokers ff gauw roken.

Ik neem nog maar een chocoladeletter denk ik.

Of liggen die nog niet in de winkels?Lang kan het nooit meer duren.
quote:Miss.Innuendo schreef op 09 mei 2015 @ 23:25:

[...]

En dit is niet persoonlijk of een nare opmerking?Absoluut. Nadat jij info van een ander forum hier neer pleurt laat ik de teugels ook even vieren.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Wompie schreef op 09 mei 2015 @ 23:25:

Fijn Micchan dat het allemaal goed gaat! Hier ook alles goed hoor! Ik ga nu verder breien hoor [afbeelding]Wat brei je?
quote:Wollstonecraft2 schreef op 09 mei 2015 @ 23:29:

[...]

Nou, ik weet genoeg van jouw gedrag en dat spreekt vandaag alweer een keer voor zich.

Laag bij de grond, vals en oh oh oh, wat een ongelofelijke hypocrisie dat jij je nu constant bij Hats aan het inlikken bent. Juist jij. Een hele emmer facepalms volstaat niet om uit te drukken hoe belachelijk dat is.Wat een vies woord trouwens, "inlikken"
En een bakje cherrytomaten uit de koelkast pakken, komt door jullie.
quote:Nouschi schreef op 09 mei 2015 @ 23:25:

[...]

Wij weten NIETS van jouw karakter maar jij wel van ons? Kind je hebt je hier nu al zo vaak volstrekt belachelijk gemaakt, een heel vervelende kant van jezelf laten zien, domme opmerkingen gemaakt etc etc . Ik heb in ieder geval een prima beeld van jou. En ik ben vast niet enige.

Nee Nouschi, ik bedoel jou niet. Ik bedoel de andere dames hier. Dat groepje, je weet wel.

Die hebben op dat forum waar ik niet over mag praten of aan mag refereren, maar waar Amaqanda blijkbaar gewoon wel over mag praten een hoop dingen verteld waardoor ik nu meer over ze weet.

En nee, je hebt nog steeds geen beeld bij mij. Geen enkel.

En dat boeit me geen bal. De mensen waar ik om geef kennen me wel zoals ik ben, en geloof me, die denken er heel anders over.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven