Napraattopic 28
zondag 26 april 2015 om 12:48
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 10 mei 2015 om 12:56
Feow, wow, thanks
En Tam, ik zie koken als een necessary evil, dus een pakje, zakje en andere zooi gebruik ik met regelmaat hoor. Maar goed, ik heb dan ook maat 34, ben fit en gezond, zit strak in mijn vel en heb calorieën nodig om niet nog meer af te vallen.
Totdat ik voldoende geld heb om een kok in te huren (die dan ook maar het menu, de boodschappen en de afwas moet doen) moet partner er maar tevreden mee zijn of zelf koken.
En Tam, ik zie koken als een necessary evil, dus een pakje, zakje en andere zooi gebruik ik met regelmaat hoor. Maar goed, ik heb dan ook maat 34, ben fit en gezond, zit strak in mijn vel en heb calorieën nodig om niet nog meer af te vallen.
Totdat ik voldoende geld heb om een kok in te huren (die dan ook maar het menu, de boodschappen en de afwas moet doen) moet partner er maar tevreden mee zijn of zelf koken.
zondag 10 mei 2015 om 13:00
quote:Fangtasia schreef op 10 mei 2015 @ 12:56:
Feow, wow, thanks
Dus jij bent de uitzondering op de correlatie tussen pakjes/zakjes en gewicht?
Feow, wow, thanks
Dus jij bent de uitzondering op de correlatie tussen pakjes/zakjes en gewicht?
zondag 10 mei 2015 om 13:22
quote:O.L.L.A schreef op 10 mei 2015 @ 13:19:
En ik gebruik vers en heeeeeeeeeeel af en toe een zakje/pakje en ik heb maat 46 haha.
Dussss
Maar goed ik snoep teveel en beweeg amper.
En toch ben je een lekker wijf.! dusss enzo..
Bewegen doe ik ook niet aan en ik eet geen snoep,andere zoetigheid en ook geen suiker in mijn koffie/yoghurt etc maar daarentegen bik ik graag toastjes met salade,schimmelkaasjes,stukkie kaas worst en ik kaan ook gerust een zak chips weg..
En ik gebruik vers en heeeeeeeeeeel af en toe een zakje/pakje en ik heb maat 46 haha.
Dussss
Maar goed ik snoep teveel en beweeg amper.
En toch ben je een lekker wijf.! dusss enzo..
Bewegen doe ik ook niet aan en ik eet geen snoep,andere zoetigheid en ook geen suiker in mijn koffie/yoghurt etc maar daarentegen bik ik graag toastjes met salade,schimmelkaasjes,stukkie kaas worst en ik kaan ook gerust een zak chips weg..
zondag 10 mei 2015 om 13:23
quote:Star schreef op 10 mei 2015 @ 13:10:
[...]
Tot ze het huis uitgaan en ik het aan ze meegeef
Ter voorbereiding: sommige kinderen gooien het dan direct weg. Niet teleurgesteld zijn
(mijn mams kan nog steeds huilen vanwege het feit dat ik mijn communiejurk toch echt niet wil hebben, en nee, ook de schoenen, haarzooi, handschoenen en bijbehorende kaarten en serviesjes niet).
[...]
Tot ze het huis uitgaan en ik het aan ze meegeef
Ter voorbereiding: sommige kinderen gooien het dan direct weg. Niet teleurgesteld zijn
(mijn mams kan nog steeds huilen vanwege het feit dat ik mijn communiejurk toch echt niet wil hebben, en nee, ook de schoenen, haarzooi, handschoenen en bijbehorende kaarten en serviesjes niet).
zondag 10 mei 2015 om 13:27
quote:Fangtasia schreef op 10 mei 2015 @ 13:23:
[...]
En heb je nu spijt? Of nog niet?
Ik vond het juist onwijs leuk toen ik alles kreeg.
Maar bedankt voor de tip, kan ik me er vast op instellen
[...]
En heb je nu spijt? Of nog niet?
Ik vond het juist onwijs leuk toen ik alles kreeg.
Maar bedankt voor de tip, kan ik me er vast op instellen
zondag 10 mei 2015 om 13:28
quote:diamond-gloss schreef op 10 mei 2015 @ 13:17:
[...]
Ik gebruik ook pakjes en zakjes als mij dat zo uitkomt en ook ik heb maar een maatje 36..
Aha, empirisch forumonderzoek toont dus een slechts marginaal toenemende pakjes-gewichtscurve aan.
Gelukkig maar, want ik heb zojuist ontbijt gekookt en de afbakbroodjes kwamen ook uit een zakje.
[...]
Ik gebruik ook pakjes en zakjes als mij dat zo uitkomt en ook ik heb maar een maatje 36..
Aha, empirisch forumonderzoek toont dus een slechts marginaal toenemende pakjes-gewichtscurve aan.
Gelukkig maar, want ik heb zojuist ontbijt gekookt en de afbakbroodjes kwamen ook uit een zakje.