Sommige Facebookberichten deel 2

16-09-2014 11:24 3081 berichten
Het vorige deel is gesloten wegens vol.

Sommige Facebook berichten grrr

Hier kun je verder met ergernissen spuien en mooie spuuglelijke en wanstaltige plaatjes plakken die je tegenkomt op FB.

Posters die komen verkondigen dat ze zó gelukkig zijn zonder fb en dat íedereen dat zou moeten doen zijn overbodig hier. Dat maken we zelf wel uit

Alle reacties Link kopieren
Ik werd net verrast met dit plaatje en dan van iemand die jaren geleden nogal afgaf op haar nieuwe partner als hij iets over buitenlanders durfde te zeggen.

Maar he dit is geen discriminatie maar humor....

Om zulke kan ik dan wel weer lachen

In de categorie zelfgemaakte moederdagmeuk op Facebook

Niet erg origineel en ik snap wat veel mensen tegen dit soort Action prullaria hebben, alsnog vind ik het wel schattig. Zou het best leuk vinden om te krijgen maar ik ben dan ook heel makkelijk
Wat ik dan weer niet begrijp dat mensen hier 15 euro voor durven vragen terwijl de inkoop van de spullen nog geen 3 euro is.

Best wel veel 12 euro voor een beetje een potje op een dienblaadje schikken.
Wauw, dat is nogal aan de prijs ja
quote:paper-clip schreef op 08 mei 2015 @ 14:59:

Wat ik dan weer niet begrijp dat mensen hier 15 euro voor durven vragen terwijl de inkoop van de spullen nog geen 3 euro is.

Best wel veel 12 euro voor een beetje een potje op een dienblaadje schikken.Het talent van de maker moet betaald worden he
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:nlies schreef op 09 mei 2015 @ 11:56:

[...]

Het talent van de maker moet betaald worden he Ja, en al die opleidingen, materialen en jaren bijscholing...
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
3 soorten moederdagplaatjes/ berichten:

A Mama is de beste, en wordt de hemel in geprezen

B mijn mama is er niet meer en die zou even de hemel uit geprezen moeten worden

C Waarom moeten mama's geëerd worden, alsof je zo niet goed genoeg bent als vrouw, en je alleen maar goed bent als je moeder bent
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:paper-clip schreef op 08 mei 2015 @ 14:59:

Best wel veel 12 euro voor een beetje een potje op een dienblaadje schikken.Maar is dat inclusief verzendkosten?
quote:ikeaverslaafde schreef op 09 mei 2015 @ 12:02:

[...]

Maar is dat inclusief verzendkosten?

Nope, ophalen bij de maker....

Overigens ben ik vast op de een of andere manier gestraft door Facebook want ik zie geen foto's meer, alleen maar grijze vlakken.

Heb ik ook niets meer om over te zeiken
Al zou het incl. verzendkosten zijn... Belachelijk!
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Ik kwam dit pareltje tegen van de week.....

I can explain it to you, but I can't understand it for you
Zo Soetkees die is ook erg zeg.

Vandaag is mijn tijdlijn vol van mensen die moeten laten weten dat het moederdag is,sentimentele teksten en plaatjes volop. Het was lastig een keus maken welke ik met jullie wil delen maar het is deze geworden:

Op zich is het feit dat je aan iemand denkt die ongewenst kinderloos is, wel lief. Maar bovenstaande tekst vind ik nou niet echt heel lief. Ook zou ik het niet op FB doen. Ik heb een vriendin die ongewild kinderloos is. Ken haar al zowat mijn hele leven en ben dus meegegaan in alle moeilijke tijden van proberen zwanger te worden en toch weer miskramen. En dat meerdere malen. Ik heb haar een lief kaartje gestuurd (zo'n 'zomaar' - achtig) dat ik aan haar denk. Dat stelt ze altijd erg op prijs. Dat hoeft niet op FB, dat kunnen vriendin en ik ook naar elkaar op vele andere manieren.
Ik vind dat mensen teveel gewicht geven aan het hele fenomeen moederdag. Gewenst kinderlozen die ertegenaan gaan schoppen onder het mom 'vrouwen zijn meer dan alleen moeder', ongewenst kinderlozen die getroost moeten worden. Mensen die geen moeder meer hebben die getroost moeten worden. Mensen met heksen van moeders die getroost moeten worden.

Pffffff, het is toch de dag dat basisschoolkinderen een leuk knutselwerkje en een beschuitje op bed brengen aan hun moeder? Niets meer, niets minder, waarom al die onzin en minderheidsgroepen erbij halen omdat die blijkbaar aandacht nodig hebben?

Op vaderdag heb je dat gemiep allemaal niet.
Het lijkt ook alsof het dit jaar extra leeft op Facebook,kan me dat van andere jaren niet echt meer herinneren.
Wat een braaktekst over kinderlozen.

Het is geen ernstige ziekte.
Net of alle vrouwen zonder kinderen ongewenst kinderloos zijn. Er zijn tenslotte ook al hele volksstammen bewust kindvrij. Hebben we lekker meer tijd om onze eigen moeder in 't zonnetje te zetten, ipv te zuchten en steunen dat een bezoekje aan de eigen moeder opeens 'n moetje is geworden als er kinderen zijn.
Shoot first, ask questions later!
Valt mij ook op, ineens zo'n hype op Moederdag op FB.

Voor de goede orde, deze vriendin vindt het fijn dat ik op zo'n dag even aan haar denk. Ik zou zeker niet willen dat zij zich ongemakkelijk voelt. Dat doet ze ook niet want dan zou ze dat wel zeggen.

Overigens kwam ik ook al de 'My mother hates me' tegen. Daaronder een selfie met uitgestoken tong.
quote:dolfje schreef op 10 mei 2015 @ 11:10:

Het lijkt ook alsof het dit jaar extra leeft op Facebook,kan me dat van andere jaren niet echt meer herinneren.Ik wel hoor
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
quote:dolfje schreef op 10 mei 2015 @ 10:51:

Zo Soetkees die is ook erg zeg.

Vandaag is mijn tijdlijn vol van mensen die moeten laten weten dat het moederdag is,sentimentele teksten en plaatjes volop. Het was lastig een keus maken welke ik met jullie wil delen maar het is deze geworden:

[afbeelding]

"Die het moederschap niet hebben gehaald"

Manmanman
Tjezus, wat vals
mijn fb staat bomvol met foto's van kinderen, knutsels van de kinderen, en spelende kinderen.

en de personen schrijven ook vanuit: mama. mama is vandaag weer verwend! mama is rijk met haar kinderen!

typisch dat je zulke dingen haast nooit ziet van mannen met vaderdag.
quote:Vergeetmenietje1980 schreef op 10 mei 2015 @ 20:10:

mijn fb staat bomvol met foto's van kinderen, knutsels van de kinderen, en spelende kinderen.

en de personen schrijven ook vanuit: mama. mama is vandaag weer verwend! mama is rijk met haar kinderen!

typisch dat je zulke dingen haast nooit ziet van mannen met vaderdag.En morgen kunnen ze de kids weer allemaal achter het behang plakken, omdat ze niet te genieten zijn
quote:friezinnetje2014 schreef op 10 mei 2015 @ 20:13:

[...]

En morgen kunnen ze de kids weer allemaal achter het behang plakken, omdat ze niet te genieten zijn

Nou dit inderdaad. Van die teksen als : pfff, gelukkig gaan ze weer naar school.. of ís die vakantie nu nog niet voorbij...

FB was altijd al showen wat je hebt, maar ik heb het idee dat het steeds erger wordt, of dat ik er steeds meer op let. Dat kan ook ;)
Dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven