Napraattopic 29
zondag 10 mei 2015 om 18:03
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 12 mei 2015 om 14:40
quote:Wompie schreef op 12 mei 2015 @ 14:34:
Hallo,
over wie hadden jullie het?
Het was een rebus over wie geniale kinderen heeft (zelfs het achtuurjournaal spreekt over klas overgeslagen) en de heel veel etiketten (weet niet wat ze daar mee bedoelen, sta nu in mijn witte spijkerbroek op een trouwerij dus ben een beetje afgeleid).
Ik denk dat het over de koning ging.
Hallo,
over wie hadden jullie het?
Het was een rebus over wie geniale kinderen heeft (zelfs het achtuurjournaal spreekt over klas overgeslagen) en de heel veel etiketten (weet niet wat ze daar mee bedoelen, sta nu in mijn witte spijkerbroek op een trouwerij dus ben een beetje afgeleid).
Ik denk dat het over de koning ging.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
dinsdag 12 mei 2015 om 14:41
quote:feow schreef op 12 mei 2015 @ 14:40:
[...]
Ik denk dat het over de koning ging.Op je crocs zeker.
[...]
Ik denk dat het over de koning ging.Op je crocs zeker.
dinsdag 12 mei 2015 om 14:45
quote:feow schreef op 12 mei 2015 @ 14:40:
[...]
Ik denk dat het over de koning ging.Open eens een topic, gewoon met de vraag of je een witte spijkerbroek aankan naar een bruiloft
[...]
Ik denk dat het over de koning ging.Open eens een topic, gewoon met de vraag of je een witte spijkerbroek aankan naar een bruiloft
dinsdag 12 mei 2015 om 14:51