Zwangerschapstest
donderdag 14 mei 2015 om 22:16
Goedenavond! Ik heb dinsdag en woensdag een zwangerschaps test gedaan omdat ik bijna zeker weet dat ik zwanger ben. Dinsdag had ik hem gedaan toen gaf ie een heel vaag lijntje aan. Maar de tweede test op woensdag gaf helemaal niks aan. Hoe kan dat? Het is voor mij de eerste keer dus ik weet er nog niet veel van af.
En ik denk dat ik ongeveer 6 weken zwanger ben.
En ik denk dat ik ongeveer 6 weken zwanger ben.
Lang leven de lol!
donderdag 14 mei 2015 om 22:23
Heb je dat vage streepje gezien op de juiste afleestijd? Of zag je toen nog niets, heb je de test laten liggen en een uur later nog eens bekeken en toen was het een vaag streepje? Dat laatste zou dan een vals positief resultaat zijn. Een streepje telt alleen bij aflezen na de juiste wachttijd van zo'n test (zie verpakking)
donderdag 14 mei 2015 om 22:25
donderdag 14 mei 2015 om 22:26
quote:tof schreef op 14 mei 2015 @ 22:23:
Heb je dat vage streepje gezien op de juiste afleestijd? Of zag je toen nog niets, heb je de test laten liggen en een uur later nog eens bekeken en toen was het een vaag streepje? Dat laatste zou dan een vals positief resultaat zijn. Een streepje telt alleen bij aflezen na de juiste wachttijd van zo'n test (zie verpakking)Ja zeker hij was héél vaag
Heb je dat vage streepje gezien op de juiste afleestijd? Of zag je toen nog niets, heb je de test laten liggen en een uur later nog eens bekeken en toen was het een vaag streepje? Dat laatste zou dan een vals positief resultaat zijn. Een streepje telt alleen bij aflezen na de juiste wachttijd van zo'n test (zie verpakking)Ja zeker hij was héél vaag
Lang leven de lol!
donderdag 14 mei 2015 om 22:28
donderdag 14 mei 2015 om 22:36
donderdag 14 mei 2015 om 22:39
quote:roomster schreef op 14 mei 2015 @ 22:33:
Dan heb ik echt helemaal niks gemerkt van de miskraam.. Kan je dat laten checken?Dat denk ik niet, en dat hoeft ook niet. Voordat al die testen bestonden merkte niemand daar wat van, behalve soms een wat heftigere menstruatie. Het lichaam ruimt het vanzelf op.
Dan heb ik echt helemaal niks gemerkt van de miskraam.. Kan je dat laten checken?Dat denk ik niet, en dat hoeft ook niet. Voordat al die testen bestonden merkte niemand daar wat van, behalve soms een wat heftigere menstruatie. Het lichaam ruimt het vanzelf op.
donderdag 14 mei 2015 om 22:42
quote:bootje_op_de_golven schreef op 14 mei 2015 @ 22:25:
[...]
Welnee, dat kan een enkeling maar. Zwangerschapsklachten zijn menstruatieklachten en je kunt ook gewoon helemaal nergens last van hebben.Die enkeling wordt er wel steeds beter in naarmate zij vaker zwanger is geweest. Mijn vierde en vijfde zwangerschap, wist ik op dag dat mijn menstruatie zou moeten komen al. Alleen een test gedaan om te bewijzen.
[...]
Welnee, dat kan een enkeling maar. Zwangerschapsklachten zijn menstruatieklachten en je kunt ook gewoon helemaal nergens last van hebben.Die enkeling wordt er wel steeds beter in naarmate zij vaker zwanger is geweest. Mijn vierde en vijfde zwangerschap, wist ik op dag dat mijn menstruatie zou moeten komen al. Alleen een test gedaan om te bewijzen.