Zwangerschapstest

14-05-2015 22:16 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond! Ik heb dinsdag en woensdag een zwangerschaps test gedaan omdat ik bijna zeker weet dat ik zwanger ben. Dinsdag had ik hem gedaan toen gaf ie een heel vaag lijntje aan. Maar de tweede test op woensdag gaf helemaal niks aan. Hoe kan dat? Het is voor mij de eerste keer dus ik weet er nog niet veel van af.

En ik denk dat ik ongeveer 6 weken zwanger ben.
Lang leven de lol!
Met zes weken zou hij moeten knallen, dus ga er maar niet vanuit dat je zwanger bent.
Al met ochtendurine getest? Met 6 weken moet er toch een duidelijke streep zijn.
Hoe weet je dat zo zeker?
Ja de eerste heb ik in de ochtend gedaan.. Maar ik kon niet wachten om de tweede te doen.
Lang leven de lol!
Zat er niet te veel urine op de eerste test?

Dan worden alle lijnen namelijk wat vaag.
quote:Moiren_ schreef op 14 mei 2015 @ 22:19:

Al met ochtendurine getest? Met 6 weken moet er toch een duidelijke streep zijn.Zo duidelijk dat ochtendurine of niet dan ook niet meer uitmaakt
omdat ik niet ongesteld ben en wel misselijk
Lang leven de lol!
quote:bootje_op_de_golven schreef op 14 mei 2015 @ 22:21:

[...]

Zo duidelijk dat ochtendurine of niet dan ook niet meer uitmaakt Geen idee. Ik heb gewoon 1 test gedaan, op de dag dat ik overtijd was
En ik denk ook dat je dat als vrouw voelt? Tenminste ik kan het me inbeelden
Lang leven de lol!
Heb je dat vage streepje gezien op de juiste afleestijd? Of zag je toen nog niets, heb je de test laten liggen en een uur later nog eens bekeken en toen was het een vaag streepje? Dat laatste zou dan een vals positief resultaat zijn. Een streepje telt alleen bij aflezen na de juiste wachttijd van zo'n test (zie verpakking)
quote:roomster schreef op 14 mei 2015 @ 22:22:

En ik denk ook dat je dat als vrouw voelt? Tenminste ik kan het me inbeelden Als dat zo was bestonden er geen testen.
quote:roomster schreef op 14 mei 2015 @ 22:21:

omdat ik niet ongesteld ben en wel misselijkIk zou over 2 dgn weer testen als je nog niet ongesteld bent. Misschien heb je nog niet genoeg hcg aangemaakt.

En ik denk ook dat je dat als vrouw voelt? Tenminste ik kan het me inbeelden Welnee, dat kan een enkeling maar. Zwangerschapsklachten zijn menstruatieklachten en je kunt ook gewoon helemaal nergens last van hebben.

En ik denk ook dat je dat als vrouw voelt? Tenminste ik kan het me inbeelden O nee hoor lieverd je gedachtes kunnen je goed voor de gek houden. Zeker als je graag zwanger wil worden.
quote:tof schreef op 14 mei 2015 @ 22:23:

Heb je dat vage streepje gezien op de juiste afleestijd? Of zag je toen nog niets, heb je de test laten liggen en een uur later nog eens bekeken en toen was het een vaag streepje? Dat laatste zou dan een vals positief resultaat zijn. Een streepje telt alleen bij aflezen na de juiste wachttijd van zo'n test (zie verpakking)Ja zeker hij was héél vaag
Lang leven de lol!
En een digitale test, waar gewoon de tekst verschijnt: zwanger of niet zwanger? Lijkt me duidelijker dan wel of geen streep.
quote:roomster schreef op 14 mei 2015 @ 22:26:

[...]

Ja zeker hij was héél vaag

Dat zal een valspositief geweest zijn, met zes weken heb je geen vaag streepje.

Misschien met een hele vroege miskraam wel? (dat het hcg alweer zover gedaald is dat je een vaag streepje hebt)
Misselijk is met 6 weken al vrij vroeg.

Wil je heel graag zwanger worden?

Soms houdt je lijf je voor de gek.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Dan heb ik echt helemaal niks gemerkt van de miskraam.. Kan je dat laten checken?
Lang leven de lol!
quote:Broedkippetje schreef op 14 mei 2015 @ 22:33:

Misselijk is met 6 weken al vrij vroeg.

Wil je heel graag zwanger worden?

Soms houdt je lijf je voor de gek.Ja, maar zo erg ben ik er niet mee bezig. Ik zal nog even wachten met een nieuwe test en de ha maar bellen.
Lang leven de lol!
quote:roomster schreef op 14 mei 2015 @ 22:33:

Dan heb ik echt helemaal niks gemerkt van de miskraam.. Kan je dat laten checken?Dat denk ik niet, en dat hoeft ook niet. Voordat al die testen bestonden merkte niemand daar wat van, behalve soms een wat heftigere menstruatie. Het lichaam ruimt het vanzelf op.
quote:roomster schreef op 14 mei 2015 @ 22:36:

[...]

Ja, maar zo erg ben ik er niet mee bezig. Ik zal nog even wachten met een nieuwe test en de ha maar bellen.Goed plan, bij twijfel is de huisarts degene die je verder kan helpen.
quote:bootje_op_de_golven schreef op 14 mei 2015 @ 22:25:

[...]

Welnee, dat kan een enkeling maar. Zwangerschapsklachten zijn menstruatieklachten en je kunt ook gewoon helemaal nergens last van hebben.Die enkeling wordt er wel steeds beter in naarmate zij vaker zwanger is geweest. Mijn vierde en vijfde zwangerschap, wist ik op dag dat mijn menstruatie zou moeten komen al. Alleen een test gedaan om te bewijzen.
Heb je de pil gebruikt en zo ja, ben je al lang gestopt? Als je net bent gestopt kan cyclus erg lang zijn. Misschien heb je een late eisprong gehad waardoor je nog niet zo lang zwanger bent als je denkt en heb je nog maar weinig hcg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven