Juli 2006 mama's...zijn die er nog????
zaterdag 23 augustus 2008 om 20:22

zaterdag 23 augustus 2008 om 23:13
Haai Bianca
Hier Sarah, destijds nog als Gaiza geloof ik
Er zijn er nog steeds wel wat actief hier op viva, maar de meesten zijn verhuist naar een meer privé forum.
Hoe is het met je dochter???
Hier is er al een tweede bij, ze is alweer bijna 6 maanden
Broerlief is een echte grote broer voor haar, en alles gaat verder ok met de kids
Hier Sarah, destijds nog als Gaiza geloof ik
Er zijn er nog steeds wel wat actief hier op viva, maar de meesten zijn verhuist naar een meer privé forum.
Hoe is het met je dochter???
Hier is er al een tweede bij, ze is alweer bijna 6 maanden
Broerlief is een echte grote broer voor haar, en alles gaat verder ok met de kids

zondag 24 augustus 2008 om 10:54
Hai Bankie,
Ik ben er ook nog, ik ben nu vooral bij het januari 2009 clubje te vinden. Ik ben heel benieuwd wie van de andere juli 2006 moeders zal reageren. Met een stuk of tien hebben we nog bijna elke dag contact met elkaar. Een fijne vriendschap is dat geworden, maar naar de rest ben ik ook wel erg nieuwsgierig!
Groeten van Voyager.
Ik ben er ook nog, ik ben nu vooral bij het januari 2009 clubje te vinden. Ik ben heel benieuwd wie van de andere juli 2006 moeders zal reageren. Met een stuk of tien hebben we nog bijna elke dag contact met elkaar. Een fijne vriendschap is dat geworden, maar naar de rest ben ik ook wel erg nieuwsgierig!
Groeten van Voyager.
woensdag 27 augustus 2008 om 02:20
Hoi Sarah, ja ik ken je idd als Gaiza! Wat fijn dat je zoontje al een zusje heeft gekregen! Leuk dat ie een trotse broer is!!! Met mijn dochter gaat het goed, alhoewel...ze heeft vijf weken geleden haar beentje gebroken..dus dat is minder leuk. Als het goed is, wordt ze deze week bevrijd van haar gips....
Voyager, gefeliciteerd met je zwangerschap! Hoop dat alles goed gaat met je! En met je kindje natuurlijk!
Wat leuk dat je nog contact hebt met andere juli 2006 moeders! Hebben jullie ergens nog een forum dan?
Groetjes Bianca
Voyager, gefeliciteerd met je zwangerschap! Hoop dat alles goed gaat met je! En met je kindje natuurlijk!
Wat leuk dat je nog contact hebt met andere juli 2006 moeders! Hebben jullie ergens nog een forum dan?
Groetjes Bianca