Juli 2006 mama's...zijn die er nog????

23-08-2008 20:22 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ooit een gezellig forum gehad met de juli 2006 mama's....

Vroeg me af of die nog bestaat? Zo ja, waar kan ik jullie vinden...???

En als ie er niet meer is, misschien een leuk idee om opnieuw te beginnen?

Groetjes van Bianca, mama van Britta Marit, 17 juli 2006!!!
Haai Bianca

Hier Sarah, destijds nog als Gaiza geloof ik

Er zijn er nog steeds wel wat actief hier op viva, maar de meesten zijn verhuist naar een meer privé forum.

Hoe is het met je dochter???

Hier is er al een tweede bij, ze is alweer bijna 6 maanden

Broerlief is een echte grote broer voor haar, en alles gaat verder ok met de kids
Hai Bankie,

Ik ben er ook nog, ik ben nu vooral bij het januari 2009 clubje te vinden. Ik ben heel benieuwd wie van de andere juli 2006 moeders zal reageren. Met een stuk of tien hebben we nog bijna elke dag contact met elkaar. Een fijne vriendschap is dat geworden, maar naar de rest ben ik ook wel erg nieuwsgierig!

Groeten van Voyager.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Sarah, ja ik ken je idd als Gaiza! Wat fijn dat je zoontje al een zusje heeft gekregen! Leuk dat ie een trotse broer is!!! Met mijn dochter gaat het goed, alhoewel...ze heeft vijf weken geleden haar beentje gebroken..dus dat is minder leuk. Als het goed is, wordt ze deze week bevrijd van haar gips....

Voyager, gefeliciteerd met je zwangerschap! Hoop dat alles goed gaat met je! En met je kindje natuurlijk!

Wat leuk dat je nog contact hebt met andere juli 2006 moeders! Hebben jullie ergens nog een forum dan?

Groetjes Bianca

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven