lange tijd single, nu leuke man ontmoet

22-08-2008 13:06 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Onlangs heb ik een leuke man ontmoet, die geinteresseerd in mij was. Zelfs anderen wezen mij er op dat hij mij leuk vond. Nu ben ik al enige tijd single en heb ik weinig ervaring in daten/relaties. Ik heb te weinig laten merken dat ik hem best beter wil leren kennen. Nu zien we elkaar waarschijnlijk niet meer. Oveirgens heeft hij bij ons afscheid ook geen telefoonnummer gevraagd, dus ik weet eigenlijk niet eens of hij nog steeds geinteresseerd is.

Nu zit ik al de hele week te twijfelen of ik contact zal zoeken. Aan de ene kant denk ik; doe eens gek en neem zelf eens initiatief en laat hem niet lopen. En wat heb ik te verliezen: als hij niet wil zie ik hem toch nooit meer. Maar aan de andere kant komen allerlei twijfels boven: vind ik hem wel echt leuk (of was ik alleen gevleid door zijn aandacht)? En wat als hij wel iets wil afspreken en dan ineens blijkt dat het toch niet zo klikt tussen ons?

Wat denken jullie, zal ik het proberen? hoe zouden jullie dit aanpakken?
gewoon doen. zoals je zelf al zegt, wat heb je te verliezen.
"ik ben het, Barbabelladingdong"
Gewoon doen, doe eens gek! Waarom niet, wat heb je te verliezen. Niet geschoten is altijd mis, misschien is hij wel heel leuk.

Hoe het aan te pakken? Geen idee. Ik ben al heel tevreden als ik overzicht over mijn eigen liefdesleven heb.
Of je hem echt leuk vind daar kun je alleen maar achterkomen door met hem af te spreken dus ik zou zeggen probeer iemand zijn telefoonnummer te ontfutselen en bel hem.

Word het niks dan heb je mischien wel een paar leuke avonden gehad.

Niks te verliezen toch?
Mijn god ik zou zeggen laat maar lopen en dan lekker daarna topic openen "oh hij neemt geen contact met me op"

WE LIVE IN THE 21ST CENTURY GIRL!
Bad

Ga ervoor meid! Heb ik ook gedaan nu twee weken geleden en het bevalt uitstekend! Ben ook al jaren single en heel tevreden met mijn leventje. En tsja, dan kom je een leuke man tegen. En je zegt het zelf toch al? Leuke man! Nou hophop, erop af en kijken of hij van dichtbij niet tegenvalt!

Succes!
oh that purrrrrrrrrfect feeling
.hop hop? Je wil toch geen wanhopige indruk maken?
Maar wel een enthousiaste.
Gewoon doen.
Ja gewoon doen, vind ik ook! Ik heb dat ook gedaan na jarenlang alleen en het is gelukt: ik heb hem aan de haak! En hoewel ik daar ontzettend aan moet wennen en nog wel wat te overwinnen heb voor mezelf is het toch leuk en goed!

Dus gewoon doen! Wat heb je te verliezen?
Bad.....doe eens lief!

Gewoon contact opnemen meis

Tis precies wat je zelf al zegt

Wat heb je te verliezen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Heb zelf ook maar meteen een briefje geschreven aan leuke man die ik laatst ontmoet heb. Ga ik zo opsturen.
Briefje gepost, ben benieuwd... Nu jij nog.
Yayasister, mag ik vragen waarom per brief?

Is bellen niet gewoon veel handiger (sneller efficienter enz enz)

Alhoewel dit wel weer wat romantisch heeft, dat dan weer wel
TO, je hoeft niet gelijk zeker te weten dat hij 'the one' is voordat je met hem gaat afspreken hoor! (of een poging daartoe, in ieder geval) Daar zijn dates juist voor bedoeld, om dat uit te zoeken. Misschien is die klik er inderdaad toch niet, maar dan heb je in ieder geval jezelf de kans gegeven om daar achter te komen.

Succes!
Nou Summerdance, ik weet wel waar hij woont, maar kan zijn telefoonnummer nergens vinden, is wschl. geheim, vandaar. En om nu langs te gaan en het in de bus te stoppen met het risico ineens oog in oog met hem te staan, dat vind ik een beetje eng.
En ja hoor, hij belde meteen nadat hij mijn briefje gekregen had, hij vond het ontzettend leuk dat ik het geschreven had. Superavond gehad, echt een leuke man. Hij weet wel dat ik zoiets maar 1x doe en dat het initiatief nu bij hem ligt. Ben benieuwd. Hoe is het met jou, Jakki?
Wat goed van jou, Yayasister! En leuk dat jullie meteen hebben afgesproken. Heeft hij nog iets gezegd over een volgende keer, of dat hij gaat bellen?
yayasister

To volg dit goede voorbeeld zou ik zeggen
wij gaan vanavond uit eten!
quote:jakki schreef op 27 augustus 2008 @ 16:28:

wij gaan vanavond uit eten! Leuk leuk! Houd ons op de hoogte...!!!
quote:Yayasister schreef op 26 augustus 2008 @ 10:16:

En ja hoor, hij belde meteen nadat hij mijn briefje gekregen had, hij vond het ontzettend leuk dat ik het geschreven had. Superavond gehad, echt een leuke man. Hij weet wel dat ik zoiets maar 1x doe en dat het initiatief nu bij hem ligt.

Leuk, leuk,leuk...ik hou wel van dit soort verhalen, leuk he, dat ouderwets een briefje schrijven gewoon soms DE oplossing is

(bedankt voor het uitleggen trouwens)
Hoe was het, Jakki?

En hoe heb je contact gezocht, hapte hij meteen?
Hoi Jakki,

Mijn ervaring is dat mannen ook voorzichtig zijn in het begin. Ze willen zeker geen blauwtje lopen dus als ze niet laat merken dat je ook graag wilt afspreken dan laten ze het er snel bij zitten. Dus ik zou inderdaad ook een eerste voorzet doen door te bellen en iets leuks af te spreken. Daarna durft hij vast wel meer initiatief te nemen. Het moet een beetje over en weer gaan zeg maar. Succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven