Leuke tips om te doen bij eerste date!!

27-08-2008 08:48 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er leuke tips om te doen bij een eerste date. Heb binnenkort een date met iemand die ik al een maand of 4 ken. En onze gevoelens zijn er al voor elkaar dus wil er iets speciaals gaan doen, maar wat. Daarom vraag ik jullie om hulp en alle tips zijn welkom.
Ga het vrijheidsbeeld bekijken .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Batsen.
quote:fleurtje schreef op 27 augustus 2008 @ 08:50:

Batsen.wat is dat ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Weet je niet wat batsen is, maar om even terug te komen op me vraag. Wil dus niet iets doen wat je normaal vaak doet bij een eerste date (zoals uit eten gaan film enz). En ja het vrijheidsbeeld komt wel in de buurt maar het moet wel betaalbaar zijn. En batsen komt later wel aan de order. Dus weet je een leuk idee, geef dan ook een serieuze reactie
Stadswandeling, rondvaart, uit eten - maar dan elke gang in een ander restaurant, stand-up comedy voorstelling, sloep huren en varen, tandem huren en fietstocht doen. Batsen is een optie, maar hoeft niet.
Dierentuin

Lasergamen

Sauna (als je durft)

kanoën/roeien met picknic

Veel plezier
quote:blijfgewoonbianca schreef op 27 augustus 2008 @ 08:53:

[...]

wat is dat ?

BGB, dt méén je niet!

NEUKEN. Dus.

Ik ken inderdaad wel mensen die graag naar de sauna gaan op een eerste date.... Zelf zou ik me dan opgelaten voelen.
Mijn vriend en ik gingen bij onze eerste date 's avonds (voor zonsondergang hoor) wandelen in de duinen. Er is dan geen kip daar... Was heel speciaal. Hielp wel dat hij de weg er goed kende .
efteling
@Cherry: was je dan niet bang dat hij aan je ging zitten? En dat hij je zelfs zou kunnen date-rapen in zo'n stille omgeving?

@Flatscreen: jaaaa, de efteling. Mijn favoriete uitje!!!! Maar voor een eerste date is het wel heel erg ingrijpend en lang... Als je elkaar niet ziet zitten, dan is het wel zonde van je geld om na een half uur weer weg te gaan.

[...]

wat is dat ?krikken, wippen?!
Bowlen!
quote:Geleerd schreef op 27 augustus 2008 @ 10:01:

@Cherry: was je dan niet bang dat hij aan je ging zitten? En dat hij je zelfs zou kunnen date-rapen in zo'n stille omgeving?

Hahahaha, mijn vriend een date-raper... het idee alleen al, hij is de zachtheid en gevoeligheid zelve

Ik denk dat hij eerder bang zou moeten zijn dat ik aan hèm zou gaan zitten in plaats van andersom

Net als TO kende ik mijn vriend al voor onze eerste date, maar er waren anderen bij als we elkaar zagen. Met iemand die ik op internet zou hebben leren kennen zou ik inderdaad niet daar voor het eerst afspreken.
quote:Geleerd schreef op 27 augustus 2008 @ 10:01:

@Flatscreen: jaaaa, de efteling. Mijn favoriete uitje!!!! Maar voor een eerste date is het wel heel erg ingrijpend en lang... Als je elkaar niet ziet zitten, dan is het wel zonde van je geld om na een half uur weer weg te gaan.

In de sauna date-rapen??? ben je wel eens in een sauna geweest? lijkt me niet. En dat betasten kan ook met kleding aan.

De efteling kan leuk zijn....vind je elkaar uiteindelijk niets dan richt je je helemaal op de attracties. Of je zorgt ervoor dat je elkaar kwijt raakt

Klinkt het nog steeds dan kun je lekker tegen elkaar aankruipen.

Veel plezier!
Pff wel moeilijk zeg dit. De efteling en een dagje strand zijn een optie. Maar dan wel met een picknick in de duinen of zo. We kennen elkaar wel al een paar maanden maar we hebben elkaar nog nooit ontmoet in real life, wel hebben we beide het gevoel dat we elkaars soulmate zijn

Daarom wil ik ook iets speciaals doen, ook omdat hij een moeilijke periode achter de rug heeft.
@Claire: ze had het over de duinen, niet over de sauna...
Heeft verder nog iemand leuke tips??
met iemand die ik nog nooit heb ontmoet maak ik het de 1e date niet te moeilijk (kan ook nog eens overkomen dat het niet klikt in het echt) ik zou ergens op een terrasje wat gaan drinken. En dan kan je 2e date altijd nog naar efteling etc.
Daar zijn we dus helemaal niet bang voor dat het in het echt niet zou klikken, het is moeilijk uit te leggen maar we hebben beiden het gevoel dat goed zit. Daarom wil ik er ook iets moois van maken.
Euh bootje huren, varen en dan picknicken? Aankomend weekend wordt het superweer, perfect!!

En als je in Adam gaat afspreken as zondag is een feestje op het water. Bootje met een aantal dj's en bootjes verzamelen rondom de "hoofdboot" en dan feestje bouwen (het is trouwens van 14.00 tot 18.00 uur, dus heel schappelijke tijd)

Als je in Rdam afspreekt zou ik naar de openluchtbios gaan en filmpje kijken in de buitenlucht. Het is gratis en wel zelf stoeltjes, drinken en eten meenemen. Ik vind het elke zomer weer leuk om te doen.

Of ga naar de dierentuin...

Helpen deze tips je verder??
Ja met deze tips komen we zeker verder, en het weer ziet er veelbelovend uit dus wie weet gaan we die kant op. Zat alleen meer in onze buurt dingen te bedenken. Ergens tussen gelderland en brabant. Maar heb nog heel even om iets te bedenken, in ieder geval bedankt voor het meedenken. (f) thanks
Kijk eens op www.leukedingendoen.nl!

[...]

wat is dat ?

Je gaat me niet vertellen dat dat niet op google te vinden was!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven