Toch zwanger??

31-05-2015 10:21 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi!

Een vraagje voor de dames die ook in spanning zitten en de volgende symptomen hebben??

Trekkend gevoel in de onderbuik

Veel trek/honger

Steken in de tepels (vooral tijdens het slapen)

Zeurende buik

Harde ontlasting (veel lucht in de maag)

Meer speeksel dan normaal

Moeeee heel erg moe

Doordat ik zo'n zeurende gevoel heb kon ik gister niet zo goed overeind bukken..omdat het ongemakkelijk voelde

Zei ik al dat ik zoveel honger heb?

Donkere tepels, zijn ietsjes groter ook..

Beetje misselijk niet heel erg..

3 juni is mijn nod, en ik heb twee testjes gedaan (kV 2v5)

Gister negatief, net ook negatief :(

Mss wordt ik gewoon ongesteld.

Ik ben benieuwd wat jullie eerst symptomen waren?

Dit zou mijn tweede zwangerschap worden. De eerste had ik pas door na 2 maanden.
Het lijkt alsof je alle symptomen hebt opgezocht en ze nu aan het afvinken bent 😉

Ik had rode handpalmen en de aderen in mijn huid waren erg zichtbaar.
quote:ana_isabel schreef op 31 mei 2015 @ 10:32:

Het lijkt alsof je alle symptomen hebt opgezocht en ze nu aan het afvinken bent 😉

Ik had rode handpalmen en de aderen in mijn huid waren erg zichtbaar.Ha! Try again.. Als je bijdehand gaat doen hoef je niet te reageren..
Temperatuur jezelf anders even, je lichaamstemperatuur is dan vaak 38 graden.
Just because I rock, doesn't mean I'm made of stone.
Als 3 juni je nod is, waarom dan nu al testen? Test over een aantal dagen nog een keer als het nog nodig is..
quote:nevanslower schreef op 31 mei 2015 @ 10:33:

[...]

Ha! Try again.. Als je bijdehand gaat doen hoef je niet te reageren..ah nog 1 gevonden, snel prikkelbaar.... zonder twijfel zwanger!
quote:myrna1504 schreef op 31 mei 2015 @ 10:35:

Als 3 juni je nod is, waarom dan nu al testen? Test over een aantal dagen nog een keer als het nog nodig is..

Groot gelijk! Ben alleen zo ongeduldig

Heb mezelf voorgesteld om gewoon te wachten. Ik heb een paar maanden geleden een negatieve test gehad. Twee dagen na mijn nod en de volgende dag werd ik ongesteld.
quote:geboluti schreef op 31 mei 2015 @ 10:37:

[...]

ah nog 1 gevonden, snel prikkelbaar.... zonder twijfel zwanger!Hahaha! Ik mag hopen van wel
quote:roan2013 schreef op 31 mei 2015 @ 10:34:

Temperatuur jezelf anders even, je lichaamstemperatuur is dan vaak 38 graden.Thanks voor de tip
quote:geboluti schreef op 31 mei 2015 @ 10:37:

[...]

ah nog 1 gevonden, snel prikkelbaar.... zonder twijfel zwanger!Nou..inderdaad..
De lichaamstemperatuur is voor iedereen weer anders. Bij mij was ik na ovulatie zo rond de 37 graden, daarvoor zat ik een aantal tienden lager. Zo kan dat bij iedereen een ander patroon zijn, daarvoor zou je dagelijks 's ochtends op hetzelfde tijdstip, voordat je uit bed komt, je temperatuur moeten meten om daar inzicht in te krijgen hoe het bij jou werkt (digitale thermometer, twee cijfers achter de komma).

De temperatuur dropt rond de tijd dat je ongesteld wordt (kan een dag eerder of een dag later zijn).

Hoe weet je je NOD eigenlijk? Heb je je eisprong gevoeld?

Of is dit op basis van een regulier patroon, zonder gebruik van anticonceptie, van ongesteld worden?

Dit om even te kijken of je verwachtte nod ook een realistische nod is. Stel dat het eigenlijk pas veel later zo zou zijn, zou dat verklaren waarom je negatieve testen hebt (en wil dat nog steeds niks zeggen of je zwanger bent of niet).

Bij de eerste voelde ik me alsof ik ongesteld ging worden. Bij de tweede (miskraam) en derde zwangerschap was het meer een heel sterk gevoel van binnen en wat vage symptomen die ik herkende van eerder.
quote:poppie0022 schreef op 31 mei 2015 @ 10:46:

De lichaamstemperatuur is voor iedereen weer anders. Bij mij was ik na ovulatie zo rond de 37 graden, daarvoor zat ik een aantal tienden lager. Zo kan dat bij iedereen een ander patroon zijn, daarvoor zou je dagelijks 's ochtends op hetzelfde tijdstip, voordat je uit bed komt, je temperatuur moeten meten om daar inzicht in te krijgen hoe het bij jou werkt (digitale thermometer, twee cijfers achter de komma).

De temperatuur dropt rond de tijd dat je ongesteld wordt (kan een dag eerder of een dag later zijn).

Hoe weet je je NOD eigenlijk? Heb je je eisprong gevoeld?

Of is dit op basis van een regulier patroon, zonder gebruik van anticonceptie, van ongesteld worden?

Dit om even te kijken of je verwachtte nod ook een realistische nod is. Stel dat het eigenlijk pas veel later zo zou zijn, zou dat verklaren waarom je negatieve testen hebt (en wil dat nog steeds niks zeggen of je zwanger bent of niet).

Bij de eerste voelde ik me alsof ik ongesteld ging worden. Bij de tweede (miskraam) en derde zwangerschap was het meer een heel sterk gevoel van binnen en wat vage symptomen die ik herkende van eerder.Ik heb het een tijdje bijgehouden. Ook door middel van een app. En ik weet dat het geen zekerheid geeft. Ik denk dat iedereen dit Wel weet toch?
quote:ana_isabel schreef op 31 mei 2015 @ 10:44:

[...]

Nou..inderdaad..Sorry
Je wilt te graag zwanger worden.

Je gaat zoeken naar symptomen.

Je praat jezelf van alles aan.

Wacht gewoon af.
quote:nevanslower schreef op 31 mei 2015 @ 10:49:

[...]

Sorry Tis al goed👍
Al die symptomen had ik ook elke maand... en steeds niet zwanger. Toen ik wel zwanger bleek, had ik juist nergens last van. Kortom: zoveel zegt dat niet, zo'n lijstje. Het is ook nog geen 3 juni, hè? Wacht gewoon af, hoe lastig dat ook is.
quote:sinnombre schreef op 31 mei 2015 @ 10:53:

Je wilt te graag zwanger worden.

Je gaat zoeken naar symptomen.

Je praat jezelf van alles aan.

Wacht gewoon af.

Sorry hoor maar ik ben niet op deze forum terecht gekomen om aan te horen dat ik te graag zwanger wil worden. Ik vraag simpelweg of er dames die ook in de spanning zitten.

Zit jij in de spanning? Heb jij deze symptomen ook??? Ik lees daar niets over in jou antwoord, maar toch "bedankt" voor het reageren.
quote:Bloes schreef op 31 mei 2015 @ 11:06:

Al die symptomen had ik ook elke maand... en steeds niet zwanger. Toen ik wel zwanger bleek, had ik juist nergens last van. Kortom: zoveel zegt dat niet, zo'n lijstje. Het is ook nog geen 3 juni, hè? Wacht gewoon af, hoe lastig dat ook is.Het afwachten is zo lastig, maar toch moet ik het maar gaan doen. Ik ben nu twee maanden bezig nadat het mis is gegaan. En dan ga je toch op bepaalde dingen opletten. Ik weet dat ik me gewoon anders voel dan dat ik normaal gesproken ongesteld moet worden, maar goed het kan ook de spanning zijn waardoor het heftiger wordt.
Drie dagen voor mijn nod testte ik negatief. Drie dagen later op mijn nod had ik een positieve test in handen. Gewoon nog ev b geduld hebben voordat je zekerheid hebt
Geduld in deze tijd is inderdAad lastig, ik ken het
quote:nevanslower schreef op 31 mei 2015 @ 11:24:

[...]

Het afwachten is zo lastig, maar toch moet ik het maar gaan doen. Ik ben nu twee maanden bezig nadat het mis is gegaan. En dan ga je toch op bepaalde dingen opletten. Ik weet dat ik me gewoon anders voel dan dat ik normaal gesproken ongesteld moet worden, maar goed het kan ook de spanning zijn waardoor het heftiger wordt. Je lichaam kan je heel goed voor de gek houden. Ik had iedere maand allerlei symptomen en werd netjes ongesteld. Toen ik daadwerkelijk zwanger was had ik nergens last van. Laten we hopen dat je woensdag goed nieuws hebt.
quote:GateKeeper schreef op 31 mei 2015 @ 11:48:

[...]

Je lichaam kan je heel goed voor de gek houden. Ik had iedere maand allerlei symptomen en werd netjes ongesteld. Toen ik daadwerkelijk zwanger was had ik nergens last van. Laten we hopen dat je woensdag goed nieuws hebt.

Bij mij precies zo! De keren dat ik niet zwanger was had ik allerlei symptomen.

Toen ik wel zwanger was had ik niets. Ik heb de test gedaan om te bevestigen dat ik die avond (op mijn NOD) mojito's kon drinken op de verjaardag van een vriendinnetje.

Kon dus niet.

Zucht.... Ik zou wel een mojito lusten
Don't be afraid to fail, be afraid not to try
quote:thefiepie schreef op 31 mei 2015 @ 12:04:

[...]

Bij mij precies zo! De keren dat ik niet zwanger was had ik allerlei symptomen.

Toen ik wel zwanger was had ik niets. Ik heb de test gedaan om te bevestigen dat ik die avond (op mijn NOD) mojito's kon drinken op de verjaardag van een vriendinnetje.

Kon dus niet.

Zucht.... Ik zou wel een mojito lusten

Haha! Misschien dan roch een non-mojito met 7-up ipv Bacardi ;)

En gefeliciteerd btw!
Enne???
quote:Doortjee schreef op 02 juni 2015 @ 22:53:

Enne???Van is mijn nod, ik dacht dat het gister was. Het is even afwachten of ik vandaag ongesteld word. Tot nu toe merk ik niets. Heb ook nog geen test gedaan... Ik wacht het nog even af

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven