Mode & Beauty alle pijlers

Barbiee topic#

31-05-2015 18:04 615 berichten
Om te beginnen stop ik met spammen en maak mijn eigen topic waar ik mijn dingen in kwijt len

Woehoe!!!
Barbiee, jij komt helemaal niet uit Oost Europa. Je bent hier (in Nederland) geboren.
quote:LeolaMarie schreef op 01 juni 2015 @ 17:23:

[...]

Zeg je dat alleen omdat ik van Afrikaanse afkomst ben? Serieus?

Wauw! Ik zit me nu echt in te houden...

Maar ik ben heel blij dat ik ver bij jullie vandaan kom qua cultuur...Nogmaals; ben jij die vrouw op je avatar? Dat begreep ik namelijk uit je originele bericht.
Alle reacties Link kopieren
quote:rosemetijs schreef op 01 juni 2015 @ 17:25:

[...]

Ik denk dat het je nog zal verbazen hoeveel mannen onze Barbie best eens willen "doen" jaja ook die keurige huisvaders met kinderzitje op de fiets en een papadag..

Dat is dan niet mijn type man.

Mijn eigen man bijvoorbeeld zou haar ook nakijken, maar uit verbazing. En dan zal hij zeggen dat hij niets aantrekkelijks ziet in zoveel 'gemaaktheid'.

Ik gok dat Barbie ook van Uggs houdt. Ook zo'n ding. Een man met een beetje klasse vindt die dingen vréselijk. Net als dat Crocs en Birkenstocks hier ook verboden schoeisel zijn. En ik kan het hem niet eens kwalijk nemen
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:barbiee schreef op 01 juni 2015 @ 17:18:

Lelomarie

Ik denk gewoon puur dat jij jaloers bent op haar,waarom????

Je komt met zoveel dingen wat niet waar is, ik mocht willen om op haar te lijken, mischien in mijn dromen of sprookjesland

Ik kom zelf uit oost europa en dit meisje komt uit Romania, jiu bent ver van ons vandaan qua cultuur en land hahaWat hier ordinair is vindt men in oost Europa chique, kwestie van (wan)smaak.
verba volant, scripta manent.
quote:CanYouNot schreef op 01 juni 2015 @ 17:28:

[...]

Nogmaals; ben jij die vrouw op je avatar? Dat begreep ik namelijk uit je originele bericht.Als dat zo is is Leola een héél mooie vrouw.
quote:rosemetijs schreef op 01 juni 2015 @ 17:25:

[...]

Ik denk dat het je nog zal verbazen hoeveel mannen onze Barbie best eens willen "doen" jaja ook die keurige huisvaders met kinderzitje op de fiets en een papadag..

Er is een manier op dat de uit te testen hè,

Gewoon ff een pol plaatsten en je ziet de reacties...
life is to celebrate
quote:CanYouNot schreef op 01 juni 2015 @ 17:28:

[...]Nogmaals; ben jij die vrouw op je avatar? Dat begreep ik namelijk uit je originele bericht.Ja, dat ben ik...
life is to celebrate
quote:LeolaMarie schreef op 01 juni 2015 @ 17:23:

[...]

Zeg je dat alleen omdat ik van Afrikaanse afkomst ben? Serieus?

Wauw! Ik zit me nu echt in te houden...

Maar ik ben heel blij dat ik ver bij jullie vandaan kom qua cultuur...

Ik bedoel het niet zoals jij denkt. Ik heb respect voor elke kleur en land daar niet van , ik haat rascime ookal ben ik zelf zwaar blank

Ik bedoel dat Afrika ver heel ver van ons vandaan is verder bedoel ik niks meer mee, jullie zitten gewoon zwaar van ons cultuur en land vandaan, oost Europese mensen zijn anders dan jullie cultuur mensen

Dat is niet niks mee bedoeld, aleen je komt met dingen die verzin j
barbsieee waar blijven de pikaas nouhouu. we zitten al op page 8 en dus hebben we er nog 7 tegoed!
quote:Miss.Innuendo schreef op 01 juni 2015 @ 17:29:

[...]

Mijn eigen man bijvoorbeeld zou haar ook nakijken, maar uit verbazing. En dan zal hij zeggen dat hij niets aantrekkelijks ziet in zoveel 'gemaaktheid'.

Ik gok dat Barbie ook van Uggs houdt. Ook zo'n ding. Een man met een beetje klasse vindt die dingen vréselijk. Net als dat Crocs en Birkenstocks hier ook verboden schoeisel zijn. En ik kan het hem niet eens kwalijk nemen

Tja ieder zijn smaak,ik vind bijvoorbeeld blonde mannen,kale mannen,kleine magere mannen,donkere mannen ook niks maar genoeg vrouwen die er wél een natte string van krijgen..

En dat is maar goed ook dat niet iedereen dezelfde smaak heeft.
als leola die vrouw is ben ik die vogel hiernaast
kraa kraa
Voogel

Mijn ouders zijn in oost Europa geboren,
Elsa ik plaats dalijk zeker weten haha
Iemand hier echt tranentrekkend jaloers op barbiee?

Ja of nee volstaat.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:LeolaMarie schreef op 01 juni 2015 @ 17:32:

[...]

Ja, dat ben ik...Mooie vrouw
Moi
Nee!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Nee!
Moi
Dang kleurtje vergeten
Moi

[...]

Ik gok dat Barbie ook van Uggs houdt. Ook zo'n ding. Een man met een beetje klasse vindt die dingen vréselijk. Net als dat Crocs en Birkenstocks hier ook verboden schoeisel zijn. En ik kan het hem niet eens kwalijk nemen I love ugss!!!

[...]

Mijn man zit al 20 minuten met open mond te kijken... En niet op de manier van ''wauw'' wat een lekker ding. Meer op de manier van ''hoe durf je dan gewoon over straat te lopen''. Ik zie dagelijks veel verschillende types over straat lopen.. Geheel hun eigen stijl...

Slogan van miss etam: Mooi jezelf zijn... Daar kan Barbie nog wat van leren.

Want dit is blijkbaar niet haar stijl, maar de stijl waar van ze denkt dat ze positieve aandacht krijgt.
life is to celebrate
quote:LeolaMarie schreef op 01 juni 2015 @ 17:32:

[...]

Ja, dat ben ik...Dus jij bent een Amerikaans model genaamd Vilayna LaSalle?
Natuurlijk krijg je geen positieve aandacht, misschien van een bepaald soort mannen maar de meeste mannen lopen toch liever over straat met een vrouw die er een beetje representatief uitziet.
ja cyn kraa kraa

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven