Mode & Beauty alle pijlers

Barbiee topic#

31-05-2015 18:04 615 berichten
Om te beginnen stop ik met spammen en maak mijn eigen topic waar ik mijn dingen in kwijt len

Woehoe!!!
Kunnen mensen mij beter begrijpen

Niet elke man vind ordi knap

Niet elke vrouw is jaloers

Niet elke man valt op blond met dikke tieten

Iedereen is ander, de 1 valt erop en ander totaal niet
quote:LeolaMarie schreef op 01 juni 2015 @ 17:32:

[...]

Ja, dat ben ik...Leugenaar.
Alle reacties Link kopieren
quote:barbiee schreef op 01 juni 2015 @ 17:32:

[...]

Ik ben bedoel het niet zoals jij denkt. Ik heb respect voor elke kleur en land daar niet van , ik haat rascime ookal ben ik zelf zwaar blank

Ik bedoel dat Afrika ver heel ver van ons vandaan is verder bedoel ik niks meer mee, jullie zitten gewoon zwaar van ons cultuur en land vandaan, oost Europese meisjes zijn anders dan jullie cultuur meisjes

Hoezo zijn Europese meisjes anders als mijn cultuur?

In mijn paspoort staat gewoon geboorte plaats: Amsterdam, Te Nederland.

Ik ben hier geboren, opgegroeid, getrouwd, noem maar op.

Geloof is Anglicaans / christelijk...

Mijn Nederlands is nog altijd beter als dat van jou, mijn Engels is nog altijd beter als dat van jou. Mijn Afrikaans is net zo slecht als jou chinees... Dus leg mij en de rest even uit wat het verschil is tussen mij en Europese meiden...
life is to celebrate
quote:LittleLilly schreef op 01 juni 2015 @ 17:40:

[...]

Mooie vrouw Plus 1
quote:CanYouNot schreef op 01 juni 2015 @ 17:45:

[...]

Dus jij bent een Amerikaans model genaamd Vilayna LaSalle? Ik geloofde haar
Moi
quote:LeolaMarie schreef op 01 juni 2015 @ 17:51:

[...]

Hoezo zijn Europese meisjes anders alsdan mijn cultuur?

In mijn paspoort staat gewoon geboorteplaats: Amsterdam, Te Nederland.

Mijn Nederlands is nog altijd beter alsdan dat van jou, mijn Engels is nog altijd beter alsdan dat van jou. Mijn Afrikaans is net zo slecht als jouw Chinees... Dus leg mij en de rest even uit wat het verschil is tussen mij en Europese meiden...Jammer, dit.
quote:LittleLilly schreef op 01 juni 2015 @ 17:52:

[...]

Ik geloofde haar Niet doen.
quote:CanYouNot schreef op 01 juni 2015 @ 17:52:

[...]

Jammer, dit.Vergeet jouW niet.
quote:LittleLilly schreef op 01 juni 2015 @ 17:52:

[...]

Ik geloofde haar Nah zeg, -1 dan maar!
quote:Star schreef op 01 juni 2015 @ 17:52:

[...]

Vergeet jouW niet.Ik zie achteraf nog meer fouten.
maar dan is het nog wel altijd beter
quote:Elsa schreef op 01 juni 2015 @ 17:54:

maar dan is het nog wel altijd beter Ja voor een Amerikaans model is haar Nederlands best ok, daar heb je gelijk in.

[...]

Ja, dat ben ik...

Je beweert dat je de vrouw op de avatar bent, maar je wist zeker niet dat je een image search kan doen op Google om te achterhalen waar plaatjes nog meer op internet staan?

Daar komt deze pagina uit:

https://en.wikipedia.org/wiki/Vilayna_LaSalle

Wat is je verklaring hiervoor?
quote:elfquest24 schreef op 01 juni 2015 @ 17:56:

[...]

Je beweert dat je de vrouw op de avatar bent, maar je wist zeker niet dat je een image search kan doen op Google om te achterhalen waar plaatjes nog meer op internet staan?

Daar komt deze pagina uit:

https://en.wikipedia.org/wiki/Vilayna_LaSalle

Wat is je verklaring hiervoor?
quote:LeolaMarie schreef op 01 juni 2015 @ 17:51:

[...]

Hoezo zijn Europese meisjes anders als mijn cultuur?

In mijn paspoort staat gewoon geboorte plaats: Amsterdam, Te Nederland.

Mijn Nederlands is nog altijd beter als dat van jou, mijn Engels is nog altijd beter als dat van jou. Mijn Afrikaans is net zo slecht als jou chinees... Dus leg mij en de rest even uit wat het verschil is tussen mij en Europese meiden...Zoals ik zei Respect voor elke land en mensen, dat mijn Nederlands slecht is weet ik wel en dat zal ik altijd toegeven , ik praat weer beter dan dat ik type,ik ken perfect slavisch meid helemaal perfect:-) ken ik toch wat he??,de meisjes die in Oost europa vind ik gewoon anders ken ik niet uitleggen,

[...]

Ja, dat ben ik...

Nee Leola dat zou je wíllen zijn maar je bent het niet.

De dame van jouw avatar is namelijk heel iemand anders..
ik vind de russische vrouw heel aantrekkelijk, maar die zullen noooit aan mijn petunia kunnen tippen
Ik vind het wel goed van je barbie, dat je je zo blijft kleden en opmaken etc ondanks dat er mensen zijn die niet eens zijn met jouw begrip van mooi en sexy en jou afkraken. Ik hoop wel dat je niet te hard en streng voor jezelf bent! En ik hoop dat je je zo kleed en opmaakt omdat je het zelf wilt en er zelf tevreden mee bent, niet perse voor de aandacht van anderen.
Elsa HAHAHHA geweldig
Barbie, ik reageer nooit, maar toch vind ik je leuk, haha. Hoe je je kleedt en opmaakt is niet mijn stijl, maar vind het gewoon gaaf dat je doet wat je zelf wil

[...]

Ja, dat ben ik...

Mooie vrouw ben je!

Tja en verder...

Barbie vind mooi wat zij mooi vind en veel vrouwen (én mannen) vinden dat juist verschrikkelijk maarja zo ieder zijn ding he!

Barbie als jij je goed voelt door te denken (ja dat onderstreep ik) dat mensen jaloers zijn als ze commentaar hebben of naar je staren, moet je dat vooral blijven denken het is niet de realiteit maar als het jou gelukkig maakt is dat prima!

Ik adviseer je alleen wel écht om idd eens van een professionele visagiste makeup advies te krijgen want dat kan zoveel mooier gedaan worden meid! Het is veel te dik nu allemaal. En neem eens wat meer extensions en laat ze beter zetten, want op de foto lijken ze gewoon echt niet goed te zitten...

En dat is gewoon mijn oprechte goedbedoelde advies Ik ben dus niet jaloers ben namelijk meer dan tevreden met mijn (ook niet helemaal naturel) uiterlijk en figuur

Wel top dat je lekker doet wat je zelf wil meid!
quote:Bliss91 schreef op 01 juni 2015 @ 18:03:

[...]

Mooie vrouw ben je!

[...]Als ze dat zou zijn wel, ja
quote:bonnyontheside schreef op 01 juni 2015 @ 18:00:

Ik vind het wel goed van je barbie, dat je je zo blijft kleden en opmaken etc ondanks dat er mensen zijn die niet eens zijn met jouw begrip van mooi en sexy en jou afkraken. Ik hoop wel dat je niet te hard en streng voor jezelf bent! En ik hoop dat je je zo kleed en opmaakt omdat je het zelf wilt en er zelf tevreden mee bent, niet perse voor de aandacht van anderen.Ach thanks lieverd!!! Dankje
quote:barbiee schreef op 01 juni 2015 @ 17:57:

[...]

Zoals ik zei Respect voor elke land en mensen, dat mijn Nederlands slecht is weet ik wel en dat zal ik altijd toegeven , ik praat weer beter dan dat ik type,ik ken perfect slavisch meid helemaal perfect:-) ken ik toch wat he??,de meisjes die in Oost europa vind ik gewoon anders ken ik niet uitleggen,Pcies. Wat dat betreft zouden een heleboel 'keurig' geklede en opgemaakte mensen een voorbeeld aan je moeten nemen Barbs.
quote:CanYouNot schreef op 01 juni 2015 @ 18:02:

Barbie, ik reageer nooit, maar toch vind ik je leuk, haha. Hoe je je kleedt en opmaakt is niet mijn stijl, maar vind het gewoon gaaf dat je doet wat je zelf wil

Jeetje wat komen leuke reacties binnen!!lief alemaal

J

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven