Advies nodig extra baan
dinsdag 2 juni 2015 om 11:43
Ik zie je vooral veel bezwaren opwerpen: minder verdienen, meer werkdruk. Wat levert het je op qua werkplezier, ontwikkeling? En zijn er doorgroeimogelijkheden waardoor je meer zou kunnen gaan verdienen en hoe is dat in je kantoorbaan? Dat lijken mij ook wel belangrijke zaken om mee te nemen. Die twaalf euro per uur is voor iedereen verschillend, lijkt me ook nogal afhankelijk van leeftijd, opleiding, werkervaring etc.
We gon' boogie oogie oggi, jiggle, wiggle and dance. Like the roof on fire.
dinsdag 2 juni 2015 om 11:47
dinsdag 2 juni 2015 om 11:49
Muurbloempje: ik kan de tweede baan er wel bij doen maar dan moet ik wel 1 dag minder gaan werken op kantoor.
Infinity: Het werk is heel leuk en het bedrijf is ook erg leuk. Daarnaast zijn er doorgroeimogelijkheden en is het een groot voordeel dat ik actief blijf in de sector waar ik voor gestudeerd heb. Wat mijn grootste bezwaar is is eigenlijk het salaris.
Infinity: Het werk is heel leuk en het bedrijf is ook erg leuk. Daarnaast zijn er doorgroeimogelijkheden en is het een groot voordeel dat ik actief blijf in de sector waar ik voor gestudeerd heb. Wat mijn grootste bezwaar is is eigenlijk het salaris.
If you can dream it you can do it
dinsdag 2 juni 2015 om 11:52
Tja voor mij zou zestig euro dan niet zo'n groot verschil zijn maar ik kan niet in jullie portemonnee kijken.
Is er ruimte om te onderhandelen? Je kan aangeven dat je erop achteruitgaat, wellicht blijkt er dan iets mogelijk te zijn, nu of over een bepaalde termijn.
Is er ruimte om te onderhandelen? Je kan aangeven dat je erop achteruitgaat, wellicht blijkt er dan iets mogelijk te zijn, nu of over een bepaalde termijn.
dinsdag 2 juni 2015 om 11:53
quote:ankalida schreef op 02 juni 2015 @ 11:47:
12 euro per uur voor een zzp-er is gewoon een te laag tarief. Administratie, pensioen, WW, ziekte en vrije dagen zitten daar nog niet in. Volgens mij is 30-35 wel echt het minimum wat een zzp-er moet vragen.
Of gaat dit je cv heel veel goed doen?Ze is geen ZZP'er meer, ze gaat in loondienst bij de zakenrelatie. TO, heb je rekening gehouden met dat die 12 euro ook nog eens extra belast wordt omdat je geen recht hebt op loonheffingskorting?
12 euro per uur voor een zzp-er is gewoon een te laag tarief. Administratie, pensioen, WW, ziekte en vrije dagen zitten daar nog niet in. Volgens mij is 30-35 wel echt het minimum wat een zzp-er moet vragen.
Of gaat dit je cv heel veel goed doen?Ze is geen ZZP'er meer, ze gaat in loondienst bij de zakenrelatie. TO, heb je rekening gehouden met dat die 12 euro ook nog eens extra belast wordt omdat je geen recht hebt op loonheffingskorting?
dinsdag 2 juni 2015 om 11:56
dinsdag 2 juni 2015 om 11:58
Infinity: Ja ik ga dat aangeven in het gesprek. Maar ik zit te denken wat ik wil doen als er geen tot weinig ruimte is voor onderhandelen. Ik ben juist o.a. gestopt voor iets meer rust en met deze baan erbij ga ik het toch echt weer druk krijgen. Ik weet niet of ik dat er over heb als ik er financieel op achteruit ga.
Gatekeeper: Ja ik heb daar rekening mee gehouden!
Gatekeeper: Ja ik heb daar rekening mee gehouden!
If you can dream it you can do it
dinsdag 2 juni 2015 om 11:58
dinsdag 2 juni 2015 om 12:11
Als er echt geen ruimte zou zijn om te onderhandelen zou het voor mij geen optie meer zijn als je er verder op achteruit gaat in werkdruk en financien. Dan komt er vast wel weer een andere kans waarbij je wel een goed gevoel hebt en waarbij je er ook op vooruit gaat.