Napraattopic 30
vrijdag 22 mei 2015 om 12:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 4 juni 2015 om 21:38
quote:hatsetats schreef op 04 juni 2015 @ 21:26:
[...]
Hier werd er toch zo over dat bewuste topic gesproken?Ach kom nou toch. Er wordt hier zo tussen het slappe geouwehoer door zeer regelmatig (opbouwende) kritiek geleverd op het modbeleid, en daar doen ze geen hol mee. En dan zouden ze bij één trolsuggestie meteen in actie komen?
[...]
Hier werd er toch zo over dat bewuste topic gesproken?Ach kom nou toch. Er wordt hier zo tussen het slappe geouwehoer door zeer regelmatig (opbouwende) kritiek geleverd op het modbeleid, en daar doen ze geen hol mee. En dan zouden ze bij één trolsuggestie meteen in actie komen?
donderdag 4 juni 2015 om 21:41
quote:Lady-Voldemort schreef op 04 juni 2015 @ 21:38:
[...]
Ach kom nou toch. Er wordt hier zo tussen het slappe geouwehoer door zeer regelmatig (opbouwende) kritiek geleverd op het modbeleid, en daar doen ze geen hol mee. En dan zouden ze bij één trolsuggestie meteen in actie komen?
Ja zoals de wind waait staft het mod-stokje.
[...]
Ach kom nou toch. Er wordt hier zo tussen het slappe geouwehoer door zeer regelmatig (opbouwende) kritiek geleverd op het modbeleid, en daar doen ze geen hol mee. En dan zouden ze bij één trolsuggestie meteen in actie komen?
Ja zoals de wind waait staft het mod-stokje.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
donderdag 4 juni 2015 om 21:44
[...]
Ach kom nou toch. Er wordt hier zo tussen het slappe geouwehoer door zeer regelmatig (opbouwende) kritiek geleverd op het modbeleid, en daar doen ze geen hol mee. En dan zouden ze bij één trolsuggestie meteen in actie komen?Voorkeurforummer?
[...]
Ach kom nou toch. Er wordt hier zo tussen het slappe geouwehoer door zeer regelmatig (opbouwende) kritiek geleverd op het modbeleid, en daar doen ze geen hol mee. En dan zouden ze bij één trolsuggestie meteen in actie komen?Voorkeurforummer?
donderdag 4 juni 2015 om 21:44
[...]
Ach kom nou toch. Er wordt hier zo tussen het slappe geouwehoer door zeer regelmatig (opbouwende) kritiek geleverd op het modbeleid, en daar doen ze geen hol mee. En dan zouden ze bij één trolsuggestie meteen in actie komen?Weet jij veel?
[...]
Ach kom nou toch. Er wordt hier zo tussen het slappe geouwehoer door zeer regelmatig (opbouwende) kritiek geleverd op het modbeleid, en daar doen ze geen hol mee. En dan zouden ze bij één trolsuggestie meteen in actie komen?Weet jij veel?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
donderdag 4 juni 2015 om 21:47
donderdag 4 juni 2015 om 21:52
quote:Lady-Voldemort schreef op 04 juni 2015 @ 21:48:
Even wat anders: kan er wellicht door Sanoma een workshop 'hoe schrijf ik het woord dilemma' worden georganiseerd? Ik denk elke keer weer "wie de neuk is die Dillema toch"
O ja dat.
Heel erg vroeger, echt heel erg vroeger, was er een forummer die Dillema heette.
Even wat anders: kan er wellicht door Sanoma een workshop 'hoe schrijf ik het woord dilemma' worden georganiseerd? Ik denk elke keer weer "wie de neuk is die Dillema toch"
O ja dat.
Heel erg vroeger, echt heel erg vroeger, was er een forummer die Dillema heette.
The truth is neither here nor there. It's the look of the thing that matters
donderdag 4 juni 2015 om 22:01
quote:vivapimpelmees schreef op 04 juni 2015 @ 21:19:
Ik vraag me echt af wie zo'n topic meldt.
Dat vroeg ik me ook af. Het begon geloofwaardig maar al snel werd het o geloofwaardig, de posts, de tijdspanne etc
Nou èn?, er staan zoveel,ongeloofwaardige topics hier. Liever meer aandacht voor de actueelpijler, met spontane acties vanuit het modteam, zonder dat er gestaft wordt maar omdat er volop de huisregels wordt overtreden.
Ik vraag me echt af wie zo'n topic meldt.
Dat vroeg ik me ook af. Het begon geloofwaardig maar al snel werd het o geloofwaardig, de posts, de tijdspanne etc
Nou èn?, er staan zoveel,ongeloofwaardige topics hier. Liever meer aandacht voor de actueelpijler, met spontane acties vanuit het modteam, zonder dat er gestaft wordt maar omdat er volop de huisregels wordt overtreden.
Je bent zelf een theepot
donderdag 4 juni 2015 om 22:03
donderdag 4 juni 2015 om 22:05
donderdag 4 juni 2015 om 22:12
quote:Katania schreef op 04 juni 2015 @ 22:05:
Laat inderdaad die zogenaamde trolltopics staan, zorgt voor amusement.
Grijp eens in op die afschuwelijke aktueelpijler. Het is daar kommer en kwel en racisme all over the place.
Idioten.Daar heeft Viva nu Sylvana voor. Nu nog een excuus-trol.
Grijp eens in op die afschuwelijke aktueelpijler. Het is daar kommer en kwel en racisme all over the place.
Idioten.Daar heeft Viva nu Sylvana voor. Nu nog een excuus-trol.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
donderdag 4 juni 2015 om 22:13
quote:Katania schreef op 04 juni 2015 @ 22:05:
Idioten.
Precies, dat je dat toestaat als site... ruimte voor geeft. Soms kom ik er per ongeluk, ik ben er door een opmerking van hier weer eens geweest laatst, het topic over Marianne Vaatstra loopt nog en het had net zo goed over UFO's kunnen gaan. Alle topics die direct of via ubochten over moslims gaan zijn te grof.
Ooit heb ik daar eens volop gestaft, zonder effect. Bah!
Idioten.
Precies, dat je dat toestaat als site... ruimte voor geeft. Soms kom ik er per ongeluk, ik ben er door een opmerking van hier weer eens geweest laatst, het topic over Marianne Vaatstra loopt nog en het had net zo goed over UFO's kunnen gaan. Alle topics die direct of via ubochten over moslims gaan zijn te grof.
Ooit heb ik daar eens volop gestaft, zonder effect. Bah!
Je bent zelf een theepot
donderdag 4 juni 2015 om 22:16
quote:SuzanneSuus schreef op 04 juni 2015 @ 22:13:
[...]
Ooit heb ik daar eens volop gestaft, zonder effect. Bah!Wat je zegt.
[...]
Ooit heb ik daar eens volop gestaft, zonder effect. Bah!Wat je zegt.
The truth is neither here nor there. It's the look of the thing that matters