Helpp
zaterdag 6 juni 2015 om 17:46
Ik heb sex gehad met mijn vriend, maar hij was klaargekomen en toen ik de condoom eraf haaldr zat er wat op me vinger alleen ik ging na 1 minuutje ff naar de wc en met doekje afdoen maar ging ook bij mezelf toen erlangs.
ik slik de pil maar kan je hier door zwanger raken als je met je vinger er even langs ging ?
ik slik de pil maar kan je hier door zwanger raken als je met je vinger er even langs ging ?
zaterdag 6 juni 2015 om 18:12
zaterdag 6 juni 2015 om 18:16
Kijk eens meid, voor de zekerheid even alle afleveringen kijken voordat je nog eens sex uitprobeert.
http://www.npo.nl/de-dokter-corrie-show ... NTR_470249
http://www.npo.nl/de-dokter-corrie-show ... NTR_470249
zaterdag 6 juni 2015 om 19:04
quote:slagroom-met-dip schreef op 06 juni 2015 @ 18:12:
Ik denk dat je niet alleen zwanger bent maar ook nog een soa opgelopen hebt! Sommige vrouwen worden ook zwanger van een toiletbril, dus ook goed de wc schoonmaken. Stel je voor dat je moeder na jou op de wc gezeten heeft, dan is ze dadelijk misschien zwanger van je vriend!
Ik denk dat je niet alleen zwanger bent maar ook nog een soa opgelopen hebt! Sommige vrouwen worden ook zwanger van een toiletbril, dus ook goed de wc schoonmaken. Stel je voor dat je moeder na jou op de wc gezeten heeft, dan is ze dadelijk misschien zwanger van je vriend!
zaterdag 6 juni 2015 om 19:34
quote:slagroom-met-dip schreef op 06 juni 2015 @ 18:12:
zaterdag 6 juni 2015 om 20:00
Ga alsjeblieft weer naar biologie les.
Waar denk jij dat die pil voor is? Ja idd, die zorgt ervoor dat je niet zwanger raakt.
Het zijn geen voor de leuk snoepjes elke dag.
Dus nee je kan zo absoluut niet zwanger raken. Zeker niet als je aan de pil bent. Ook zonder pil zo goed als niet eigenlijk.
Als dit soort dingen niet weet ben je te jong voor seks.
Ga je eerst eens inlezen.
Waar denk jij dat die pil voor is? Ja idd, die zorgt ervoor dat je niet zwanger raakt.
Het zijn geen voor de leuk snoepjes elke dag.
Dus nee je kan zo absoluut niet zwanger raken. Zeker niet als je aan de pil bent. Ook zonder pil zo goed als niet eigenlijk.
Als dit soort dingen niet weet ben je te jong voor seks.
Ga je eerst eens inlezen.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.