Helpp

06-06-2015 17:46 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sex gehad met mijn vriend, maar hij was klaargekomen en toen ik de condoom eraf haaldr zat er wat op me vinger alleen ik ging na 1 minuutje ff naar de wc en met doekje afdoen maar ging ook bij mezelf toen erlangs.

ik slik de pil maar kan je hier door zwanger raken als je met je vinger er even langs ging ?
Damn... Hoe oud ben je? Als je dit niet weet ben je te jong voor sex
Och got, ik dacht dat je HELPP had. Maar je bent nog niet eens zwanger dus.
Misschien moet je even wachten met sex tot je je biologieboek uit hebt.
Ik zou even een test doen.

quote:Lady-Voldemort schreef op 06 juni 2015 @ 17:48:

Och got, ik dacht dat je HELPP had. Dit. En nee, die kans is echt 0,0000000000001% ofzo.
Ja hoor, ik denk dat je zwanger bent.
De een zegt van wel en de ander van niet .. daar heb k niet veel aan
Ik denk het niet hoor als je pil slikt. Als je toch twijfelt over 6 dagen een zwangerschapstest halen.
Als je de pil op de juiste manier slikt, is de kans minimaal dat je zwanger bent. Ik zou me eens in de ins en outs van de anticonceptie verdiepen als je er zo weinig van weet.
Alles Kan alleen Wim niet meer.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik denk dat je niet alleen zwanger bent maar ook nog een soa opgelopen hebt! Sommige vrouwen worden ook zwanger van een toiletbril, dus ook goed de wc schoonmaken. Stel je voor dat je moeder na jou op de wc gezeten heeft, dan is ze dadelijk misschien zwanger van je vriend!

Kijk eens meid, voor de zekerheid even alle afleveringen kijken voordat je nog eens sex uitprobeert.

http://www.npo.nl/de-dokter-corrie-show ... NTR_470249
quote:slagroom-met-dip schreef op 06 juni 2015 @ 18:12:

Stel je voor dat je moeder na jou op de wc gezeten heeft, dan is ze dadelijk misschien zwanger van je vriend!

Ja, dat is inderdaad ook nog een mogelijkheid, TO, ik zou het maar even goed in de gaten houden.

Als je dat niet weet moest je ook maar geen seks meer hebben en eens iets beter gaan opletten op school
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Lady-Voldemort schreef op 06 juni 2015 @ 17:48:

Och got, ik dacht dat je HELPP had. Maar je bent nog niet eens zwanger dus.Dat is wel een hele nare spelfout in de titel ja, hele andere OP dan je op basis van de titel verwacht.

Ik denk dat je niet alleen zwanger bent maar ook nog een soa opgelopen hebt! Sommige vrouwen worden ook zwanger van een toiletbril, dus ook goed de wc schoonmaken. Stel je voor dat je moeder na jou op de wc gezeten heeft, dan is ze dadelijk misschien zwanger van je vriend!

Ga alsjeblieft weer naar biologie les.

Waar denk jij dat die pil voor is? Ja idd, die zorgt ervoor dat je niet zwanger raakt.

Het zijn geen voor de leuk snoepjes elke dag.

Dus nee je kan zo absoluut niet zwanger raken. Zeker niet als je aan de pil bent. Ook zonder pil zo goed als niet eigenlijk.

Als dit soort dingen niet weet ben je te jong voor seks.

Ga je eerst eens inlezen.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
quote:gebruiker0204 schreef op 06 juni 2015 @ 18:02:

De een zegt van wel en de ander van niet .. daar heb k niet veel aanNiet neuken als je niet weet hoe alles werkt.
“Don’t look back – you’re not going that way.”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven