De NIET-Groepering reist af naar.... Las Vegas!! K-tsjing!

17-05-2007 13:26 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 13!En kom maar op met dat geld! Lijstje voor nieuwkomers: * echte naam? (hint mag ook) * leeftijd? * schoenmaat en zweetvoeten? * vrijgezellig, vulliefd, vulloofd, gutrouwd, guscheiden? * woonplaats? * werk? zo ja, als wat? * kinderen/huisdieren? * hou je van kaas? * hou je van paashazen? * heb je wel eens drugs gebruikt? * favoriete alcoholische drankje? * heb je een cavia? * rijd je in een zwarte Golf? * is je man homo? * betaal je je gas en licht? * hoe heet je vagina? * indien man aanwezig, hoe heet zijn leuter? * wat doe je met je pulk? * plas je in de wasbak? * laat je windjes en boeren in samenzijn met anderen? * wat heb je aan vandaag? * wat heb je vandaag allemaal gegeten? * verder nog iets te melden? bewerkt door moderator,
Succes bij je moeder MV! Krijgen wij dan straks ook eindelijk meer foto's van jou te zien? ;)

Ik heb de pont gehaald! En ik heb ook weer de pont terug gehaald!

Les 1: doe een broekje onder je wijde rok als je door Amsterdam fietst, je moet altijd voorbereid zijn op opwaaiende rokken :$

En verder was er nog een man boos op mij en trapte tegen m'n voorwiel aan (ok, ok, ik fiets nogal agressief, maar anders is er ook geen doorkomen aan...)...

Maar verder vind ik het erg leuk om door Amsterdam te fietsen! :P
quote:* woonplaats? een pitoresk dorpje vlakbij Enschede

Gezellig! Welkom Miss Poezz!

Ik doe een gokje: Lonneker? :P (pitoresker in de buurt van Enschede kan haast niet toch?)
Sjee Agent,jij bent echt een turbo-shopper hoor!

En ga jij zonder broekje op de fiets?Da's toch vragen om moeilijkheden?Of hoopte je JB tegen te komen?;)

Je ziet wat er van komt:wilde mannen die tegen je voorwiel trappen;)

Heb je leuke kadootjes gekocht?:gwab:

Sterkte MV,zal aan je denken.*;
quote:

quote: miss poezz reageerde

* woonplaats? een pitoresk dorpje vlakbij Enschede

Ik doe een gokje: Lonneker? :P (pitoresker in de buurt van Enschede kan haast niet toch?)

Wat dacht je van Boekelo,Markelo,Ootmarsum?;)

Allemaal heel pitoresk hoor.
Cadeautjes zijn gelukt, maar ik wist al wat ik moest kopen ;)

Ik ging dan ook heel gericht shoppen, eerst de Hema, daarna de Xenos... Oh ja! MV! Ze hebben dat pesto-poeder bij de Xenos! Maar ik zal het ook wel even mailen, want volgens mij ben je nu weg...

Ik heb een hele wijde rok aan vandaag, en normaal heb ik 'm altijd wel in bedwang, maar nu ff niet... Net toen ik afstapte werd 'ie omhoog getild door een windvlaag. En ik plantte mijn fiets ergens neer waar een man niet langs kon. Maar ja, hij stak over, en dat was zo'n 4 meter naast het zebrapad, dus ik blokkeerde zijn weg. En toen werd ie boos... Wauw, wat kan ik in zo'n geval mooi "Rot toch op" zeggen. ;) Maar dat is sowieso m'n nieuwe stopzin geworden...

En inderdaad GB, ik heb mail van de visliefhebber! :P
quote:

quote: AgentL reageerde

quote: miss poezz reageerde

* woonplaats? een pitoresk dorpje vlakbij Enschede

Wat dacht je van Boekelo,Markelo,Ootmarsum?;)

Allemaal heel pitoresk hoor.Markelo en Ootmarsum liggen dichterbij Almelo dan bij Enschede. Boekelo grenst wel aan Enschede maar dat is niet zo pittoresk als Lonneker... Daar hebben ze niet eens een normale supermarkt ;)
quote:

Cadeautjes zijn gelukt, maar ik wist al wat ik moest kopen ;)

Ik ging dan ook heel gericht shoppen, eerst de Hema, daarna de Xenos... Oh ja! MV! Ze hebben dat pesto-poeder bij de Xenos! Maar ik zal het ook wel even mailen, want volgens mij ben je nu weg...Wordt dat geen zooitje,als je pestopoeder mailt?

Ik heb een hele wijde rok aan vandaag, en normaal heb ik 'm altijd wel in bedwang, maar nu ff niet... Net toen ik afstapte werd 'ie omhoog getild door een windvlaag. En ik plantte mijn fiets ergens neer waar een man niet langs kon. Maar ja, hij stak over, en dat was zo'n 4 meter naast het zebrapad, dus ik blokkeerde zijn weg. En toen werd ie boos... Wauw, wat kan ik in zo'n geval mooi "Rot toch op" zeggen. ;) Maar dat is sowieso m'n nieuwe stopzin geworden...Hahaha,ik zie het gewoon voor me...

En inderdaad GB, ik heb mail van de visliefhebber! :P

Spannend!En wat ga je nou doen?Terugmailen?;)

Zit er een foto bij?Issie leuk?
Ik moet pas om kwart voor 6 weg. Maar moest nog wat foto's uitzoeken, wat niet gelukt is. Het zit nog allemaal in verhuisdozen. Shit. Heb wel mijn geboortekaartje enzo. Dus ik ga wel het een en ander scannen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Of St. Isodorushoeve! Haha! Ook al zo lekker pittoresk ;)
quote:Markelo en Ootmarsum liggen dichterbij Almelo dan bij Enschede. Boekelo grenst wel aan Enschede maar dat is niet zo pittoresk als Lonneker... Daar hebben ze niet eens een normale supermarkt ;)Okee,jij wint!;)Ben topografisch analfabeet,vandaar....
Slecht nieuws Agent: JB wil nu toch liever een slet:?
quote:

Markelo en Ootmarsum liggen dichterbij Almelo dan bij Enschede. Boekelo grenst wel aan Enschede maar dat is niet zo pittoresk als Lonneker... Daar hebben ze niet eens een normale supermarkt ;)

Okee,jij wint!;)Ben topografisch analfabeet,vandaar....

Ik zelf ook wel, maar ik ben een geboren en getogen Twentsche... dus dan weet ik dat ;) Heb 23 jaar (met onderbreking van 10 maanden) in Twente gewoond...

En ja hoor, hier regent het nu ook... Gelukkig ging ik op tijd shoppen! :P
quote:

quote: GothicBride reageerde

Markelo en Ootmarsum liggen dichterbij Almelo dan bij Enschede. Boekelo grenst wel aan Enschede maar dat is niet zo pittoresk als Lonneker... Daar hebben ze niet eens een normale supermarkt ;)

Okee,jij wint!;)Ben topografisch analfabeet,vandaar.... Ik zelf ook wel, maar ik ben een geboren en getogen Twentsche... dus dan weet ik dat ;) Heb 23 jaar (met onderbreking van 10 maanden) in Twente gewoond...

En ja hoor, hier regent het nu ook... Gelukkig ging ik op tijd shoppen! :P

Ja zeg,een geboren Twentsche...Dan kan ik het toch nooit winnen!Damn,weer geen Senseo!:(
quote:

Ik moet pas om kwart voor 6 weg. Maar moest nog wat foto's uitzoeken, wat niet gelukt is. Het zit nog allemaal in verhuisdozen. Shit. Heb wel mijn geboortekaartje enzo. Dus ik ga wel het een en ander scannen.

Maar toch ook wel foto's van jezelf hè?

Ik heb gezien bij de Xenos:

Groene Pestokruiden in een molen, daar hoefde je dan alleen nog olijfolie toe te voegen.

en

Rode Pestokruiden in een potje. Daar moest water én olijfolie bij.

Maar dus iig wel zoiets wat je bedoelde ;)

Wel handig trouwens... vraag me even af waarom ik het zelf niet gekocht heb. Want zo'n grote kant-en-klaar pot blijft maar een paar dagen houdbaar. En met dat poeder kun je dus gewoon iedere keer zelf pesto maken...
Super agent, nu weet ik eindelijk waar ik het pesto-poeder kan kopen.

Mijn moeder belde, het eten was mislukt dus nu eten we heerlijk pizza. Ik ga het zo halen en dan naar haar toe. En haar vriend is er ook niet. Nou kan het toch nog gezellig worden.
quote:

Ja zeg,een geboren Twentsche...Dan kan ik het toch nooit winnen!Damn,weer geen Senseo!:(

Nènè-nènènè!
quote:

Super agent, nu weet ik eindelijk waar ik het pesto-poeder kan kopen.

Mijn moeder belde, het eten was mislukt dus nu eten we heerlijk pizza. Ik ga het zo halen en dan naar haar toe. En haar vriend is er ook niet. Nou kan het toch nog gezellig worden.

Jippie! Ben blij voor je! *;
Hup Agent,naar de pont!Pestokruiden halen bij de Xenos.

En kijk uit voor agressieve wilde mannen;)

O,en trek een broek aan!
Ja dat is wat ik bedoelde A, die rode. Heerlijk op een stokbroodje of bij pasta. Ik hoef geen pot te kopen want in mijn eentje is het al bedorven voor ik op de helft ben. Koop de volgende keer, is echt een aanrader die rode pesto. Ook lekker met cherry tomaatjes, mozzarella en pijnboompitjes tot een soort salade.
*komt even brutaal binnenvallen*

(was al de hele middag aan het mee lezen hoor:))

Maar zo groot zijn die kant en klare pesto potjes toch niet?

Heb nog nooit van pesto poeder gehoord, smaakt het hetzelfde als de kant en klare pesto?
Hoop dat het nu wel gezellig wordt MV!

Hmmm,lekker pizza!
Ok, ik zal er aan denken om het de volgende keer te halen.

Ook heerlijk met rucola, pasta, pijnboompitten e.d. in een salade ;)

Nee GB, nu regent het dus ik ga niet meer met de pont. Straks uit eten met een vriendin en haar vriend. Eerst even omkleden. Een jurkje aan doen met een broek eronder ;)
quote:*komt even brutaal binnenvallen* Foei! ;)

Heb nog nooit van pesto poeder gehoord, smaakt het hetzelfde als de kant en klare pesto?

Ik krijg die kant en klare potjes nooit op. Moet altijd zeker de helft weggooien. Ik ben dan ook helemaal niet zo'n enorme pesto-fan. Ik vind het wel lekker, maar gooi het niet overal doorheen. Dus dan heb ik liever poeder...

enne... schrijf gerust mee hoor! :P

Ben dan wel benieuwd hoeveel stiekeme meelezers er zijn...
quote:

*komt even brutaal binnenvallen*

Heb nog nooit van pesto poeder gehoord, smaakt het hetzelfde als de kant en klare pesto? Ik heb het een keer gekocht. Is de grote van die silvo potjes met kruiden. Je kan het dus heel klein doseren. Precies hoeveel je nodig hebt. Het is niet duur en toch lekker. Weet je misschien is verse wel lekkerder, maar heb je bijv. nog wat verse kruiden doe je het er doorheen. Maar ik woon alleen en alles is al beschimmeld voor ik er doorheen ben. Groene heb ik nooit geprobeerd maar die rode is wel lekker.
Iedereen kan hier binnenvallen hoor.

Alleen als je niet-lid van de niet-groep wilt worden moet je even het lijstje invullen;)

Agent,weet jij waar Yoyo is?Zie haar nergens en het toverwoord 'kaas' helpt ook al niet:(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven