Elly's Choice

13-06-2015 19:30 21 berichten
Ik kan gebruik maken van een maand gratis Elly's Choice, waarbij je maandelijks 10 ebooks krijgt voor ¤ 2,99. Voor zover ik kan zien zit ik verder niet aan het abonnement vast als ik de gratis boeken download.

Zijn hier mensen met ervaring met Elly's Choice, en is het wat?
Is het nou gratis of kost het 2,99?

In dergelijke gevallen denk ik altijd maar: voor niets gaat de zon op...
Normaal kost het 2,99 wat natuurlijk extreem goedkoop is voor 10 boeken (dus kan niets zijn?). Nu krijg ik een maand gratis en kan zelf beslissen of ik daarna door wil gaan.
Het feit alleen al dat je moet kiezen tussen man/vrouw/literatuur.

Heel bijzonder: wij vrouwen lezen volgens Elly slechts chick-boeken zo te zien.

Mij lijkt het niks. Ik wil zelf kunnen kiezen.
Alle reacties Link kopieren
Van kenissen gehoord dat het tegenviel. Je kan het altijd proberen en dan het abonnement stoppen.
Ik lees via Elly's choice, kan me niet heugen dat ik moest kiezen in genre. Ik krijg chicklits maar ook literatuur.

Ik ben er enorm blij mee. Geen geld!

(Voelde me schuldig tov de schrijvers omdat ik illegaal downloadde)

Dus aanrader!

Aanbod dat je schetst is via ANWB he? Ik zag het staan, zou het gewoon een maandje proberen, ze gaven idd aan dat je nergens aan vast zit.
O ik zie het nu ook, blijkbaar nieuw?

Ik heb dan de vrouw versie zo te zien.

Maar heb ook gewoon literatuur gekregen tot op heden dus als dat verandert dan switch ik naar een andere samenstelling denk ik.
Ik heb al ruim een jaar een abonnement en ik vind het heel fijn. Het is heel weinig geld, als je 3 boeken per jaar leest, heb je het er al uit. Zodra de nieuwe selectie uitkomt elke maand, download ik meteen alles wat me ook maar een beetje leuk lijkt. Zodra je de boeken gedownload hebt, zijn ze namelijk van jou. Je kan de selecties tot 3 maanden geleden downloaden.

Ik vind dat er elke maand zeker 3 of 4 boeken bij zitten die ik de moeite waard vind.
Je kunt gewoon zien welke boeken er deze maand bij zitten. Ik vond er deze maand 8 van de 10 de moeite waard, maar twee daarvan had ik al gelezen. Heb er dus 6 gedownload. Ook via die ANWB aanbieding, dus kostte niks. Was helemaal blij met mijn boeken. Of ik er mee door ga weet ik nog niet, hangt van het aanbod van volgende maand af.

Een tip: als je de ANWB code gaat activeren en je account aanmaakt, doe dat dan even op een gewone pc. Bij mij ging het heel lastig op mijn telefoon, wilde allemaal niet. Toen op pc gedaan, ging wel. En daarna het inloggen en downloaden op telefoon en tablet geen probleem meer.
Ik denk dat ik het ook een maandje ga proberen.

Bij de ING kan je voor 1 euro een een partij rentepunten ook een maandabbo nemen.

Dat van die genres viel mij ook op. Toen ik vorige maand keek was dat nog niet zo.
Ben zelf ook al lang lid van EC. Maar ik vind het waardeloos dat iedereen die al lid was nu automatisch het pakket vrouw krijgt...

Nouja verder is het super leuk want ik heb al heel wat gave boeken ontvangen:):).
Ik heb ook maar even op de website gekeken

Wat ik me afvroeg, mag je ook per maand wisselen van pakket? Voor zover ik kon zien is het vrouwenpakket niet mijn ding. Die andere twee leken me beter passen, al ken ik het meeste niet.
Helaas kan je nog niet maandelijks wisselen. Je kan zelfs na afsluiten van een bepaalde keuze nog niet wisselen. Maar komt vast wel in de toekomst lijkt mij...
quote:nicolientje2410 schreef op 13 juni 2015 @ 21:01:

Ben zelf ook al lang lid van EC. Maar ik vind het waardeloos dat iedereen die al lid was nu automatisch het pakket vrouw krijgt...

Nouja verder is het super leuk want ik heb al heel wat gave boeken ontvangen:):).

Ja dat is inderdaad raar...

Maar ben tot nu toe nog steeds blij, want alleen die 5 boeken zihn specifiek. De andere 5 zijn dan neutraal.
O, dat lijkt mij misschien ook wel wat. Kun je het op verschillende e-readers ook downloaden, want er staat kan 3x gedownload worden.

Waar kun je het gratis proberen?
Ik vind storytel leuker. Een soort Spotify voor luisterboeken. Is 10 euro per maand en je kan op twee apparaten tegelijk gebruik maken van Storytel.
Het Viva forum is papaja.
quote:Sorende schreef op 14 juni 2015 @ 08:50:

O, dat lijkt mij misschien ook wel wat. Kun je het op verschillende e-readers ook downloaden, want er staat kan 3x gedownload worden.

Waar kun je het gratis proberen?Gratis proberen kan voor ANWB leden, die hebben een mail met een code gekregen.
quote:NymphadoraTonks schreef op 14 juni 2015 @ 18:14:

Ik vind storytel leuker. Een soort Spotify voor luisterboeken. Is 10 euro per maand en je kan op twee apparaten tegelijk gebruik maken van Storytel.Maar een luisterboek is wel echt heel wat anders dan zelf lezen, ik heb daar echt niks mee.
quote:nausicaa schreef op 14 juni 2015 @ 20:27:

[...]

Gratis proberen kan voor ANWB leden, die hebben een mail met een code gekregen.Dankje ik ga het even aan man vragen
Die genres zijn deze maand nieuw, ik ben er nog niet over uit of ik dat wat vind. Eigenlijk zouden ze beter kunnen zeggen dat je 5 boeken standaard krijgt en dat je er 5 kunt kiezen uit de overige 15. Ik heb, omdat ik een vrouw ben neem ik aan, het pakket Vrouw gekregen.

Ik download altijd alle boeken, 1 keer op m'n notebook en 1 keer op m'n iPad. Tot nu toe bevalt het me prima.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Voor degenen die willen: de ANWB actie code - ANWBK15JECA

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven