Waarom geeft hij mij geld?
maandag 15 juni 2015 om 16:02

maandag 15 juni 2015 om 16:48
Ik kan niet wachten op de ontknoping, wat bizar dit!
Serieus, hoe kende je deze man? hebben jullie over geld gesproken (als in; ik ben aan het sparen voor een....), hoe had hij jouw adres? Heb jij de date betaald en wilde hij je terugbetalen?
Waarschijnlijk zou ik het geld ook teruggeven als er geen redelijke verklaring voor zou komen.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
maandag 15 juni 2015 om 16:54
Zoals je het verhaal nu brengt is het HEEL RAAR JA!
Ik zou inderdaad denken dat je hem een bepaalde dienst verleent hebt en die je ziet als hoer (sorry).
Maar je geeft ook erg weinig informatie....
Heb je bijvoorbeeld verteld over een geldprobleem, een rekening die je niet kunt betalen, heb je de rekening van het avondje uit betaald, enzovoorts. Dan zou er nog een andere verklaring voor kunnen zijn namelijk.
Maar met alleen deze informatie vind ik het heel apart.
Ik zou inderdaad denken dat je hem een bepaalde dienst verleent hebt en die je ziet als hoer (sorry).
Maar je geeft ook erg weinig informatie....
Heb je bijvoorbeeld verteld over een geldprobleem, een rekening die je niet kunt betalen, heb je de rekening van het avondje uit betaald, enzovoorts. Dan zou er nog een andere verklaring voor kunnen zijn namelijk.
Maar met alleen deze informatie vind ik het heel apart.
maandag 15 juni 2015 om 17:05
Joh, misschien is het van iemand anders. Je weet helemaal niet of het wel van je ridder op het witte geld paard is. Heb je niet toevallig even voorgeschoten op de wekelijkse bingo-avond? Of is het een bedankje van de buren voor de opleving van hun seksleven sinds jouw escapades? Je weet het niet he?
Speechless