Waarom geeft hij mij geld?

15-06-2015 16:02 134 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vroeg me af, heeft iemand dit al eens meegemaakt?

Is het normaal dat als je echt een heel leuke romantische avond hebt met een man, dat hij dan

de volgende dag langskomt en een enveloppe met inhoud door je brievenbus gooit?

Voelt toch een beetje vreemd vind ik, iemand hier ervaring mee??
Ik zou het toch maar even vragen
De kans is nagenoeg nihil dat hij nog een keer met je van bil wil.... anders wordt het wel erg kostbaar.
Ik zou me als zzp-er inschrijven...

Bizar!
Jeetje, was het zo erg dat hij als goedmaker geld gaf!!!

Zonder gekkigheid, zou het geld teruggeven, kwestie van zelfrespect.
En nee, ik denk niet dat iemand anders dit wel eens heeft meegemaakt. Tenminste niemand die niet op de baan staat.
Wat gek zeg, zat er een briefje bij? Heb je hem nog gesproken?
Just curious: was het echt alleen een romantische avond of toch ook seks?
Life is like a pipe and I\'m a tiny penny rolling up the walls inside
quote:beaujean79 schreef op 15 juni 2015 @ 16:30:

Ja goeie , er stond dank je.. Op de envellopeDus alleen "dank je" en geen afzender?
quote:mienbillekesjeuken schreef op 15 juni 2015 @ 16:06:

Ik zou wel goed tellen of het genoeg is. Is het minder dan 50 euro, dan volgende keer niet meer pijpen.Of wel maar dan in ieder geval niet slikken
quote:JollyJ schreef op 15 juni 2015 @ 16:14:

mensen geven mij spontaan geld, gewoon, zo op straat. Heel normaal hoorMaar dan heb je je " will blow for cash" T-shirt aan. Moet je er wel even bij zeggen
Ik zou een berichtje sturen dat je het uurtarief wel erg laag vond en dat je afziet van verdere samenwerking.

Heb je geklaagd over geld gebrek op je date?
"toch wel een beetje vreemd", schrijf je. Dat mag ik toch wel een understatement noemen?
Is het geen zwijggeld? Of een poging tot witwassen? Ik zou het tot op de bodem uitzoeken!
Speechless
Hum, nu zie ik meteen weer iets anders voor me. Ze loopt naar die kerel en zegt 'bend over, dit ga ik tot op de bodem uitzoeken!'

Ik kan niet wachten op de ontknoping, wat bizar dit!

Serieus, hoe kende je deze man? hebben jullie over geld gesproken (als in; ik ben aan het sparen voor een....), hoe had hij jouw adres? Heb jij de date betaald en wilde hij je terugbetalen?

Waarschijnlijk zou ik het geld ook teruggeven als er geen redelijke verklaring voor zou komen.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Of doe een envelop met inhoud terug in zijn brievenbus. Afhankelijk van het signaal dat je wil geven doe je er het dubbele of 20 cent in.
Spreuken 18:2
Hoe verliep de avond? Had je van te voren een date met hem afgesproken, of tegengekomen bij het uitgaan en spontaan mee naar huis genomen?
Als er alleen dank je op de envelop staat denk ik eerder aan iemand die de verkeerde brievenbus voor zich had... Wellicht iemand die de buurman nog geld verschuldigd was? Waarom zou je date de volgende dag geld door de bus duwen?
We hebben toch wat meer context nodig om mee te kunnen denken, TO! Vertel eens wat meer.
Zoals je het verhaal nu brengt is het HEEL RAAR JA!

Ik zou inderdaad denken dat je hem een bepaalde dienst verleent hebt en die je ziet als hoer (sorry).

Maar je geeft ook erg weinig informatie....

Heb je bijvoorbeeld verteld over een geldprobleem, een rekening die je niet kunt betalen, heb je de rekening van het avondje uit betaald, enzovoorts. Dan zou er nog een andere verklaring voor kunnen zijn namelijk.

Maar met alleen deze informatie vind ik het heel apart.
Haha, dank je, ik had van de avond zelf al genoten, waarom dat geld erbovenop?
Misschien moet je antwoord geven op alle vragen? Of is het weer een bullshit verhaal....
Joh, misschien is het van iemand anders. Je weet helemaal niet of het wel van je ridder op het witte geld paard is. Heb je niet toevallig even voorgeschoten op de wekelijkse bingo-avond? Of is het een bedankje van de buren voor de opleving van hun seksleven sinds jouw escapades? Je weet het niet he?
Speechless
Maar je weet zeker dat het van hem is? Wat hebben jullie gedaan? Ken je hem al lang?
Nou ik zou allang niet meer terug kunnen kijken "op een wat heb ik genoten avond". Geef dat geld terug en hou je respect . Zou er niet om kunnen lachen! !!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven