Waarom geeft hij mij geld?

15-06-2015 16:02 134 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vroeg me af, heeft iemand dit al eens meegemaakt?

Is het normaal dat als je echt een heel leuke romantische avond hebt met een man, dat hij dan

de volgende dag langskomt en een enveloppe met inhoud door je brievenbus gooit?

Voelt toch een beetje vreemd vind ik, iemand hier ervaring mee??
t vp
never a failure, always a lesson
tvp
Het was misschien zijn eerste gewone date en toen wist hij niet zo goed of het wel kan, zo maar zonder betalen weggaan. En toen heeft hij maar een envelopje in de bus gegooid. Want normaal betaalt hij misschien altijd.
quote:Summerdance schreef op 15 juni 2015 @ 17:58:

Dat gebeurt mij nou nooit!

En ik ben nog wel aan het sparen voor een nieuwe auto some girls have all the luck, Summerdance
The best is yet to come
wat ga je met het geld doen, to?
The best is yet to come
'de aardappelen staan op' to is wel heerlijk gewoon gebleven na haar meevallertje
Ik doe een tvp'tje
Nou ik denk niet dat zijn portomonee knelde,..... alswel zijn broek!!

.

''Zo, dat lucht op.''

''Zal haar maar eve betaolen''
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Misschien kan TO straks, na het eten natuurlijk, zijn profiel op de datingsite hier even plaatsen (kopiëren). Ik ben best benieuwd.
Wat is tvp?

En heeft hij niet toevallig de bekleding van de bank besmeurd?
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Zijn profiel had ie al weggehaald, ik heb wel zn email;) en nummer natuurlijk maar die hou ik maar prive. Hij zei dat hij geld teveel heeft, altijd mazzel heeft, en best wel zuinig leeft. En af en toe is ie dat zat, en geeft dan op de raarste momenten geld weg, noujaaa.

En hij apte dat hij vroeger op de lagere school altijd de meeste knikkers had.

Terwijl hij niet knikkeren kon, en toen heeft hij op een dag al zn knikkers weggegeven, waardoor ie zich beter voelde. En die enveloppe met geld had hij al bij zich voor een aannemer, maar die had prutswerk geleverd.

Dusssss kwaad zit er niet in, maar prettig gestoord is ie zeker
quote:beaujean79 schreef op 15 juni 2015 @ 19:16:

Zijn profiel had ie al weggehaald, ik heb wel zn email;) en nummer natuurlijk maar die hou ik maar prive. Hij zei dat hij geld teveel heeft, altijd mazzel heeft, en best wel zuinig leeft. En af en toe is ie dat zat, en geeft dan op de raarste momenten geld weg, noujaaa.

En hij apte dat hij vroeger op de lagere school altijd de meeste knikkers had.

Terwijl hij niet knikkeren kon, en toen heeft hij op een dag al zn knikkers weggegeven, waardoor ie zich beter voelde. En die enveloppe met geld had hij al bij zich voor een aannemer, maar die had prutswerk geleverd.

Dusssss kwaad zit er niet in, maar prettig gestoord is ie zekerNou!...die moet je houden hoor...die moet je houden, haha...wat lachen dit zeg...geloof het bijna niet!
Dan kan hij beter af en toe aan arme landen doneren, zei ik hem.

Maar hij wou alleen geven aan mensen die het niet nodig hebben, en er niet om vragen! De gek..
Wat apart. Maar hij had dus geen seconde bedacht dat het ook wel een beetje beledigend over zou kunnen komen?
quote:beaujean79 schreef op 15 juni 2015 @ 19:23:

Dan kan hij beter af en toe aan arme landen doneren, zei ik hem.

Maar hij wou alleen geven aan mensen die het niet nodig hebben, en er niet om vragen! De gek..

Ik vraag nooit, echt nooit...maar ik krijg nooit niks!!...hoe kan dat?

Zal ik jou mijn nummer even geven, dan kan hij gerust het even overmaken....
Oh ok. Wereldvreemd type maar klinkt eerder excentriek dan kwaadwillend.
Hahaha, jij hebt in iedergeval geen pruts werk afgeleverd, zo te lezen.
Wanneer ik dit zou meemaken dan zou ik het teruggeven. Ik zou hier echt niet van gediend zijn.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Nee hij ook niet:) was geen prutser
Ok, en wat vind je er nu zelf van?

Het lijkt mij extreem ongemakkelijk.
Hij zei ook zoiets ja, dat hij het altijd terugkrijgt, zijn knikkers had ie na een half jaar allemaal weer terug.

Misschien als ik het niet teruggeef dat zijn hele theorie naar de haaien gaat
Ik vond t ook heel ongemakkelijk en twijfel nog of ik t terug ga geven,
Als ie naar een festival ofzo gaat kijkt hij de halve avond op de grond, en vind dan heel veel muntjes. Dan heb je toch geen avond. Tsss
Tja ik heb wel eens een ring gekregen en een keer geld voor een zonnebank.

De ring van iemand waar ik in een louche kroeg een gewoon gezellig praatje had. was een gouden solitair met klein diamantje. Hij stond er op dat ik het aan zou nemen omdat ik "zo'n lekker gewoon en fris typje" was Waarschijnlijk was hij gedumpt ofzo.

En een keer van een klant. (nee niet zo'n klant ) op mijn werk.

Die bleef vaak plakken en dan hadden we gewoon tijdens het opruimen ed een gezellig praatje mee. Ik heb nogal een bleke huid (rood haar) en klaagde daar wel eens over. Na een keertje zonnebank gaf ik aan daar niet bruin van te worden maar wel een kleurtje kreeg en wat beter tegen de zon kon. Maar ook dat ik dat maar éénmalig zo'n kuurtje zou doen omdat het anders te duur werd.

Hij vroeg toen wat die thuis dingen kostten. Dat wist ik zo ongeveer en aan het einde van de avond duwde hij me dat bedrag in mijn handen met de mededeling dat ik dan maar zo'n ding aan moest schaffen.

Beetje beduusd maar de maître kende hem wel en zei dat ik dat rustig aan kon pakken omdat hij geld genoeg had.

Gewoon lief bedoelt dus.

Ik zou het denk ik wel anders vinden na een echte date én iemand van een datingsite.
Ja yada dat zei ik ook tegen hem, maar hij zegt: zo maak je wel wat mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven