En wat eten we vandaag?

21-07-2007 20:50 5194 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vertel ons wat je vandaag gaat eten!

anoniem_30197 wijzigde dit bericht op 16-08-2007 10:41
Reden: Invoegen afbeeldingen.
% gewijzigd
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Het is hier jaarmarkt, dus we gaan daar ergens wat halen. Zal niet heel gezond zijn denk ik.
Ik ga zo een broodje shoarma halen. Lekkerrrr!
Gisteren nog een restje pastasalade met aardappelkroketjes en een kipschnitsel.

Vandaag pasta met saus van tomaten, gehakt, champs, mozzarella. Sla erbij met geitenkaas, appel, pijnpitjes en gebakken spekjes.

Lijkt me wel een goede bodem voor een avond wijn zuipen
Wij krijgen straks tomatensoep met balletjes, ciabatta erbij met knoflookboter, daarna kipstoofschotel met courget, tomaat, paprika en ui, als toetje muntthee met verse munt.
Dit was mijn pizza

En hij was/is heerlijk! Heb nog een stukje over voor morgen, samen met een rare-vorm-mini pizza die ik van het deegrestant heb gemaakt.

Morgen weer pizza dus!
Ziet er heerlijk uit Agent!

Ik heb tomatensoep met brood gegeten. Brood in soep gedipt. Heerlijk!
geroosterd witbroodje met plakje zalm en sahnemeerretich(mierikswortelsaus uit een Duits potje) en kappertjes

( dikke)Kerriesoep met ananas en amandelschaaf

Hard gebakken speklapjes.

Pasta met mozarella,knoflook,sp pepertjes een tomaat
Hier had uw advertentie kunnen staan.
ontbijt: 1 bak witte yoghurt met fruit en een banaan,2 tweentse volkorenbollen met wellness jam

tussen: 1 halve Engelse pie,wat zoute sticks en een paar dropjes

avondeten: rauwe meloen met ham,varkenshaas met stroganoffsaus,patat met ketchup en mayonaise,salade,jamaica-rhumijs met echte slagroom

Later een lekker wijntje!!!

Wel laat ontbeten,t'is weekend.Lekker relaxen!
Ik ga vanavond een wokgerecht maken met eiermie, boontjes,kip en kerriebamboe. Ik baal dat ik geen eetstokjes in huis heb, en volgens mij zijn die niet in de supermarkt verkrijgbaar:(
Girl, ga je toch even langs een chinees en vraag je heel aardig of je misschien 2 stokjes mag hebben.
Water loopt me in de mond Age, ziet er overheerlijk uit die pizza. Volgend weekend ga ik ook zelf pizza maken.

Vandaag denk ik dat het een nectarinesalade met surimi gaat worden.
Ik heb net een salade op van tomaat, komkommer en knoflookolijven.

Vanavond eet ik Hindoestaanse kip met basmati.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
BBQ!
Gister was het op de jaarmarkt: een broodje warm vlees en toe een brusselse wafel met verse aardebeien en slagroom. Later nog 2 oliebollen met krenten en rozijnen.

Vandaag dag weg geweest. High thea gehad en vanmi nog borrelhapjes. Ik heb nog verse groentensoep over voor 1 persoon dus warm dat ff op zo, met daarbij 3 boterhammen met oude kaas en dopen in de soep. Lekker makkelijk dus, maar geen puf om te koken en verder ook vrij weinig in huis
Vandaag op een verjaardag geweest en daar avondeten gekregen,kippesoep met stokbrood,rijst met kipsatesaus en kip,ijsjes.
Bbq!

Pastasalade met een dressing van zelfgemaakte pesto,

gemengde salade,

tonijnspiesjes met salie en citroen,

gemarineerde speklapjes,

lamsburgers,

runderchipolata's,

gevulde camembert,

stokbrood,

pide,

tahini,

kruidenboter,

pesto,

gebakken banaan met bruine suiker en rum toe.
Brak, dus gebakken ei en 2 aspirines
quote:mylenevalerie schreef op 31 augustus 2008 @ 09:58:

Girl, ga je toch even langs een chinees en vraag je heel aardig of je misschien 2 stokjes mag hebben.

Mylene bedankt voor je tip, ik lees helaas nu pas je tip haha, het is dus met een vork en lepel gegeten, maar al met al was het wel een succes, vandaag ga ik even stokjes kopen zodat het me niet meer gebeurd.

Vanavond maak ik roergebakken spinazie met gebakken aardappeltjes en zigeunersnitsel.
Afgelopen weekend heb ik van mijn moeder een zak sperzieboontjes uit eigen tuin gekregen.

Die moeten wel echt op vandaag, dus ik maak sajoer boontjes, met rijst en kip. Nu al zin in
Gisteren lui & makkelijk : patat en dellen uit de pan, zelfs zonder sla ditmaal. Gewoon een keertje heerlijk ongezond!

Vandaag krijg ik drie familieleden te eten en ik ga ze spinaziestamppot met brie en cherrytomaatjes voorschotelen. (Yette's recept) Eigenlijk wil ik er nog vlees in verwerken, ik denk aan stukjes kip. Lekkere salade erbij - mjam!
quote:revival schreef op 01 september 2008 @ 09:10:

Vandaag krijg ik drie familieleden te eten en ik ga ze spinaziestamppot met brie en cherrytomaatjes voorschotelen. (Yette's recept) Eigenlijk wil ik er nog vlees in verwerken, ik denk aan stukjes kip. Lekkere salade erbij - mjam!Klinkt heerlijk. Bij spinazie en kaas vind ik zalm (stukjes in de stamppot of zalm uit de oven of desnoods gerookte zalm een beetje bovenop) ook heerlijk smaken.
Goed idee Myleen, was ik nog niet opgekomen.
Gisteren op de Uitmarkt gegeten: Mexicaanse schotel. Het was heerlijk!!

Vandaag eet ik het restant pizza op met de mini-pizza die ik van het resterende deeg heb gemaakt.
quote:revival schreef op 01 september 2008 @ 09:10:

Vandaag krijg ik drie familieleden te eten en ik ga ze spinaziestamppot met brie en cherrytomaatjes voorschotelen. (Yette's recept) Eigenlijk wil ik er nog vlees in verwerken, ik denk aan stukjes kip. Lekkere salade erbij - mjam!Ik heb net boodschappen gedaan, er gaan stukjes zalmfilet doorheen. Ben benieuwd! Leg er trouwens ook nog cashewnoten bovenop voordat het de oven ingaat.
Ik ga vanavond ook zelf pizza maken. Voor de topping heb ik champignons, ham, salami en pizza kaas.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven