Waar blijft de zomer?

19-06-2015 10:09 110 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waar blijft de zomer toch? Ik heb nu een aantal weken zomervakantie en straks in augustus ook een paar weken. Ik had zo veel zin in warm weer en had ook wel verwacht dat het zou komen hier. Ik kan er echt zo van balen, heb soms het idee dat ik zo in een depressie kan vallen haha. Wat vinden jullie van dit jaar? Ik denk serieus dat het niet beter gaat worden dit jaar.. Gelukkig ga ik nog 10 dagen op vakantie!!!!
quote:ikeaverslaafde schreef op 19 juni 2015 @ 14:19:

[...]

Ik heb de hele week al jurken aan, vandaag mouwloos. Ik ben nog niet onderkoeld.Ik wel bijna voor mijn gevoel. Ik was net buiten maar godskolere wat is het koud! Ik had mijn zomerjas aan, maar ik had echt beter mijn winterjas aan kunnen doen. Ik ga nu een douche nemen om op te warmen.
quote:jen16 schreef op 19 juni 2015 @ 12:32:

Hier vandaag en morgen een dagje rond de 17 graden, maar zondag alweer 20 en vanaf woensdag weer daarboven. Misschien kunnen we een house-swap organiseren, gebaseerd op het juiste weer in de juiste regio?

Krullevaer, wij beginnen met ruilen? Heel goed plan!
quote:yoshe schreef op 19 juni 2015 @ 14:16:

[...]

Ik loop al weken lekker in korte bovenmode. Met dit weer hoef je toch geen lange mouwen aan, gewoon blote armen hoor.

Een jasje of vest wil ik nog wel eens meenemen naar kantoor, maar binnenshuis is het overal ook wel warm genoeg.Serieus?? Blote armen vind ik alleen te doen boven de 23 graden ofzo. Maar goed, ik ben dan ook een koukleum. Heb hier gewoon de verwarming nog aan. Nee, ik baal als een stekker van dit weer. En al helemaal van de vooruitzichten. Volgens die tabel in de telegraaf komt het maar liefst een paar dagen boven de 20 graden, maar vanaf volgende week vrijdag gaat het alweer kelderen. En dan durven ze het te hebben over "warmer". Zeg dan gewoon "iets minder koud"
Nothing happens for a reason
Ik vind het ook geen slechte lente, behoorlijk veel droge dagen en als het zonnetje dan doorkomt is het gelijk warm. Mijn kinderen hebben al een waterfeest gehad op school, het badje heeft opgestaan in de tuin en we hebben twee lekkere weekenden gekampeerd. Echt warme dagen waren er maar weinig, ik hoop dat we die in de zomervakantie krijgen. Liever een fijne zomer i.p.v. ern hele warme lente en prut zomer.
quote:reisa1978 schreef op 19 juni 2015 @ 21:09:

Ik vind het ook geen slechte lente, behoorlijk veel droge dagen en als het zonnetje dan doorkomt is het gelijk warm. Mijn kinderen hebben al een waterfeest gehad op school, het badje heeft opgestaan in de tuin en we hebben twee lekkere weekenden gekampeerd. Echt warme dagen waren er maar weinig, ik hoop dat we die in de zomervakantie krijgen. Liever een fijne zomer i.p.v. ern hele warme lente en prut zomer.Inderdaad, want dan loopt weer iedereen te zeiken over een verregende zomer. Het is toch nooit goed en als je het weer hier niet prettig vind, houdt niemand je tegen om naar een zonnigere plek te verhuizen natuurlijk ik steek mijn energie liever in andere dingen dan zeuren over het weer, want het veranderd er toch niks aan. Ik zou die energie dan liever steken in het oppeppen van jezelf, als je zo somber wordt van het weer. Ga dan iets doen waar je ondanks het weer wel vrolijk van wordt ofzo
quote:alinea schreef op 19 juni 2015 @ 12:32:

[...]

Loop jij nu in een t shirt brrrr, denk dat je een van de weinigen bent.

Of je zit in de overgang ofzoHaha ja zou natuurlijk wel al kunnen maar ben net 41..
Volgens mij heb jij gewoon een hogere tolerantie tegen deze kou hoor, begin nu ook wel te twijfelen aan die drie zonnige festivals haha misschien was jij de enige die het zo ervaren heeft en had de rest het koud!
Vele lope gewoon te zeiken. Ik ben toch bruin geworden met dit herfstweer.
piet pompies, baba bomboy
Nee hoor Alinea, iedereen liep in t-shirt!
Oh, wat is het leven fijn als de zon schijnt.....

http://youtu.be/-mGV_nI06q0

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven