Utopia 3 (spoiler alert !!!)
zaterdag 3 januari 2015 om 18:50
En hier praten wij verder, over het wel en wee in Utopia.
Streamers schrijven hier ook mee, dus sommige postings kunnen voorlopen op de reguliere tv uitzendingen.
Streamers schrijven hier ook mee, dus sommige postings kunnen voorlopen op de reguliere tv uitzendingen.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
vrijdag 19 juni 2015 om 16:09
Die had ik dan weer niet aan zien komen.
Stefanie wordt warm van rob, http://www.utopiagekte.nl ... in-gesprek-over-haar.html
Stefanie wordt warm van rob, http://www.utopiagekte.nl ... in-gesprek-over-haar.html
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
vrijdag 19 juni 2015 om 17:00
Vind het nog steeds vreemd dat brabo geen vriendinnetje heeft ipv een vriend.
Ivan heeft HBO toch? Vind hem doorgaans niet zo dom wel ongenuanceerd.
Collinda heeft idd sympathie-stemmers gehad maar toch ook wel veel die vonden 'dat zij haar langste tijd gehad heeft en buiten de groep valt omdat ze niks meer toevoegt.'
Ivan heeft HBO toch? Vind hem doorgaans niet zo dom wel ongenuanceerd.
Collinda heeft idd sympathie-stemmers gehad maar toch ook wel veel die vonden 'dat zij haar langste tijd gehad heeft en buiten de groep valt omdat ze niks meer toevoegt.'
Hatsjikideee...
vrijdag 19 juni 2015 om 21:22
quote:Eleonora schreef op 18 juni 2015 @ 23:18:
[...]
Wat vind ik díe man verschrikkelijk onaantrekkelijk.
Echt, al was het de laatste man op aarde.....
+ honderdmiljoen triljard
Die kin die verder uitsteekt dan zijn neus, dat nasale geknepen stemmetje, brrrrr... Om het inderdaad nog maar niet te hebben over dat loopje met zijn broek vol
[...]
Wat vind ik díe man verschrikkelijk onaantrekkelijk.
Echt, al was het de laatste man op aarde.....
+ honderdmiljoen triljard
Die kin die verder uitsteekt dan zijn neus, dat nasale geknepen stemmetje, brrrrr... Om het inderdaad nog maar niet te hebben over dat loopje met zijn broek vol
vrijdag 19 juni 2015 om 21:54
Zielig voor Brabo smurf. Dat Rob haar niet wil. Want ja, je eigen vriend vergeet je zo makkelijk in utopia.
Rob is ook een watje trouwens. Hij kan ook gewoon zeggen dat hij niet wijdbeens gaat lopen van haar. Dat sociaal wenselijk gedrag altijd.
Ik snap brabo smurf wel hoor. Man technisch gezien vind ik Rob ook wel goed te doen.
Rob is ook een watje trouwens. Hij kan ook gewoon zeggen dat hij niet wijdbeens gaat lopen van haar. Dat sociaal wenselijk gedrag altijd.
Ik snap brabo smurf wel hoor. Man technisch gezien vind ik Rob ook wel goed te doen.
vrijdag 19 juni 2015 om 22:17
quote:viennas schreef op 19 juni 2015 @ 21:54:
Zielig voor Brabo smurf. Dat Rob haar niet wil. Want ja, je eigen vriend vergeet je zo makkelijk in utopia.
Ik snap brabo smurf wel hoor. Man technisch gezien vind ik Rob ook wel goed te doen.Eens
Ik snap brabo smurf wel hoor. Man technisch gezien vind ik Rob ook wel goed te doen.Eens
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 20 juni 2015 om 11:45
De eerste zoen: http://www.utopiagekte.nl ... stefanies-eerste-kus.html
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar