Help wat moet ik hiermee vind hij me nou wel of niet leuk!

02-09-2008 15:53 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Ik zit echt met een dilemma. Er zit een hartstikke leuke jongen bij mij op school en ik vind hem echt leuk. Alleen is de vraag of hij mij wel ziet zitten. Als hij me ziet op de gang of in de aula bv. dan blijft hij me altijd lang aankijken..dan kijkt hij weer even weg en dan blijft hij mij weer aankijken. Hij heeft me eenn aantal keren aangesproken en zo eindigden we in een normaal gesprekje. Over wat we na deze studie willen doen enz enz.

Ik twijfel nu echt of hij mij wel leuk vind aangezien hij laatst in de aula zat met een aantal vrienden van hem en toen hij mij zag aan komen lopen keek hij mij even aan keek hij weer weg en ging verder met zijn vrienden praten/lachen hij negeerde mij als het ware op dat moment. Ik hoop dat iemand me kan helpen aangezien ik echt gek op hem ben!!!
vragen
vragen is inderdaad de enige manier om er echt achter te komen. anders blijft het gissen.

het is eng maar levert je misschien wel iets leuks op!!!
een brief naar de Tina schrijven???!!!
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Of hem te eten vragen. Als je echt een keukenprinses bent, komt het dan vast goed
Peas on earth!
als mannen/jongens met andere mannen/jongens zijn, zijn ze niet helemaal hetzelfde. Ze willen stellen zich niet gauw kwetsbaar op en zal dus ook niet de hele pauze naar je gaan zitten kijken. Als hij je toch al aankijkt en aanspreekt ben je in ieder geval opgevallen bij hem. Als hij je weer een keer aanspreekt kan je bv vragen of hij die en die film al heeft gezien in de bios en of hij weet of die leuk is. Als hij je leuk vind zal hij er wel op in gaan en je meevragen! Of je trekt zelf de stoute schoenen aan en vraagt hem mee.
lieve TO,

luister maar eens naar deze ervaren forumster/vrouw, ik heb tot een paar maanden geleden ook gestudeerd en ik was zeer gecharmeerd van een medestudent van me. ik zie hem nu waarschijnlijk niet meer en ik kan mezelf soms wel voor de kop slaan dat ik nooit echt open en eerlijk tegen hem gezegd heb dat ik hem leuk vond...

dus kom nog een keer met hem in gesprek en zorg voor duidelijkheid, je hebt op de universiteit in ieder geval mogelijkheden genoeg hem op een natuurlijke manier in een gesprek te verwikkelen.
maar even voor de duidelijkheid he, ik ben 33 en alleenstaande moeder en object of my affection is minstens 12 jaar jonger.

bij jullie zal er wel minder tussen jullie instaan denk ik.
Keukenprinses? Pruttel!!! Ben jij dit??
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Hij heeft je al zien staan/zitten, en hij zoekt contact met je. Trek je stoute schoenen aan en vraag of hij zin heeft wat leuks te doen. Bedenk van te voren iets leuks en je hoeft hem alleen nog maar uit te nodigen. Dan heb je meteen je antwoord.

Wij weten het ook niet, hij wel!

succes
of je vraagt hem mee met stappen met meerdere klasgenoten, of gaan jullie nooit met hele klas uit?....dan is het een soort tussenstap...zijn jullie niet gelijk met zijn tweetjes, maar kun je wel zijn aandacht trekken....
Bedankt voor jullie reacties alleen het probleem is ik durf hem niet uit te vragen of wat dan ook. Ik ben nogal zeer verlegen op dit gebied
schrijf het op een briefje, loop langs zijn tafeltje en leg het neer -wel hopen dat hij het niet aan iedereen laat lezen-

achterhaal zijn adres/telnr/emailadres (de methode is al flink aangepast sinds ik in die situaties zat merk ik) en laat het hem op die manier weten.

(stuur kaartje, sms of ecard dus)

zijn er nog telefoonlijsten e.d tegenwoordig?

ken je een zusje o.i.d van hem? kun je zijn mailadres aan vragen. heeft hij geen hyves of iets in die richting? mogelijkheden zat toch??????????

veel plezier

& droom ze!!!
quote:Keukenprinses001 schreef op 02 september 2008 @ 17:34:

Bedankt voor jullie reacties alleen het probleem is ik durf hem niet uit te vragen of wat dan ook. Ik ben nogal zeer verlegen op dit gebied

Tja, dan zul je toch moeten afwachten of hij jou vraagt om wat leuks te gaan doen, en misschien is hij net zo verlegen. Hij zal zich misschien ook wel afvragen of jij hem leuk vindt. Ik neem tenminste aan dat je niet 24/7 naar hem zit te staren en ook gezellig met je vriendinnen zit te lachen en praten.

Als je niets vraagt zul je ook geen juist antwoord krijgen. Dus je trekt óf je stoute schoenen aan, en nodigt hem uit, óf je wacht af met het risico dat je er nooit achter zult komen.

Als ik niet op iemand af durf te stappen dan zeg ik tegenmezelf; of IK doe het, of een ander is me voor. Dat helpt.
En ik zit hier gewoon te wachten op het goede advies vanb Bad

Kom er maar in kerel!!!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
probeer hem aan te melden op hyves of zo en krabbel eens wat leuks
Mijn god dit is toch geen forum van de tina ofzo
Jammer Bad eendje, had wel wat "kittigers" verwacht als antwoord
verwachtingspatronen kunnen bij het grof vuil
So i see...(maar vind je nog wel lief hoor)
quote:badmeester schreef op 03 september 2008 @ 18:34:

Mijn god dit is toch geen forum van de tina ofzoGa eens in je mand, badmeester..!
Ik denk dat ie je wel leuk vindt, anders zat ie niet te gluren. Maar als zijn vrienden erbij zijn, wil hij zich stoer houden en dan doet ie wat afstandelijker....

Groetjes van een ervaren flirtster.
quote:Zamirah schreef op 03 september 2008 @ 18:58:

Ik denk dat ie je wel leuk vindt, anders zat ie niet te gluren. Maar als zijn vrienden erbij zijn, wil hij zich stoer houden en dan doet ie wat afstandelijker....

Groetjes van een ervaren flirtster.Heey bedankt voor je reactie...daar zou je best gelijk in kunnen hebben. Wat is het beste wat ik nu moet doen...hoe ik me zeg maar moet gedragen enz. aangezien ik echt niet weet hoe ik me moet gedragen!
Is het nu ervaren flirtster of ervaren flirter? Ik ben niet zo van de sexe aanduiding bij dat zoort selfstandige naamworter
quote:Keukenprinses001 schreef op 03 september 2008 @ 19:42:

[...]

Heey bedankt voor je reactie...daar zou je best gelijk in kunnen hebben. Wat is het beste wat ik nu moet doen...hoe ik me zeg maar moet gedragen enz. aangezien ik echt niet weet hoe ik me moet gedragen!Terugkijken, oogcontact zoeken. Laat merken dat je hem leuk vindt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven