Wij beginnen eind 2008

30-03-2008 14:54 4585 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...

Hopelijk wordt dit een levendig topic!

NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!

Groetjes Roadster
tja, temperaturen kost ¤ 4,00, ovulatietesten een hele hoop meer. Maar is ook om te zien welke fase langer duurt en zodat de ha evt inzicht krijgt in wat er zich afspeelt in mijn lijf. Het zegt dus schijnbaar veel meer dan wanneer ik ovulatietesten gebruik.

Maar goed, ga er nog steeds vanuit dat het deze periode raak is ;)
JOEHOEEEEE
Hallo allemaal!!

@Poca...welkom terug!!

@Kroket, leuk weer eens van je te horen. Spannend dat het voor jou ook echt begonnen is nu!!

@Aruba...al een beetje gewend??

@Mo...natuurlijk ben je de komende maand gewoon zwanger!!!!!

Op het werk weten ze het nu ook. Het harte klopte...ik heb mega veel kwaaltjes...ik ga er gewoon vanuit dat alles goed zit!!

Op het moment gewoon erg moe en zere borsten. Misselijk op het moment gelukkig niet. Ik kan alleen niet meer zoveel in één keer eten. Heel raar is dat. Waar ik normaal nog wel een keertje op schep, zit ik nu gewoon hardstikke vol....als ik dan nog een hap neem word ik misselijk...
Ultieme lijnmethode, T&G ;)
En er zit weer een dagje op. Poeh he. Dadelijk naar een vriendinnetje, maar nu eerst even bijlezen.

Mogalie, ik heb het even gemist, maar was je al eerder van plan om naar de dokter te gaan?

Nog even over die drie maanden, he. Ik ben bang dat ik een rekenfout maak, dus laat het me weten. Jij zei dat je het met kerst kon vertellen als je nu zwanger zou zijn.

Als jij deze maand zwanger wordt, dan wordt je eind september niet ongesteld, ben je zwanger en dus al 4 weken zwanger. Dan ben je eind oktober toch 8 weken zwanger en eind november 12 weken = 3 maanden.

Dan kan je toch beter volgende maand zwanger worden (als het op bestelling was he, dus volledig hypothetisch), want dan kan je het met kerst vertellen.

@kroket, ik zou er een testje tegenaan gooien, maar luister niet teveel naar mij. Ik heb net mijn eerste echte bloeding gehad en daar 3 testen voor gedaan, omdat ik teveel in mijn hoofd haalde. hihi

@t&g, wat lijkt me het leuk om te vertellen. Echt goed nieuws!

@the rest. ik ben het even allemaal kwijt. Reageer nog op de rest.

Nog even een leuk nieuwtje. Ik krijg misschien promotie op mijn werk. Echt een veel hogere functie. Zou echt super zijn. Over een paar maanden hoor ik meer. Vertel het hele verhaal mrogen op de groep!!
quote:mogalie schreef op 02 september 2008 @ 19:18:

Ultieme lijnmethode, T&G ;)Hm...lijnen maar toch steeds dikker worden. Bizar...
Ik ben weer terug!!!!!

Jammer dat er geen nieuwe zwangeren zijn bijgekomen...

Volgende maand wordt een goede maand, dat moet nou wel eens..
...
@ Babymerel: ik vergezel je wel hoor, tegen de tijd dat jij je NOD's hebt zijn wij er misschien ook aan toe!!! Nu supporteren we vooral onze vriendinnetjes toch?

lekker hoor die dochter van jullie!!! Poepmonstertje dus!

@ Terugkomers: welkom, bijlezen kost veel tijd, maar het is nog bescheiden gebleven toch? Afgelopen weekend ben ik dus weggeweest... Heerlijk weer gehad. Een superweekend.

@ Poca, succes bij je nieuwe werk.

@ Lisa, misschien ook kwaaltjes???
...
@Roadster, volgens mij zijn er 50 pagina's ofzo bij?! Dat ga ik niet redden om bij te lezen, haha...
Oh en mijn nieuwe NOD is 22 september...
@ roadster

Is helemaal goed hoor!! Dan kijken wij even 12 maanden toe. dan is iedergeval t&g bevallen.

Ik heb inderdaad een poep monster.Ik wist even niet meer waar ik moest beginnen.

Ik zag het helemaal voor me de nieuwe babykamer in poepbruin.

En het ruikt heerlijk. snif,en
Verder hebben we hier een zieke dochter. Die nu eindelijk slaapt. Ze ligt gewoon kokhalsend te hoesten in haar bed. echt rond uit zielig.

Ze heeft geen verhoging maar wel van die leuke groene bellen blazen onder haar neusje.

Jullie kunnen wel merken dat ik nu eindelijk weer gewoon kan schrijven!!
BM kan weer typen

Leuk dat iedereen weer terug is.

Aruba fijn dat je het wel naar je zin lijkt te hebben op je nieuwe werk.

Gefeliciteerd alvast Kruimel met die promotie

Ik heb gister weer en gesprek gehad op mijn 'toekomstige werk'.

Was eerlijk gezegd een beetje een raar gesprek. Maar naar aanleiding daarvan wel uitgenodigd voor een gesprek op locatie.

Even afwachten hoe dat loopt eind deze week.

Komend weekend klussen in het huisje van mijn schoonzus
Zielig voor Merel...

Beterschap!
Hoera voor Merel en haar nieuwe toetsenbord.

@Kruimel, ja, je hebt helemaal gelijk. Ben benieuwd naar je promotieverhaal!

@Romi, fijn dat je terug bent. Lekkere vakantie gehad?

@allemaal, weet even niet waar op te reageren. Daarom vanavond gewoon meer!
@lisa...met al het eten. Zelfs mijn patatje oorlog krijg ik niet meer op ...... (barst ff in huilen uit)
@tatje, hoe kwam het dat het een raar gesprek was? Wat jammer.

@mogalie, ik zat zo te twijfelen. Dacht, zet het toch op papier. hihi.
quote:kruimel81 schreef op 03 september 2008 @ 10:37:

@tatje, hoe kwam het dat het een raar gesprek was? Wat jammer.

Gooi het wel even op de groep ivm herkenbaarheid...
Ik ben de koekjestrommel aan het leeg eten.....
quote:TammieenGwennie schreef op 03 september 2008 @ 11:13:

Ik ben de koekjestrommel aan het leeg eten.....En misselijk worden....
nee, ik wás misselijk. Nu ik een veel te groot aantal koekies op heb, is het weer over!!!

Ga zo de oudste ophalen van haar eerste ochtend proefdraaien in groep 1.....ben benieuwd!
@Mogalie, vakantie was echt heerlijk, ondanks de draak van een zwager die ik heb (vriendje van zusje)

Wat een ongelooflijke kneus is dat zeg!

Maar heerlijk weer, hebben veel gezont, gebeachvolleyt enz.

Wil echt weer terug!!!

Ga ook zeker volgend jaar terug mocht ik niet zwanger zijn.. Maar ja hopelijk gaat dat dus niet gebeuren

@T&G, hoe is t gegaan??
@ Tatje

bedankt voor het beterschap wensen.

We gaan morgen maar even naar de dokter.

@ kruimel

Hup, kruimel, hup laat zich niet uit het veld slaan. Haar promotie komt eraan

@t&g

Kom je dan niet al teveel aan. Met al die koekjes, patatje oorlog enz

Je moet nog minstend 30 weken zwangeren.

Of heb je dat alleen de eerste maanden??

Meestal is misselijkheid na 4 maanden over.

Mijn moeder nam in de eerste weken steeds gebakjes mee als ze kwam schoonmaken. ( toen kon ik nog wel wat doen.tja, moeders)

Gelukkig kwam het na 5 min er weer uit het gebakje.

Maar ik heb veel boterhammen gegeten met kaas en tomaat en dan peper en zout erover met een klodder echt majo.

Tja, die actie zit nog steeds aan mijn lijf. Help 7kilo

Ik hoop dat ik snel weer mag sporten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven