Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat doet mij twijfelen. Aquablauw vind ik ook erg leuk! Dacht dat je donkerblauw bedoelde.
Ik dacht, we doen niet aan cadeautjes voor de trouwdag, kreeg ik toch wat. Echt heel erg leuk! Een kaartje met een tegoedbon voor een ticket naar Nederland (op en neertje) om een dagje met zus, schoonzus, nicht en mamma te winkelen. Wow!
Lieverd!
quote:Star schreef op 02 september 2008 @ 21:48:

Lieverd!Dat doet ie anders noooooooit .
Ah wat lief van hem Jin! Dat maakt weer wat goed. Lekker!

Heb stukje op de groep gezet...
En ik blijf gaan voor oranje hoor!
Kan nog steeds niet op die stomme groep.
Ik heb gereageerd op de groep (jaja zit tussen het werken door stiekem mee te lezen, dat jullie het maar even weten)

bridge

Leuk kadootje Jinny! Gefeliciteerd! Ik blijf zeggen; aqua! Of bedenk je welke je het beste weer kan verkopen op marktplaats qua kleur. Daarom heb ik de witte genomen
Stressed is just desserts spelled backwards
Mal, ik heb gisteren een kinderstoel die ik gratis kreeg bij een pak luiers (vreselijk ding vond ik) verkocht via een soort marktplaats .
Ik ben voor oranje, vent is voor blauw.
Goedemorgen!!

Juul heeft vanaf een uur of 3 niet meer geslapen ( en ik lag er pas tegen half 1 in), en zo ongeveer alleen maar gegild, en nu zijn we moeeee

dit beloofd een hele lange dag te worden

Ik blijf bij Oranje...
Super kado Jinny, wanneer ga je een dagje shoppen?
Hé Bam, ook zo'n lekkere nacht gehad?

Hier stond Tobias elk uur naast ons bed en nu is ie niet te genieten. Overal om huilen en niks is er goed. Wordt een lange dag zo.

Ik denk dat ik maar eens oma ga bellen of hij daar even sjaggie kan zijn. De wallen hangen hier bijna op mn knieën.
Naat, ga eens bevallen zeg, wat doe je hier ?

Ik heb de groene en aquablauw, Jin. Ik zou voor de blauwe gaan. Oranje kan altijd nog voor een meisje. Ik ga voor mijn ongeboren, ongemaakte dochter voor whiteweash trouwens, ha ha

Heb je nooit een gala Jin? Ik ook maar 1x per jaar nu hoor waarschijnlijk, ha ha. Ja, en dan maar steeds dezelfde jurk met wat andere frutsels. Ik heb nu een knalroze roosspeld erbij, die vind ik nog het leukste Zit nog te dubben over een knalroze tasje maar vond het wel duur genoeg nu. En met dat tasje werd het wel erg Barbie-achtig. Wilde eigenlijk ook nog roze schoenen, maar dat vonden mams en mevrouw van de winkel een nogal achterlijk idee. Ik hoop nu nog op een sjieke bruiloft zodat ik die jurk vaak aankan.

Foto komt nog, maar dat doe ik bij het gala okee? Jurk moet iets korter, dat doet mn moeder en daarna hou ik hem even netjes in de hoes. Dus nog 2 1/2e week wachten.

Arme Bam....

Ik moet zo met de katten naar de dierenarts, hoop dat ik ze te pakken krijg om in het mandje te doen..
Goedemorgen,

Meisje is weer naar de psz. Had er helemaal zin in . Want ze ging (zoals ze zelf zei) met haar vriendje spelen. En vriendje gaat vandaag nog tracteren (was 14-8) jarig en die had gezegd: Lianne mag helpen met uitdelen. Echte liefde

Jin, nog gefeliciteerd met jullie trouwdag . Wat een prettig cadeau van Jinman!

Ik hou van blauw dus zou voor de blauwe tripp trapp gaan.

Bridges, da's minder, dat je het zo druk hebt. Ik zal zo even op de groep lezen.

Bam, pfoe, lange dag te gaan als je zo'n nacht hebt gehad! Nog kans om vanmiddag een dutje te doen?

Naatie, enig idee waarom Tobias zo van streek is? Goed idee om oma in te schakelen.

Enka, hoe gaat het met je?
Amaal, 'ongeboren, ongemaakte dochter'

Leuk van die galajurk! Ik heb nooit een gala.

Succes met de katten. Ik stop altijd een snoepje in de mand, Sita trapt er elke keer weer in
Haai,

Ik jump er hier weer tussen hoor. Vandaag een relaxte dag. Geen fysio. Dus we kunnen lekker bijkomen van het weekend. En vanavond ga ik wandelen met vriendinnen, ook fijn.

Naatie! Oh, elk uur naast je bed. Ik heb meelij met je. En is oma bereid hem liefdevol op te vangen? Ga je even pitten vanmiddag?
O meiden, ik ben echt zielug!!! Ik had al wat last van mijn rug maar vanmorgen tilde ik Jonathan en toen leek het alsof iemand een mes in mijn rug stak, zo'n pijn. Ik viel huilend op de grond en ben 20 minuten zo blijven liggen. M helemaal in de stress, dacht dat ik een hernia had of iets anders ergs. Nou, onze huisarts natuurlijk weeeeer op vakantie (ik vraag me af hoeveel dagen zo iemand heeft) dus om half 10 naar de auto gestrompeld naar de vervanger. Die zei dat er een flinke spierblokkade zit. Ik heb nu een hele zware pijnstiller (arts vroeg eerst of ik een sterke maag heb ) en een spierverslapper, maar ik mag verder wel voorzichtig van alles doen, dus ben ik maar wat aan het werk, want ik heb een deadline staan voor vanmiddag (leuk he, zelfstandig ondernemer zijn ). En ik moet morgenvroeg meteen naar de fysio.

We zitten nu heel erg te twijfelen over Jonathan zijn bed, want daar gaat het ook vaak fout bij mij (in en uittillen), en hij is toch al zo'n 14 kilo. Of we een gewoon bed kopen met een hekje of dat we een hoog-laag bed moeten aanvragen vanwege zijn epilepsie (wat nu dan wel even weg is, maar hoe en of het terugkomt weten we niet) moeilijk hoor. Wat zouden jullie doen. Jonathan ligt vaak nog wel een uur te spoken voor hij slaapt en geestelijk is hij nog lang geen 2,5 jaar dus ik weet het gewoon niet met dat bed.... Ledikant vind ik nog wel veilig voor hem.
ai.. rustig aan gelukkig hoef je alleen maar achter de pc te zitten toch? of is dat al pijnlijk?

Kijk eens op www.flexa. ff denken .... www.flexa.dk

Dit zijn bedden die helemaal omrand zijn, en waar ze dus niet makkelijk uitvallen. Je kan hem zo maken zoals je zelf wilt.

Juul heeft ook zo,n bed en komt er tot op heden niet uit.
Buikspieren trainen Mal! Ik heb het ook gehad en heb 'tiltips' gekregen vd fysio en buikspiereoefeningen. Die ben ik weer vergeten hoor maar met tillen denk ik er wel aan.

Sterkte met de pijn.
Mal, wat klote! Dat zal pijn hebben gedaan als ik het zo lees.

Hier til ik me ook een breuk en het schoot er ook een keer in, maar het duurde een paar dagen en was te doen.

Wij hebben een bed met een hekje, misschien dat ik dat nu ook ga gebruiken nu ik jou lees.

Ik zou als noodoplossing voor deze dagen een constructie maken waar hij mee in en uit het bedje kan klimmen. Dit zet je dan neer als je hem moet tillen. B.v. een opstapje/krukje aan beide kanten?

Sterkte!!
bedankt voor de top Bam! dat verkopen ze hier ook, dus misschien maar eens even kijken. Maar ik denk dat ik het ook even vraag op het KDV. Op het epi-forum waar ik zit hebben veel kindjes een hoog-laag bed. Dat is een groot ledikant die je in hoogte kunt veranderen, dus als hij slaapt laag, en als je hem wil pakken, kun je hem hoog zetten en het hekje naar beneden doen. Maar ja, dat is wel een onwijs groot ding. Misschien moet ik sowieso Jonathan eerst laten wennen aan een dekbedje, want hij slaapt nog in de combisleeper. Moeilijk allemaal.
Ja. ik heb echt gruwelijke pijn, maar het maakt niet uit wat ik doen, dus kan ik net zo goed werken.

Jonathan is er gelukkig niet en als hij thuiskomt en hij gaat poepen dan moet ik M bellen dan komt hij thuis verschonen lol. Maar het is echt niet leuk. Het is er wel eens eerder in geschoten maar nog nooit zo erg als nu.
Net de fysiotherapeut van Jonathan op het KDV gebeld maar die zeggen dat we beter Jonathan een peuterbedje kunnen geven met een hekje. Eerst nog laten wennen aan een dekbedje. Hij komt zoals het nu gaat toch niet in aanmerking voor een hoog-laag bedje.

Nou, dan mag ik weer shoppen als de pijn weg is dan!

Ik ga weer aan de arbeit.
Ha goed excuus om te shoppen dan mal! Hopelijk knapt je rug snel op...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven