Lijf & Lijn alle pijlers

cameltoe

29-06-2015 23:09 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoiii,

De zomer komt eraan en ik denk dat ik niet de enige ben met dit probleem. De cameltoe.

Ik wist dit altijd te verbergen door gewoon niet naar het strand te gaan of te gaan zwemmen maar het is zo verleidelijk om ook een keer een dagje naar een zwembad te gaan. Vooral met de aankomende hittegolf.

Ik had een research gedaan op google wat je er allemaal tegen kunt doen. Dat was niet erg veel. Het enige wat echt schijnt te werken is de zogenaamde smoothgroove. Nou ik dus naar meerdere sites maar overal moet je met een creditcard betalen en komt het van ver waardoor er nog eens 10 euro verzendkosten bij zit. Ik vertrouw dit niet helemaal en heb ook geen creditcard!

Dus mijn vraag aan jullie: wie heeft een oplossing voor de cameltoe en waar zou ik iets er tegen kunnen kopen? ( met iDeal )

Xxx
quote:Honeymoonquiz schreef op 29 juni 2015 @ 23:43:

[...]

Echt? Of zit dat alleen in je hoofd?

In het hoofd natuurlijk

Het is echt heel normaal dat een natte bikinibroek de contouren van je vagina weergeeft. Net zoals bij mannen de contouren van de piemel zichtbaar worden. Waarom moet daar een drama van gemaakt worden?

De cameltoe in dagelijkse kleding is een fashion fail, als je een te strakke legging draagt van slechte kwaliteit/ dunne stof zonder dat daar een rok overheen hangt
quote:MinkeDeWit schreef op 29 juni 2015 @ 23:45:

Nou ik vind het toch niet echt mooi staan hoor. Net als prikkende tepels, die verberg ik ook achter een laagje padding. Maar ach, ik verf dan weer niet mijn haar.

ja bah tepels.

mensen zouden toch eens kunnen denken dat je tepels hebt waar melk uit kan

yakkie
quote:pnlrh99 schreef op 29 juni 2015 @ 23:38:

[...]

Geen idee. Het zijn de mensen om je heen die je afkraken of achter je rug om praten waardoor het een probleem wordt.

Echt?

Mannen vinden het fantástisch!

Het is heel vertederend, zo'n camel toe.

Het maakt je een beetje meer mens.
Mijn binnenste schaamlippen zijn ook een stuk groter dan de buitenste, maar ik heb er geen last van. Ik duw mn schaamlippen altijd een beetje naar binnen en dan is het probleem opgelost.
quote:sabbaticalmeds schreef op 29 juni 2015 @ 23:46:

[...]

In het hoofd natuurlijk

Het is echt heel normaal dat een natte bikinibroek de contouren van je vagina weergeeft. Net zoals bij mannen de contouren van de piemel zichtbaar worden. Waarom moet daar een drama van gemaakt worden?

De cameltoe in dagelijkse kleding is een fashion fail, als je een te strakke legging draagt van slechte kwaliteit/ dunne stof zonder dat daar een rok overheen hangtIn linnen broeken heb je het ook snel, en een laag hangend kruis is ook niet mooi.
quote:marthe1991 schreef op 29 juni 2015 @ 23:50:

Mijn binnenste schaamlippen zijn ook een stuk groter dan de buitenste, maar ik heb er geen last van. Ik duw mn schaamlippen altijd een beetje naar binnen en dan is het probleem opgelost.

Wordt de camel toe juist niet door de buitenste schaamlippen veroorzaakt?

(let op, retorische vraag! )
quote:kadanz schreef op 29 juni 2015 @ 23:55:

[...]

(let op, retorische vraag! )zeker
Ik had laatst een witte bikini zag je het ook een beetje en ook mijn piercing . Normaal geen last van.
ik had werkelijk nog nooit voor dit topic stilgestaan bij het feit dat het een modemisser (?) is als je in een badpak of bikini ziet dat een vrouw een vagina heeft.

Maar nu zie ik die dingen ook nooit, want ik kijk eigenlijk nooit naar het kruis van een andere vrouw in het zwembad? Op het strand?

En als iemand dat wel uitgebreid bij je bekijken zou...nou ja , wat dan nog.
Duct tape.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
https://www.youtube.com/watch?v=lvyt0PwMX_g
Moi
Op het strand of in het zwembad zie je een cameltoe wel vaker,nou en.....

Hooguit een pubertje die daar een stijve van krijgt.

Je hebt pas een probleem als mannen in een winkel op de knieen gaan zitten om erna te kijken

Zomers zie je wel veel tepels door shirtjes heen,ook gewoon in de winkelstraat,ach moet kunnen.

Ik heb daar als man geen moeite mee.
Borsten zonder tepels vind ik dan weer raar.
quote:Tickel schreef op 30 juni 2015 @ 00:54:

Duct tape.En dan er heel snel af trekken, hoef je je ook voorlopig niet meer te scheren

[...]

(let op, retorische vraag! )

Ja, door de buitenste.

Bij mij tenminste wel, boeit me echt helemaal niks als dat gezien word, het hoort er te zitten en waarom zou je gaan klooien met inlegkruisjes die nat worden en gaan schuiven in je bikinibroekje.

Dan maar een cameltoe.
Een bikinibroekje met zo'n laagje kant eroverheen, dus geen glad broekje. Bij de h&m is de kwaliteit dan weer zo dun dat dat ook niet helpt, maar bij de hunkemoller oid hebben ze vast een goede!
quote:vivamam schreef op 30 juni 2015 @ 09:07:

[...]

En dan er heel snel af trekken, hoef je je ook voorlopig niet meer te scheren

Of nog erger je trekt je schaamlippen mee,probleem opgelost.Maar of je daar zo blij van wordt weet ik niet.

Joh dan doe je toch een zwarte bikini aan als het minder opvalt.Ik zou er gewoon schijt aan hebben hoor.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Ik blok dit soort topics gelijk uit mijn gedachten. Wil gewoon niet weten of ik hier dan ook al al dan niet voor schut mee loop
Hahaha Haakje, dit had ik dus ook al!

Ik ben net een paar kilo kwijt om me fijn te voelen in mijn strand outfit, heb ik wéér wat om me druk over te maken

[...]

(let op, retorische vraag! )Het was een reactie op een bericht van to.
quote:ch1000 schreef op 30 juni 2015 @ 09:31:

Een bikinibroekje met zo'n laagje kant eroverheen, dus geen glad broekje. Bij de h&m is de kwaliteit dan weer zo dun dat dat ook niet helpt, maar bij de hunkemoller oid hebben ze vast een goede!Of gewoon weer haar laten groeien daaronder, weg camel toe.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven