Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wentelteefjes kon ik wel eten hoor, maar had er nu gewoon extra trek in.

Ceetje zei: Mama je tanden zijn weg!!!

Zeker herstig buiten inderdaad. Ga vanavond dan ook herfstrisotto maken

Mooie post op het 'ik vind mijn kind niet zo mooi topic' Compu
Een eigen dorp?!?!?!? Ik trap met open ogen in Zijn sekte geloof ik als ik dat zo lees
Met haar leuke uitstraling geeft ze anderen veel vreugde, ook onbekenden. Dat vind ik zo mooi, het steekt met kop en schouders boven het schoonheidsideaal uit

Kippevel!

Wat ben jij een prachtmoeder, Compu
Mooi gezegd Compu!

Ik vind het ook zo'n achterlijk topic. Dan weet je niet waar het om gaat in het leven. Ik hoop niet dat dat kind merkt dat die moeder zo denkt. Elk kind hoort te moeten voelen dat het welkom is zijn/haar ouders, no matter what. Maar ja, ik reageer maar niet want ik word er alleen maar boos van.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alles goed met Berend!!! Was gewoon een lang, hardnekkig virus, en verder niets Echt fijn!

Star, dat dorp van Drekky daar heb ik eerder wat over gelezen; het is een soort Centerparks. Je kan daar met je kind een tijdje zitten en Hij ( ) zit komt dan langs in die huizen om contact met je kind te maken. Ik geloof dat je in de tijd dat je daar zit ook hulp krijgt bij de opvoeding ofzo. Wel sekte-achtig ja , maar vast met de beste bedoelingen

(durf niets negatiefs te schrijven, straks pakt ie me terug )

Ik ruik poep, ga maar eens wat billen hier door een badje halen
He, gelukkig Amalia!!!! En nu weer lekker volproppen dat menneke. Met allemaal lekkere en gezonde hapjes.

Hihi Hel, ik was al verbaast post te krijgen, ging het over Hem. Dit is natuurlijk de eerste fase van het brainwashplan van Drek zijn sekte, en Hel zit in het complot.

Star, raar gevoel he, je beugel eruit! Dat je tanden weer lekker glad aanvoelen (dat kan ik me nog herinneren van mijn beugel). Mogen we nu een foto zien van het eindresultaat? ben je er nu helemaal vanaf of moet je nog een nachtbeugel?

Cin, hoe gaat het met het klussen?

Jinny, als je nu niet snel weet welke triptrap je wilt dan vragen we het wel aan Drek, dat hij even gaat readen welke kleur Simon het liefste wil hebben.
quote:amalia schreef op 04 september 2008 @ 19:16:

Alles goed met Berend!!! Was gewoon een lang, hardnekkig virus, en verder niets Echt fijn!

Star, dat dorp van Drekky daar heb ik eerder wat over gelezen; het is een soort Centerparks. Je kan daar met je kind een tijdje zitten en Hij ( ) zit komt dan langs in die huizen om contact met je kind te maken. Ik geloof dat je in de tijd dat je daar zit ook hulp krijgt bij de opvoeding ofzo. Wel sekte-achtig ja , maar vast met de beste bedoelingen

(durf niets negatiefs te schrijven, straks pakt ie me terug )

Ik ruik poep, ga maar eens wat billen hier door een badje halen

Mooi dat alles goed was Amaal!

Hahahaha ja niet teveel negatieve dingen denken hoor, Hij pikt je er zo uit.
Heel lekker glad inderdaad Mal! Moet nog nachtbeugel, maar mezelf kennende wordt dat niks;-)
Dankjulliewel! Jullie zijn lief!

Ik hoop ook dat TO het anders gaat ervaren in de toekomst Mal.

Haha die Cee en de verdwenen tanden van mama.

Risotto lekker?

Ik miste jullie Drek-gewauwel, maar hij is back in town.

Ben nu een zweverig boek aan het lezen 'Mama luister je?'

Dat kindjes niet blanco worden geboren, maar met een opdracht komen op aarde. Zo kun je met je kind praten, al voor de conceptie.. Gaat wel ver.
Jonathan is ook met een opdracht bij ons. Daarvan ben ik overtuigd. Want wij gaan meevechten om een medicijn te vinden en als het voor Jonathan niet op tijd is dan wel voor andere kindjes.
Maar dat praten voor de conceptie gaat wel ver. Hoewel, Amalia weet ook al welke triptrap ze moet kopen van haar nog niet gemaakte dochter geintje Amalia.
Ik weet ook zeker dat CG ons iets meegeeft, het boek leert hoe ik dat moet gaan zien.

Amalia heeft het volgens mij ook gelezen. :-)

Fijn dat alles o.k. is met Berend!
Mal, geweldige reactie op dat Constantinopel-topic! Ik had exact hetzelfde.
Fijn dat het goed was Amaal!
Hier eindelijk een betere slaper door de puckababy, heerlijk! Alleen begint meneer al om 19.00 aan zijn 6 uur slaapje en komt vanaf een uur of 2 gewoon weer om de 2 uur . Weet iemand hoe je dat anders kunt instellen . Voor een late voeding krijg ik hem niet wakker.

Mart is nog steeds aan het puberen. het ene moment kan ik hem wel achter het behang plakken en het volgende moment is die weer zo ontzettend leuk! Alleen hoorde ik vandaag mezelf in de auto, erg zeg. Gewoon met precies dezelfde intonaties alleen gesproken door een 2-jarige peuter omdat we naar huis gingen .

Dat vind ik niet leuk mama

mart is boos

mama moet op de trap

Meneer was boos omdat we naar huis gingen. We waren naar mijn school geweest en hij vond het zo leuk dat hij niet meer weg wilde. Nou ja hoef ik me iig geen zorgen te maken als hij straks echt naar school mag. Ze hebben een leuk speelgoedbankje voor me gemaakt en die mooi beschilderd, echt heel erg leuk!
Compu dat boek kreeg ik van mijn schoonmoeder toen ik zwanger was van Mart. Er is ook een 2e deel van. Ik kan me er wel in vinden (tot op een zekere hoogte want hoe zit het met de kindjes die bijv. mishandeld worden?).

Jin welke kleur is het nu geworden? Ik zou voor blauw gaan, maar goed dat is ook mijn lievelingskleur hier in huis. Welke kleur heeft Thomas? Ik ga net als Mal heel veilig voor de witte, hoewel ze nu ook nieuwe kleuren hebben waaronder grijs en dat zou hier ook wel passen. Alleen heb ik die grijze nog niet in het echt gezien.

Hmmm ik las iets over lekker glad en ik dacht er al iets heel anders bij maar het gaat gewoon heel netjes over de tanden van Star, jammer zeg .

Fijn Amaal gewoon een virus. Ik dacht hetzelfde als Jinny. Nu moet je naar iedere gala in dezelfde jurk... maar ik lees al dat het om de de schoenen, de bloemen en de tasjes gaat. Ik heb nog nooit een gala gehad. Hoe ziet zo'n avond eruit?

Ik bescherm je wel bij Drek hoor! Als hij tegen ons begint te wauwelen dan zeggen we gewoon dat we geen engels kenne verstaan .
Bridge hoe staat het met de voorbereidingen? Heb je al een datum?

Leuk bedje Mal. Past ook wel op z'n kamertje. Ben je er al uit of je hem koopt? Hoe is het met je rug?

Star fijn zeg je beugel eruit. Ik zou een beugel doen als Cas geboren zou zijn maar dat is dus nu maar ik durf niet zo goed. Ben je blij met het eindresultaat?
Juud, had je mijn mail nog gehad van de osteopaat, ik kreeg je niet meer te pakken en ik wist niet meer welk adres je op je laptop binnen kreeg.
Juud, we gaan zaterdag kijken. Ik denk dat we hem wel kopen! Want we vinden hem allebei erg mooi. Ik weet alleen niet waar hij onder moet/kan/mag slapen want hij slaapt alleen maar in de combisleeper. Nu vond ik op internet de snuggle sac, maar ik ken niemand die het gebruikt en ik weet niet of het veilig is. Maar goed, dan hebben we vast HET bed, 250 euries goedkoper dan in de winkel.
Goed zeg! Heb je hem op MP gevonden?

Ik had je mail gehad maar ik had jou ook al gebeld maar we bellen langs elkaar heen . Maar het irritante is dat ik geen osteopaat te pakken kan krijgen. Allemaal voicemails en gister belde er eindelijk een terug maar toen was ik met m'n mannen bezig, waardeloos dus.

Heb jij nog de bon van de muis voor de garantie? Ik had van mijn collega's ook een muis gehad, de kleine. Dus die heb ik maar terug gebracht.

Eindelijk is er een koninklijke Julia geboren...
Ik heb nog wel de pakbon! De andere bon zal ook wel ergens liggen in deze puinzooi. Even kijken of ik hem tegenkom.

Ja, ik had het bedje op MP gevonden. Dit is trouwens de snuggle sac. denken jullie dat dat veilig is, het is een soort slaapzakje, met een rits aan de zijkant en voor de kleinsten is het slaapstukje 100 cm. Het kussen stop je in het bovenstuk en dus kan het hoofd daar ook niet onder komen.

Haai,

Mal, wat ik nog was vergeten te zeggen (en daar dacht ik vannacht aan): heel bijzonder hoe je je krachtig maakt voor het medicijn!! Het zal je lukken, ik hoop met je mee!

Uitvinding zeg, die Snuggle Sac. Zoek je zoiets t.a.v. het uit bed belanden of omdat hij dan niet onder een dekbed komt?

Juud, jij hebt een leuk papagaaitje in huis! In elk geval komt de boodschap wel bij hem binnen.

Wie weet dat ik het vervolg ga lezen, ben er nu nog niet helemaal wild van (=eerder angstig, Drek-achtig..).

Kind op school en nu k..klusjes doen.
Voor wie nog een themabed zoekt, deze link kreeg ik op het epi-forum. sommige bedden zijn echt hylarisch.

klik hier voor de link

Compu, ik zag die snuggle sac staan op een site met kinderbedden en het leek me wel wat. Ik ken alleen niemand die er 1 heeft.
Hoi!

Even kort reageren, morgenochtend rijden we weg en de allerlaatste dingen regelen kost altijd meer tijd dan gepland, ha, ha!!!

Star, jipppiee! Beugel eruit, wat voelt dat ineens weer glad hè? Vond ik wel in ieder geval. Balkje heb ik eigenlijk net laten verwijderen, heeft járen achter mijn ondertanden gezeten.

Leuke reactie van Ceetje.

Bam, ha, ha, die Julian. Leuke uitspraken.

Compu, wat heb je dat prachtig verwoord.

Amaal, jaaah, alles goed met Berend, wat heerlijk!

Naatie, dikke : hug:. Ik zal aan je denken in Frankrijk.

Juud, ik herken de uitspraken wel. Lianne doet precies hetzelfde en dan denk ik: oké, dat zeg ik dus! Daar sta je soms helemaal niet bij stil.

Suze en Cin, veel succes met klussen, verhuizen, inrichten etc.

Meiden, ik stop ermee. Tot over 2 weken.

Vrijdagmiddag!!! Hoera!!

Juud, lekker dan, dat je jezelf hoort Erg hè? Laurens doet dat ook met zijn poppenhuis. Hij heeft 2 little people poppetjes (een buschauffeur en een lelijke vrouw met een gele jas) en die heten papa en mama. Dan speelt hij van alles na. Meestal leuk, Bob de Bouwer doet ook mee. Die is hij dan denk ik, want Bob moet vaak het huis uit en dan weg blijven (huh??). Maar ze hebben ook veel lol in het poppenhuis gelukkig.

Ha, ik spreek met al mijn niet - gemaakte kinderen. Ik krijg alleen nooit antwoord en ik geloof niet dat Laurens en Berend het hebben gehoord, want ik wilde hele zoete kindjes die niet gillen enzo ha ha! neee, daar geloof ik niet in. Sorry. Ben helemaal niet van de zweverige hoor. Ik denk dat er wat meer is tussen hemel en aarde, maar ik weet het niet zo wat. En dat er een God is dat geloof ik niet, want daar is teveel ellende voor. Je moet het zelf doen.

Ik zal nu wel heel wat mensen voor het hoofd stoten, sorry. Maar ik heb wel respect voor het geloof hoor, ik kan er alleen niet in meegaan. Ben wel christelijk opgevoed.

Goed, geen discussie hier verder over hoor, ik wil geen oproer hier.

Ga weer eens --zucht, dat hebben ze ook al niet gehoord voor de conceptie 'snel zindelijk worden!'-- een luier verversen (op z'n Belgisch).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven