Kleurencombi
zaterdag 11 juli 2015 om 11:53
Hoi, een vraag. Ik heb jurkjes in verschillende kleuren. Mijn favorieten zijn roze (beetje babyroze) en donkergroen. Bij deze jurkjes vind ik het altijd lastig schoenen kiezen. Mijn lievelingsschoenen zijn op dit moment donkerblauwe peeptoes (van stof) met bruine leren bandjes en een sleehak van rietachtig materiaal (weet even niet hoe je dat in modeland noemt haha). Ik twijfel of dit staat bij een roze of groen jurkje. Wat vinden jullie?
zaterdag 11 juli 2015 om 11:58
Je peeptoes met rieten sleehak zijn in elk geval helemaal van nu! Bij babyroze staan nude of zilveren hooggehakte sandaaltjes mooi of juist een felle bv rode pump. Donkergroen vind ik moeilijker, nude kan sowieso maar misschien ook wel een andere kleur groen uit hetzelfde kleurenpalet. In je peeptoes komen al 3 kleuren voor dus die zou ik er niet bij dragen.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
zaterdag 11 juli 2015 om 12:01
quote:liebeskind schreef op 11 juli 2015 @ 11:58:
Aantrekken en voor de spiegel oordelen
Hoe simpel ?
Ik vraag juist jullie mening omdat ik er voor de spiegel dus niet uitkom ..
Mijn gevoel zegt dat dat roze en blauw inderdaad wel kan. Hoewel zilver oid misschien leuker staat. Groen en blauw blijf ik lastig vinden, bij anderen vind ik het vloeken terwijl deze kleuren eigenlijk best dicht bij elkaar liggen toch?
Aantrekken en voor de spiegel oordelen
Hoe simpel ?
Mijn gevoel zegt dat dat roze en blauw inderdaad wel kan. Hoewel zilver oid misschien leuker staat. Groen en blauw blijf ik lastig vinden, bij anderen vind ik het vloeken terwijl deze kleuren eigenlijk best dicht bij elkaar liggen toch?
zaterdag 11 juli 2015 om 12:05
quote:Ploetje schreef op 11 juli 2015 @ 12:01:
[...]
Mijn gevoel zegt dat dat roze en blauw inderdaad wel kan. Hoewel zilver oid misschien leuker staat. Groen en blauw blijf ik lastig vinden, bij anderen vind ik het vloeken terwijl deze kleuren eigenlijk best dicht bij elkaar liggen toch?Daarom vloeken ze ook.
[...]
Mijn gevoel zegt dat dat roze en blauw inderdaad wel kan. Hoewel zilver oid misschien leuker staat. Groen en blauw blijf ik lastig vinden, bij anderen vind ik het vloeken terwijl deze kleuren eigenlijk best dicht bij elkaar liggen toch?Daarom vloeken ze ook.
zaterdag 11 juli 2015 om 12:09
quote:Ploetje schreef op 11 juli 2015 @ 12:01:
[...]
Mijn gevoel zegt dat dat roze en blauw inderdaad wel kan. Hoewel zilver oid misschien leuker staat. Groen en blauw blijf ik lastig vinden, bij anderen vind ik het vloeken terwijl deze kleuren eigenlijk best dicht bij elkaar liggen toch?Het maakt niet uit of t kan, het gaat erom of t leuk staat, toch?
[...]
Mijn gevoel zegt dat dat roze en blauw inderdaad wel kan. Hoewel zilver oid misschien leuker staat. Groen en blauw blijf ik lastig vinden, bij anderen vind ik het vloeken terwijl deze kleuren eigenlijk best dicht bij elkaar liggen toch?Het maakt niet uit of t kan, het gaat erom of t leuk staat, toch?