Gezondheid alle pijlers

Even ter geruststelling (borst)

12-07-2015 07:52 60 berichten
Goedemorgen allemaal,

Vanmorgen werd ik wakker met een flinke scherpe steek in mijn rechterborst. Ik ben gelijk opgestaan en heb mijn borst nagekeken en op een plekje ergens bovenaan zit iets dat pijn doet. Nou heb ik begrepen dat als er echt iets aan de hand is, dat je niets aan pijn voelt. Is dat altijd zo of kan het zijn dat er toch sprake van is?

Natuurlijk ga ik naar de huisarts om na te laten kijken of er echt iets aan de hand is, maar het is zondag, dus vandaag kan ik weinig uitrichten.
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn Cateau!
Goed nieuws Cato, superblij voor jou
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Fijn zeg!! Wat een opluchting!
Mooi zo, Cateautje!
Ah, fijn!
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
quote:Cateautje schreef op 24 juli 2015 @ 15:00:

Hallo allemaal,

Het is gelukkig niets bijzonders, een kleine ontsteking en dat gaat vanzelf weer over.

Gelukkig ook voor jou Beetjegek dat het niets blijkt te zijn. Gefeliciteerd! Ah mooi! Jij ook gefeliciteerd!
Fijn om te lezen Cateautje!

Ik ben erg blij om te lezen dat alles goed is bij jullie allebei Cateautje en Beetjegek.

Vorig jaar bleek ik borstkanker te hebben. Ik ben nu bijna 2 maanden klaar met alle behandelingen maar wat een opluchting dames dat bij jullie alles goed is.
Enjoy the little things in life
quote:Cateautje schreef op 24 juli 2015 @ 15:00:

Hallo allemaal,

Het is gelukkig niets bijzonders, een kleine ontsteking en dat gaat vanzelf weer over.

Gelukkig ook voor jou Beetjegek dat het niets blijkt te zijn. Gefeliciteerd! Oh , gelukkig Cateau!
quote:ikke46 schreef op 24 juli 2015 @ 23:27:

Fijn om te lezen Cateautje!

Ik ben erg blij om te lezen dat alles goed is bij jullie allebei Cateautje en Beetjegek.

Vorig jaar bleek ik borstkanker te hebben. Ik ben nu bijna 2 maanden klaar met alle behandelingen maar wat een opluchting dames dat bij jullie alles goed is.

Dat moet heel zwaar geweest zijn. Ben blij voor je dat je er goed van af bent gekomen.

Hoewel ik mijn best heb gedaan om er zo genuanceerd mogelijk mee om te gaan, zat diep van binnen toch de schrik er wel in, maar goed, opgelucht.
Dank jullie wel voor het meeleven, dat heeft me goed gedaan. Het is ook wel een toestand hoor.

Gelukkig gaat het leven weer door.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven