Mijn aso broertje
zondag 26 juli 2015 om 16:03
Waarom houd je het in stand door bier voor hem te halen. Je bent zelf net zo goed onvolwassen en je houdt zijn gedrag in stand, Gooi al zijn troep zijn kamer doe de deur dicht viola...weg.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
zondag 26 juli 2015 om 16:06
quote:missmisery schreef op 26 juli 2015 @ 15:48:
[...]
en toen had ik ze aan de deur te schreeuwen en agressief broertje.
Politie bellen lijkt me geen goed idee.
Die argumenten steeds met je bent zelf jong geweest, klopt, ben ik nog steeds. Daarom wou ik best een kratje bier voor hem halen, alleen niet 10 min voor sluitingstijd als ik zelf ook mensen op bezoek heb. En daarom mag hij van mij ook prima een feestje geven.
En daarom heb ik ook geen zin om steeds de kwade zus uit te hangen. En daarom vind ik dat we best als volwassenen afspraken kunnen maken, omdat ik juist geen zin heb in opvoeder spelen.
Maar het is duidelijk dat kan dus niet met hem.
Alleen dan zijn er twee opties, hem zijn gang laten gaan, waar wij last van hebben.
Of hem naar pa sturen.
Nee hoor er is ook nog een derde optie: zelf weg gaan als hij een keer een feestje geeft.
Oh en nummer 4: je niet zo proberen op te winden en overal mee te bemoeien.
[...]
en toen had ik ze aan de deur te schreeuwen en agressief broertje.
Politie bellen lijkt me geen goed idee.
Die argumenten steeds met je bent zelf jong geweest, klopt, ben ik nog steeds. Daarom wou ik best een kratje bier voor hem halen, alleen niet 10 min voor sluitingstijd als ik zelf ook mensen op bezoek heb. En daarom mag hij van mij ook prima een feestje geven.
En daarom heb ik ook geen zin om steeds de kwade zus uit te hangen. En daarom vind ik dat we best als volwassenen afspraken kunnen maken, omdat ik juist geen zin heb in opvoeder spelen.
Maar het is duidelijk dat kan dus niet met hem.
Alleen dan zijn er twee opties, hem zijn gang laten gaan, waar wij last van hebben.
Of hem naar pa sturen.
Nee hoor er is ook nog een derde optie: zelf weg gaan als hij een keer een feestje geeft.
Oh en nummer 4: je niet zo proberen op te winden en overal mee te bemoeien.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
zondag 26 juli 2015 om 16:06
zondag 26 juli 2015 om 16:30